مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طبقه بندی مشاغل (12) چند مرحله دارد و هر استان در چه مرحله ای است؟

مخابرات ما- این مطلب دوم است که در مورد این موضوع می خوانید. پس از خواندن آن باید با یکدیگر در فرهنگ لغت, مشترک باشیم.

 

مخابرات ما- این بار می خواهم از مراحل طبقه بندی مشاغل و رفت و آمد اطلاعات بین مخابرات ایران و استانها و خدمات اول صحبت کنم.

در طرح طبقه بندی مشاغل 4 مرحله مشخص وجود دارد که هر کدام ممکن است چند بار تکرار شود.اجازه بدهید مراحل را مشخص کنیم خودتان متوجه خواهید شد که منظور من چیست.

  • 1 – شرکت مخابرات ایران لیستی از افراد مشمول را از سامانه اطلاعاتی اش بر میدارد و به استانها می دهد.
  • استانها باید این اطلاعات را بررسی کنند و پس از اصلاح, حذف و یا اضافه کردن اطلاعات آن را به مخابرات ایران تحویل دهند.در حقیقت 2- استان طرح غربالگری را انجام می دهد.
  • دو گام قبلی ممکن است بارها و بارها تکرار شود تا نتیجه نهایی حاصل شود.
  • 3 – وقتی اطلاعات غربال شده از استان به مخابرات ایران رسید, شرکت مخابرات ایران این اطلاعات را به شرکت خدمات اول می فرستد.شرکت خدمات اول مخابرات, کار امتیاز بندی به افراد لیست را انجام می دهد.برای امتیاز دادن, ممکن است اطلاعات افراد ناقص باشد لذا بارها از مخابرات استان یا شخص خودش بخواهد اطلاعات جدید را ارسال نماید.
  • این مرجله بارها موجب اختلاف بین کارکنان شرکتی شده است.یک تماس با فرد برای اصلاح اطلاعاتش, نشانه اتمام کار او و حضورش در طبقه بندی تلقی شده.در حالیکه خدمات اول ممکن است بدلیل دیگری با او تماس گرفته باشد.
  • 4- اطلاعات و امتیازبندی ها به مخابرات ایران می رود.اینجا مخابرات ایران بر اساس امتیازات, شرح سابقه و برخی موارد بسیار مهم ممکن است تصمیم بگیرد کسی را در طبقه بندی قرار ندهد.یعنی به این نتیجه برسد که حضور این فرد را در مخابرات لازم نمی داند.
  • بارها در این مورد صحبت کرده ایم.برای استانهایی که قبلا با خدمات اول قرارداد داشته اند, وجود قرارداد امضا شده توسط هر دو طرف, برای مخابرات ایران ضروری است.اگر این قرارداد نباشد فرد را نمی پذیرد.از این دست انتخابها باز هم هست.به هر حال مخابرات دلایل خود را برای پذیرش یا عدم پذیرش فرد در اینجا اعمال می کند.هیج ارتباطی هم به خدمات اول ندارد.شرکت خدمات اول فقط مامور به اجرای دستورات شرکت مخابرات ایران است.اما یادتان باشد برخی امتیازات کارکنان توسط خدمات اول داده می شود.
  • خواهش میکنم باز نگویید که مخابرات ما می خواهد کسی را نگران کند.ما فقط و فقط خبر می رسانیم. اصل خبر شدیدتر از این اعلام ماست.هر کسی تردید دارد ک تماس با کهگیلویه و بویر احمد بگیرد.
  • 5- در مرحله آخر مخابرات ایران, اطلاعات افراد را به شرکت خدمات اول می فرستد.قراردادی هم با این شرکت برای این تعداد از افراد امضا می کند.از این پس شرکت خدمات اول, استانها و … حق اضافه کردن فردی را به لیست ندارند. شرکت خدمات اول با افراد این لیست قرارداد کارشناسی امضا می کند.یعنی فرد در طبقه بندی مشاغل قرار گرفته است.

مخابرات ایران و خدمات اول این مراحل را در 4 قدم خلاصه کرده است. ما خلاصه این فعالیت ها را در زیر مثل مخابرات ایران جمع بندی کرده ایم.

خلاصه مراحل:

  • لیست اولیه از مخاربات ایران به استان می رود.
  • استان لیست را اصلاح با مستندات این اصلاحات به مخابرات ایران می دهد. (غربالگری)
  • مخابرات ایران اطلاعات را به خدمات اول می دهد تا امتیاز عملکردی و مدرکی به او بدهد (ارزیابی) .خدمات اول لیست را با امتیازات به مخابرات ایران می دهد.
  • لیست نهایی برای عقد قرارداد از مخابرات ایران به خدمات اول داده می شود.او نیز قرارداد کارشناسی می بندد.

همانطور که می بینید هر مرحله با مرحله ماقبلش ممکن است بارها و بارها تکرار شود.وقتی می گوییم استان الف در مرحله 3 است معنی آن پایان کار نیست ممکن است مخابرات ایران اشکالی بگیرد که به مرحله 2 برگردیم.بهمین دلیل زمان بندی شما با خواندن این متون ممکن است درست نباشد.

.

استانها عادت کرده اند به پنهان کاری!

دیگر ما وقت خودمان را با استانها صرف نمی کنیم فقط به همین مراحل توجه می کنیم تا اگر استانی گیری می اندازد یا گیری می سازد یا حرفی منطقی و اشکالی درست می گیرد بلافاصله متوجهس باشیم.

 

909790cookie-checkطبقه بندی مشاغل (12) چند مرحله دارد و هر استان در چه مرحله ای است؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. خدمات اول می گوید

    ما نفهمیدیم بیس اطلاعات پرسنل رو مخابرات ایران گرفته یا استان ها ارسال کردن
    اگه شرکت مخابرات ایران گرفته باشه امید هست حقی ضایع نشه
    اما اگر بعهده استان ها باشد که وای به حال نیروها مخصوصا استان ما گلستان

نظرات بسته شده است.