مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

زمان آزادسازی سهام ترجیحی. که شما پرسیده اید.

مخابرات ما- سهام ترجیحی چه زمانی آزاد می شود؟ سوال شما این بوده است.

 

مخابرات ما -شما اعضای گرامی سایت سوالاتی می پرسید که جزو برنامه جستجوی ما قرار می گیرد. یکی از این سوالات در مورد زمان و نحوه آزادسازی سهام بوده است.

.

سابقه ذهنی ما برای پرداخت اقساط سهام به سال 86 برمیگردد.یعنی دو سال قبل از خصوصی سازی. البته سود سهام در سالهای 86 و 87 اندک بوده است حتی در سال 86 بقدر اقساط هم نمی شد.در سالهای بعدی با بالا رفتن میزان سود, این رقم جبران شد و بر اساس اطلاعات ذهنی من باید سهام ترجیحی در سال 1395 پایان می یافت و در سال 1396 آزاد می شد.یعنی سال گذشته.

اما ظاهرا بعدها در زمان تخصیص سهام همراه اول به کارکنان بخشی از قیمت آن از روی سود سهام برداشته شده است و با توجه به کم بودن مبلغ سود سهام در سال 86, این سال در نظر گرفته نمی شود.

.

در حال حاضر با پایان مجمع صاحبان سهام در سال 1397 , در حقیقت ده سال قسط دادن پایان می پذیرد.و مخابرات  8 ماه فرصت دارد  اقساط آن را از روی سود برداشته و به سازمان خصوصی سازی بپردازد. یعنی تا پایان سال با توجه به موجودی نقدیش چنین خواهد کرد.

توجه به این دانسته ها, سازمان خصوصی سازی خواهد توانست بر اساس قوانین جاری سهام ترجیحی کارکنان را از انتهای امسال یا شاید اوایل سال آینده  آزاد کند.

شنیده ها می گوید چنانچه مشکلی پیش نیاید از اردیبهشت آینده سازمان خصوصی سازی در مورد نحوه واگذاری سهام ترجیحی وارد عمل خواهد شد.

از اعضای سایت می خواهیم مستندات خود در این مورد را برای ما ارسال کنند.

 

شما می توانید در قسمت ارسال کامنت, هر نوع فایل دیگر را نیز برای ما بفرستید. فایلهای عکس, نوشته, پی دی اف, و ….  .برای ارسال فایل به راهنمای آن در همین صفحه, در بخش کامنتها مراجعه کنید.

 

910810cookie-checkزمان آزادسازی سهام ترجیحی. که شما پرسیده اید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام سود سهام ترجیحی که اعلام شد در ۲ قسط از مرداد چه زمانی پرداخت می شود خبری دارید

  2. حسن می گوید

    جناب سردبیر سلام
    اگر به سایت استعلام سهام ترجیحی مراجعه فرمایید http://st.ipo.ir/ مشاهده میشود که 4 قسط از سهام ترجیحی کسر شده از کارکنان هنوز به سازمان خصوصی سازی پرداخت نشده و مشخص نیست کی قرار است پرداخت شود مضافا اینکه مشخص نیست در این مدت این مبلغ هنگفت نزد چه کسی یا کسانی قرار داشته بطور متوسط 33000*600000 ریال *4=79/200/000/000 تومان .
    حال خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
    33000 پرسنل مشمول سهام
    600000 تومان مبلغ قسط به طور میانگین و فرضی
    4 تعداد سالهای پرداخت نشده.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ما قبلا در مطالب همه اینها رو نوشتیم.
      بالاخره زمانش که برسه باید بده.
      من مدتیه نتونستم برم توی سایتش نگاه کنم.
      یوزر پسوردش چیه؟ من یادم رفته

      1. ناشناس می گوید

        سلام مرحله 1 یوزر و پسورد نمیخاد اطلاعت شخصی باید وارد کنید وقتی مراجعه کنید متوجه میشید. ممنون.

      2. علی می گوید

        نام کاربری و رمز عبور=کد ملی

  3. رضا می گوید

    سلام موضوعی بدین واضحی دیگر جای اما واگر ندارد . تمام کسانی که در افزایش سرمایه مخابرات شرکت نکرده اند .شرکت مخابرات مبلغ متعلقه را به کسر قسط باقی مانده البته باشیطنت بعد از ماه ها به حساب کارکنان واریز کرده .واز آنجایی که چندین ماه از برداشت قسط آخر این گروه میگذرد تا حال باید سهام این افراد آزاد می شد .از آنجایی که در مخابرات هیچکس پاسخگو نیست .این مورد هم به نفع شرکت وبه ضرر کارکنان تا کنون پیش رفته .خدا به خیر بگذراند .

  4. کارمند رسمی می گوید

    سردبیر عزیز سلام از مبلغ فروش سهام حق تقدم ( در پایان سال 96 یک قسط برداشت شده است ) در نتیجه 10 قسط را برداشت کرده اند و امسال( سود سهام 96 ) نباید قسطی کسر گردد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      من با شما موافقم.نظر من با شما یکی است.
      ولی ظاهرا نظر مخابراتی ها با ما فرق دارد.

نظرات بسته شده است.