مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آرزوی ادغام ثابت و سیار بر باد رفت.

مخابرات ما- کارکنان شرکت مخابرات ایران با تحمل سختی های یک انتقال از بخش دولتی به بخش خصوصی , امیدوار بودند با ادغام ثابت و سیار بتوانند به آرامش برسند.اما نشد!

حالا دیگر آب پاکی روی دست همه ریخته شد.البته از قبل همه می دانستیم اما به این صراحت کسی چیزی نگفته بود.

[box]مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: …  بر این اساس بحث ادغام آنها به هر نحو منتفی است.[/box]

سایت سیتنا در همین باره نوشت:

[box]

مهندس سیدمجید صدری دقایقی پیش در اینستاگرامش نوشت: “امروز در نهمین روز از اردیبهشت ماه، مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت ارتباطات سیار ایران برگزار شد.
در این جلسه ضمن بررسی و ارایه گزارشی از دستاوردها و صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، توسط جناب مهندس فرهنگ مدیرعامل این شرکت، درباره تقسیم سود به ازاء هر سهم و همچنین افزایش سرمایه شرکت تصمیم گیری شد.
به نظرم نکته مهم درباره شرکت مخابرات ایران و ارتباطات سیار آن است که همواره از ظرفیت های یکدیگر بهره مند شده و می شوند و همکاری های تنگاتنگ این دو شرکت مؤثر ارتباطی باعث هم افزایی و در نتیجه درآمد و بهره وری بیشتر خواهد شد و بر این اساس بحث ادغام آنها به هر نحو منتفی است.
ناگفته پیداست که دستاوردها و افتخارات شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان عضوی از خانواده مخابرات ایران، نه تنها در سال گذشته، بلکه برای سالیان متمادی بر پیشانی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات می درخشد و امیدوارم در کنار هم و بیش از پیش، منشأ ارایه خدمات بهتر و مؤثرتر باشیم”.

سیتنا اضافه می کند: حمید فرهنگ، مدیرعامل همراه اول، در مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده این شرکت در پاسخ به سوال یکی از سهامداران پیرامون موضوع ادغام همراه اول و شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد: بین مخابرات ایران و ما بحثی در مورد ادغام نیست، اما این به آن معنا نیست که ما دو جزیره‌ی جدا هستیم و هیچ ربطی با هم نداریم بلکه حتما در راستای کنترل هزینه های موجود از ظرفیت‌های هم استفاده می کنیم.

[/box]

 

 

 

895300cookie-checkآرزوی ادغام ثابت و سیار بر باد رفت.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.