مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

از مخابرات ما حمایت کنیم / یادگاری یازدهمین سالگرد تولد آن را بگیریم.(از جمعه)

مخابرات ما – در سایتهای مردمی و بدون منفعت کمک گرفتن از اعضای سایت  معمول ترین راه زندگی است.تا امروز بجزد در مواقع خاص چنین نکرده ایم.

برای ورود به سایت حامیان مالی اینجا کلیک کنید.

اما اینک بدلیل اصرار دوستان سایت و همینطور افزایش بی رویه هزینه های سایت بدلیل تغییر قیمت ارز و ….. در سایتی با ویژگی های ما حداقل هزینه 30 میلیون تومان خواهد بود که پرداختش با حقوق های کارمندی قدری مشکل است.

لذا در سالگرد تولد سایت در یازدهمین سالگردش لوگوهای (حمایت از مخابرات ما) منتشر کرده ایم تا شما بتوانید از روز جمعه و از طریق سامانه مالی و مطمئن به سایت کمک کنید.

ضمن اینکه ما می خواستیم برای همه حامیان مالی هدیه ویژه سالگرد یازدهم را ارسال کنیم.اما  ممکن است این امر موجب شود علاقمندان که فقط قصد کمک دارند از کمک های کم باز بمانندکسان یکه می خواند این یادگاری را بگیرند مبلغ 25 هزار تومان جداگانه ارسال کنند البته ما نقشه های دیگری هم داریم که پس از پایان زمان کمک های نقدی اعلام می کنیم.

دلمان میخواهد بدون تبلیغ حمایتها انجام شود ولی ما عادت کرده ایم هر محبتی را خیلی زود جبران کنیم. لذا سردبیر  برای این کار برنامه هایی دارد که هزینه هایش به سایت تحمیل نمی شود.

سایت مخابرات ما در این لحظه واقعا به کمک شما نیاز دارد.

برای ورود به سایت حامیان مالی اینجا کلیک کنید.

 

892910cookie-checkاز مخابرات ما حمایت کنیم / یادگاری یازدهمین سالگرد تولد آن را بگیریم.(از جمعه)

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.