مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سامانه «9990» فارس به رتبه اول کشور دست یافت

[box] مخابرات ما – سرپرست شرکت مخابرات استان فارس با اشاره به اینکه سامانه 9990 همراه اول چندسالی است در فارس مستقر شده، گفت: در 2 سال پیاپی سامانه 9990 استان فارس در کشور به رتبه اول دست یافته است.[/box]

مخابرات ما (محمد-  خبرگزاری شبستان ازشیراز) –  فرشید ایزدی، سرپرست شرکت مخابرات استان فارس امروز (3 خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سامانه 9990 همراه اول چندسالی است در فارس مستقر شده، گفت: این سامانه از سال های گذشته وجود داشته اما کیفیت پاسخگویی تماس مشترکین تفاوت داشته است، پیش از این فارس در انتهای رتبه بندی کشوری بود اما امروز وضع به طور کامل تفاوت دارد.

وی با اشاره به اینکه هر مشترک همراه اول در محدوده فارس و استان های زیر مجموعه که تماس بگیرد به این سامانه متصل می شود، اظهار داشت: اپراتورهای حاضر در این مجموعه به هر سئوالی که در هر موردی در همراه اول باشد،از قبیل تعرفه، بسته های اینترنتی و خدمات غیر حضوری پاسخگو هستند.

ایزدی با یادآوری این مطلب که همراه اول پاسخگویی موفق را جز پاسخگویی محسوب می کند، اضافه کرد: این کار، کاری تخصصی است و باید مشتری حتما به جواب برسد و به خاطر سخت بودن این مسئله و فعالیت زیاد برخی از استان ها این مسئولیت را نمی پذیرند.

وی با اشاره به اینکه استان های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد به همراه فارس، زیر مجموعه های 9990 فارس بود، تاکید کرد: در 2 سال پیاپی سامانه 9990 استان فارس در کشور به رتبه اول دست یافته است.

ایزدی با اشاره به اینکه استان های دیگر از فارس الگو می گیرند، افزود: تماس با 9990 رایگان است و روزانه 10 تا 12 هزار تماس حاصل می شود و در بازه زمانی 23 تا هفت صبح روز آینده این سیستم به تهران متصل می شود.

سرپرست شرکت مخابرات استان فارس با اشاره به اینکه در این مرکز 91 نفر اشتغال زایی شده است، افزود: امروز از 70 درصد تماس موفق به 95 درصد رسیده است.

ایزدی با تاکید بر اینکه وقتی تعداد نفرات کافی و سیستم سخت افزاری کامل باشد و اپراتور پاسخ سئوالات را بداند و نحوه برخورد مناسب داشته باشد، امتیاز استان بیشتر می شود، اظهار داشت: پیمانکار ما شرکت «فرس پشگام» است و اگر تماس های ناموفق زیاد باشد، درآمد کم می شود.

904950cookie-checkسامانه «9990» فارس به رتبه اول کشور دست یافت

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.