مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- همه باید از این نوع رفتار و کارکرد در این شرکت خصوصی شده عبرت بگیریم و تکرارش نکنیم

مخابرات ما – مدت زیادی است میخواهم نشانه ها و نمونه های بی اخلاقی در کار و زندگی خود ما مخابراتی ها -از کارکنان گرفته تا مدیران – از صدر تا ذیل بدون استثنا, در مطالبی ذکر کنم و بدون تعارف خودمان را دعوت کنم به (خجالت کشیدن)!

برخی از رفتارهای ما مخابراتی ها ضد اخلاق است.در جایگاه اداری, مالی, برنامه ریزی , مدیریت و …. در هر جا که نشسته ایم کاملا کمین کرده ایم برای چند کار:

1- به محض اینکه نفع ما بخطر افتاد, فورا داد بزنیم.

2- به محض اینکه قرار شد کاری یا وظیفه ای انجام دهیم بلافاصله خودمان را کنار بکشیم.

3- برای چیدن یک سفره پر و پیمان توسط مدیر عامل و مدیران مناطق, و داد می زنیم برای آماده شدن این سفره! بدون تلاش!

.

از حرفهای من خوشحال نشوید ممکن است یک روز بزودی, یقه شما راهم بگیرم! دلخور نشوید! یکی باید گوش ما را بکشد و به ما نشان دهد که چه وظیفه ای داریم و در کجا به وظیفه عمل نمی کنیم.

صد البته بیش از دیگران یقه مدیران را می گیرم قطع و یقین!

باور کنید برخی مسائل خجالت آور است! خجالت آور! .. اصلا انگار جوانمردی که هیچ, انسانیت راهش را کج کرده و کنار ما مخابراتی ها نیامده است!

.

مدتهاست این فکر به ذهنم آمده است.منتها می خواستم مطمئن شوم من بخاطر احساسی زودگذر و یا بخاطر ناراحتی خودم این ایده را مطرح نمی کنم.صبر کردم تا کاملا بفهمم که این طرح برای منافع خودم نباشد! برای مشکلات خودم نباشد!

.

حالا می بینم دارددیر می شود!

حاال که کمی اخلاق در جامعه مخابراتی ما راه افتاده , آنهم بخاطر نگاه خاص مهندس صدری به نیروی انسانی است, برای حفط این اخلاق و بال و پر دادن به آن, بحث را آغاز خواهم کرد و هر چند روز یک بار یقه خودم یا شما را  خواهم گرفت.

لطفا از من دلگیر نشوید.ولی کاری کنید که خودتان خجالت نکشید! من رعایت حال کسی را نمی کنم.

 

 

892020cookie-checkسردبیر- همه باید از این نوع رفتار و کارکرد در این شرکت خصوصی شده عبرت بگیریم و تکرارش نکنیم

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.