مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- در گرامیداشت هفته روابط عمومی و برای همکاران این واحدهای فرهنگی.

ravabete-omumi-01

ravabete-omumi-01

مخابرات ما(سردبیر) – حداقل فایده مناسبت ها این است که برخی مشاغل و فعالیت ها برای مدتی محدود در منظر نگاه همه قرار می گیرد و حداقل مدتی کوتاه می توان از ضرورت وجودی, سختی ها و مشکلات این مشاغل گفت, نوشت و خواند!

امور فرهنگی, مظلوم ترین مشاغل کشور است.در پشت آن درآمدی فوری و فی المجلس وجود ندارد تا بتوانبم آماری از کسب در آمد بدهیم اما وقتی نسل ها جابجا می شوند , تازه می فهمیم که چه کرده ایم, چه باید می کردیم و چه نکرده ایم! … اما کار از کار گذشته !

کار روابط عمومی, در شرکت مخابرات ایران و استانها از جمله این مشاغل دشوار است که کم دیده می شود.

اما ما بدلیل اینکه مدتی است کار فرهنگی می کنیم , تا حدی به مشکلات اینان واقفیم. خودمان هم بارها منتقدشان بوده یم.اما واقعیت این است که روابط عمومی ها در پوسته و قالب مدیرانشان فعالیت می کنند.در قالب مدیران استانی و مدیران بالا دستی! … کار فرهنگی با این قالبها جور در نمی آید.بایدذهن و فکر ازاد باشد تا خلاقیت بیافریند!
بگذریم.

حالا در هفته ارتباطات و روابط عمومی فرصتی شده است از همکاران خوبمان در روابط عمومی استانها و مخابرات ایران تقدیر کنیم و به آنان بگوییم:

(خسته نباشید دوستان, ما شما را می بینیم, فعالیت هایتان را رصد می کنیم و به ارزش کارتان واقفیم!شاد و شاداب و خلاق باشید انسا الله!)

روز ارتباطات و هفته روابط عمومی گرامی باد!

سردبیر مخابرات ما

 

901030cookie-checkسردبیر- در گرامیداشت هفته روابط عمومی و برای همکاران این واحدهای فرهنگی.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. مجید می گوید

    سلام
    تبریک عرض میکنم انشالاه که همیشه پایدار وسربلند باشید تشکر از زحمات شما دوستتون دارم

  2. صا می گوید

    باسلام وعرض ادب ٬به مناسبت روز ارتباطات به وزبر محترم ومدیرعامل زحمت کش وکلیه همکاران محترم وصدیق مخابرات صمیمانه تبریک عرض می کنم
    هم

نظرات بسته شده است.