مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

همیاری و همدلی تمام کارکنان شرکت برای تحقق اهداف

[box] مخابرات ما – شرکت مخابرات ایران به عنوان یکی از مهم ترین شرکت های زیرساختی کشور در حوزه ارتباطات، تمام تلاش  خود را بر حفظ  و تقویت ارتباطات پایدار در جای جای این سرزمین قرار داده است که لازمه ی تحقق آن، همیاری و همدلی تمام کارکنان شرکت در سراسر کشور، اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری است تا در نهایت به یک شرکت پیشرو تیدیل شویم.[/box]

مخابرات ما (محمد –  روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران)  –   سید مجید صدری در نخستین سخنرانی بر خط ، با اشاره به اینکه هیات مدیره شرکت  مخابرات نیزتوجه به نیروی انسانی را تکلیف کرده است اظهار داشت : اولویت ما توجه به دغدغه های تمامی کارکنان است . تابتوانیم   نیروی انسانی با نشاط ، متخصص و فعال در شرکت داشته باشیم .

وی با تاکید بر اینکه مسایل کارکنان در چارچوب قانونی حل می شود گفت : توجه به منابع انسانی را به‌عنوان مهم‌ترین رویکرد و پیش‌فرض تحقق تمام برنامه‌های تحولی شرکت در نظر داریم . نیروی انسانی متخصص و راضی با توجه و حمایت، شکل‌گرفته و قوام می‌یابد که در نهایت موجب توسعه و تعالی شرکت خواهد شد.

وی با قدردانی از فعالیت  تمامی کارکنان در سال 1396 گفت : امید وارم با همکاری و هماهنگی تمامی حوزه ها در شرکت بتوان به اهداف و برنامه سال 1397 دست یافت.

مهندس صدری با تاکید بر اینکه توسعه سرمایه انسانی و حفظ کرامت کارکنان و افزایش رضایتمندی آن‌ها موجب ارتقاء فعالیت‌های شرکت و افزایش بهره‌وری می شود  اظهارداشت :. بدین منظور باید به درونی سازی ارزش های سازمانی مانند نوآوری وخلاقیت کارکنان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با اشاره ، بحث شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری ” حمایت از کالای ایرانی ”  و نقش شرکت مخابرات ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین اپراتور ارتباطی کشور سهم مهمی در عملیاتی شدن این شعار ارزشمند گفت : شرکت مخابرات ایران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خدماتی کشور، عزم خود رابر استفاده از تجهیزات داخلی مخابراتی و نهادینه‌سازی وارتقای فرهنگ تولید و مصرف کالای ایرانی دربین کارکنان قرارداده است .

مهندس صدری با اشاره ارایه کیفیت سرویس و پاسخگویی مناسب به مشتریان در اولویت برنامه‌های شرکت است  خاطر نشان کرد : در راستای اجرایی شدن این مهم در تلاشیم با همیاری کارکنان سرآمد شرکت مخابرات ایران، این اصول پیاده سازی و اجرا شود. چرا که ارائه خدمت خوب و محصول مناسب، رضایت مشتری و در نهایت سودآوری و رضایت سهامداران را به دنبال می‌آورد.

وی با اشاره به بحث IT به عنوان زیر ساخت برا ی تمام فعالیت گفت : مدیرعامل شرکت مخابرات ایران  نیز با اشاره به نقش ویژه شرکت مخابرات ایران درتامین امکانات مورد نیاز اپراتورها و مشتریان تاکید کرد: به این منظور برنامه خوبی را در حوزه IT به عنوان زیر ساخت داریم که با تلاش همکاران این  شرکت حوزه به ثمر خواهد نشست .

 وی توجه به نقش انکارناپذیر بانوان در ایجاد تحولات شرکت مخابرات گفت : ما نیز به‌عنوان مدیران این شرکت به داشتن چنین سرمایه عظیمی می‌بالیم و در این راستا برای اولین بار در تاریخ شرکت مخابرات ایران مسئولیتی خطیر وارزشمند را بر عهده بانویی مجرب و توانمند در حوزه تجاری شرکت  قرارگرفت .

مهندس صدری به تعامل مناسب با مجموعه وزارت ارتباطات اشاره کرد و گفت : برای گسترش ارتباطات در کشور و تقویت زیرساخت ها این تعاملات ضروری است .

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه شرکت ارتباطات سیار زیر مجموعه این شرکت است تصریح کرد :   با ید به دنبال ایجاد همگرایی در حوزه ثابت و سیار باشیم تا بتوانیم باندلی از سرویس های این دو حوزه داشته باشیم .

***

891490cookie-checkهمیاری و همدلی تمام کارکنان شرکت برای تحقق اهداف

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.