مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طنز شما- کوکب خانم و نیمروی رمضان.

مخابرات ما – دو کلمه هم بخوانید از خوانندگان خوش ذوق مخابرات ما-نیم طنزی است خواندنی.

 

چی بگم …

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ در ۱۰:۳۵ ق.ظ ..

 

بنده به شخصه از اینکه تمامی رفاهیات حقوقی را کسر نموده اند و حتی فکر کرده اند که ما در ماه رمضان هیچی نمی خوریم از تمامی مدیران در سطح کلان تشکر می نمایم این لطف آنان, باعث شده که بیشتر به یاد فقرا باشیم

البته در میان تمامی خبرهای نا امید کننده, خبر می رسد که احتمالا   رفاهیات بر اساس مصوبه جدیدی داده خواهد شود که مبلغش خیلی خیلی زیاد خواهد بود . آنوقت ما همه خوشبخت می شویم . مثلا می توانیم برای خانواده تخم مرغ بخریم و مثل کوکب خانم  با سلیقه نیمرو بپزیم و بخوریم !

.

نویسنده در انتهای مطلبش یک پی نوشت می زند:

پی نوشت : یه جایی هم توی سایت بگذارید تا ما مخابراتی ها بتوانیم داستانهای تخیلی خودمان را بنویسیم . ( البته رسمی ها ! چون ظاهرا اون چیزی که مدیران به آن اعتقاد ندارند نیروهای متعهد و رسمی شرکت هستند )

در این مورد با شما موافقیم.به رصدگر پیشنهاد کرده ایم صفحه ویژه ای برای این موضوع طراحی کند.

هر چند که در منوهای بالای صفحه اصلی, جای ویژه ای برای ارسال مطالب شما د رنظر گرفته ایم.

 

913010cookie-checkطنز شما- کوکب خانم و نیمروی رمضان.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر محترم
    ما نیروهای رسمی ،استخوان در این شرکت خورد کردیم و مو سفید کردیم ولی حالا در این شرکت رها شده ایم و هنوز هم سکوت می کنیم . حالا همکاران بخش خصوصی هر روز کامنتهای توهین آمیز در زیر پست های اینستا گرامی مدیر عامل فمبنی بر اینکه نیروهای رسمی کار نمی کنند و تمام زحمت شرکت بر دوش اونهاست میذارند در صورتیکه در واقع اینطور نیست و هنوز هم کارهای مهم و کلیدی شرکت در دست توانمند نیروهای رسمی شرکت است . سردبیر بهشون توصیه کن که به دنبال حق خودشون باشند و با حقیر کردن نیروهای رسمی برای خودشون احقلق حق نکنند

  2. ناشناس می گوید

    متاسفانه نیروهای رسمی علیرغم تمامی تعهدات سازمانی و حس مسئولیت ذاتی و تعصبات سازمانی که در قیاس با دیگران دارند در پله آخر توجه به مطالبات قرار گرفته اند. هیچکس از اونا دفاع نمی کنه. همه فکر می کنن مظلومند و نیروهای رسمی خیلی اینجا بخور و بخوابند.
    درسته که وقتی کسی امنیت شغلی بالاتر داره از تکاپو در برخی زمینه های شغلی که خیلی چالش داره باز می مونه، ولی به همون نسبت در خیلی از موارد عرق و تعصب سازمانی اصلا به آدم اجازه نمیده که نسبت به مشکلات سازمان بی تفاوت بمونه، چون به هر حال نیروی رسمی خودشو صاحب سازمان می دونه و سازمان را از خودش. درک سازمانی نیروی رسمی به طور طبیعی خیلی بالاتره و با مشکلاتش خیلی بیشتر کنار میاد و می پذیره. ولی متاسفانه در منابع انسانی متاسفانه در سالهای اخیر در مراجعاتی که داشته ایم و پاسخهایی که گرفته ایم، یه جورایی این حس به ما دست داده که انگار فرزندی از ناپدری هستیم. همه جا حرف ازنیروهای پیمانی و خدمات اول و … و پیگیری کار اوناست. انگار همه انرژی مدیران سر این نیروها می گذره. خب اگه اینجوریه که لطف فرموده این عزیزان را هم از همان فرایندهای استخدامی عبور بدید. حداقل اینجوری دلمون خوش باشه که کسانی که همه انرژی مدیران منابع انسانی سر حل مشکلات اونا داره می گذره از نظرهای دیگه گزینشی و صلاحیت و … معادل ما هستند و داره براشون اینهمه زحمت کشیده میشه و اینهمه زمان براشون گذاشته میشه. بماند که کلی راههای میانبر با لابی و … دارن برای جذب منابع اختصاص داده شده به رسمیها که نهایتا دریافتی اونا به نسبت کارکردشون با اینهمه ناله از ما هم خیلی بیشتر میشه. درحالیکه خیلی از مدیران شاید با توجه به گزارشات ساختگی فکر کنن هزینه نیروی پیمانی خیلی کمتره، با احتساب جذب منابع به طور غیر رسمی، اگه به دور از تعصب و منافع شخصی نگاه کنن اشتباه فکر می کنن.

    سردبیر محترم هم که کلا نیروهای رسمی و مشکلاتشونو بی خیال شده، عین مدیران سازمان. شدیم هووی بقیه. تیترهای سایت را خودت یه نگاه کن. ببین چند تیتر مال اوناست چندتاش مال رسمی ها. حالا ما هیچی نمیگیم دلیل نمیشه مطالبه نداریم. شاید حیای ما بیشتر باشه و آبروی سازمان برامون بیشتر اهمیت داشته باشه.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      هرگز کسی نمی تونه از حقوق شما دفاع کنه.خود خود خودتون هستید که باید بیایید وسط حرف بزنین مطلب بنویسید خبر تولید کنید ما هم دنبال خبر می آییم.
      هر جا خبری باشه ما هم هستیم.
      ما نمی تونیم به زور خبر تولید کنیم.
      خبر زورکی میشه جوسازی.میشه تحریک میشه …
      گرفتین؟
      شما بگو کجا خبری بوده که ما ننوشتیم

  3. ناشناس می گوید

    باسلام وعرض ادب ازقدیم گفته اند که وقتی اربابان سیر هستند یه نصفه نان برای نوکر بس است

  4. احمد می گوید

    با سلام به اسم اینکه مدیران هر سه ماه یکبار حدود ده برابر کارشناسان معمولی جبران خدمت دریافت می کنند ، این ماه در کنار پول نیمروی رمضان ، جبران خدمت چندر غاز کارشناسان معمولی و رسمی پرداخت نکردند . البته مدیران کل به بالا حتما اضافه کاری آنچنانی جبران مافات می کند .
    پ.ن : نمی شد پول ضعفا را بدهیم بعد فکری برای ژنهای برتر می کردیم ؟

  5. چی بگم می گوید

    تشکر

نظرات بسته شده است.