مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آقایان! هر نقل قولی را از سردبیر -بدون ذکر سایت- به دیوار بکوبید.

مخابرات ما (سردبیر) – خطاب اصلی من در این مطلب دوستان مدیر است که طرف برخورد کارکنانشان هستند. پس از آن نیز دوستان شرکتی!

اخیرا نمونه هایی مشاهده شده است که متاسفانه خوانندگان برای رسیدن به هدفشان از سوی سردبیر نقل قول هایی می کنند تا از مدیرانشان پاسخ بگیرند.

از این لحظه به بعد هر کسی به نقل از سردبیر چیزی گفت کاملا اختیار دارید که بگویید : خودت و سردبیرت با هم بروید ….!

هر آنچه را که قبول داریم فقط همان است که در سایت نقل کرده ایم.همین و بس.

بر اساس خبرهای ما در 5 استانی که با مخابرات ایران اختلاف نظر وجود دارد شایعاتی ساخته اند مثل این: “استان الف هرگز طبقه بندی را اجرا نمی کند.. … سردبیر گفته …  ..!”

در شرکتی که هر لحظه اش بر اساس یک سلیقه و کاملا بر اساس ذوق و میل مدیرانش می چرخد, چه کسی می تواند فردا را پیش بینی کند تا ما بتوانیم؟
مرجع و ماخذ خبرهای ما به خودمان مربوط است اما فقط همان خبرها را قبول داریم که نوشته ایم نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر.همین!

توصیه من به دوستان شرکتی این است که اگر حرفی با مدیران خودشان, یا مدیران مخابرات ایران دارند کاملا به نقل از خودشان و وقایع جاری باشد نه نسبت داد ن  خبرهای جعلی به ما. لطفا شما نیز شجاعت ابراز نظرتان را داشته باشید و. هزینه هایش را نیز قبول کنید.همه هزینه ها را به سمت ما هل ندهید.ما بقدر کافی هزینه پرداخته ایم؟

اما حرف آخر با آقایان مدیران, که همیشه از دو سو مورد هجمه واقع بوده اند.

دیگر امروز همه می دانند که اگر مدیری تصمیمی در بدنه شرکت می گیرد برای ضربه زدن به آن نیست.در حقیقت ضروریاتی باعث شده است چنین تصمیمی بگیرد.اما بهتر است این ایده ها را به کارکنانتان منتقل کنید تا با آگاهی دنبال ایده های شما حرکت کنند.

مثلا روز گذشته در استان خراسان رضوی دوستان شرکتی با ناراحتی از من دلیل عدم اجرای طرح را پرسیده اند. من فقط یک جمله به آنان منتقل کردم:”هزینه افزایش حقوق شما حداقل بقدر 5 میلیارد تومان می شود.همه سود شرکتتان سال گذشته ده میلیارد بوده! اگر شما مدیر باشید چه می کنید؟ وقتی پول ندارید باز هم افزایش حقوق می دهید؟”

یعنی اگر کارکنان شما بدانند دلیل تصمیماتتان چیست شاید همراهی بیشتری داشته باشند.

ضمن اینکه نمی توان تنها استانی بود که در مقابل یک جریان مانند طبقه بندی ایستاد.موضوع را باز نمی کنم اما آینده خوبی در انتظار مخابرات نیست اگر طبقه بندی را اجرا نکند.

 

913530cookie-checkآقایان! هر نقل قولی را از سردبیر -بدون ذکر سایت- به دیوار بکوبید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام بر سردبیر مخابرات ما
    مثل قبل پویا و فعال نیستید ، همه چیز را انگاری رها کردید !!! می دونم خسته شدید، اما به عنوان سردبیر یک سایت مطمئنا با آگاهی از این سختی ها پا در این مسیر خسته کننده گذاشتید ، خدا قوت و بدانید اعضای سایت زحمت های شما رو فراموش نمی کنند و از خدا می خواهند توان چند برابر به شما بده، در این رسالتی که دارید ( کمک به همکارها برای رسیدن به حق های از دست رفته شون و شنیدن صدای قشر مظلوم اداره به مدیران ارشد ) ، در اینجا مطلبی گذاشتم از تون خواهش کردم پیگیر استان های باز مانده از طرح باشید ، به لطف و همت بچه های خراسان شمالی مشکلشون حل شد ، بچه های البرز طبق شنیده های ما اونها هم انگاری مشکلشون در حال حل شدن هست فقط می مونه سه استان باقی مانده از طرح ( خراسان رضوی ، جنوبی و س و ب ) ، سردبیر عزیز طبق شنیده های ما این طرح مرحله اولش شهریور ماه تمام میشود ، نمی دونم این خبر درست هست یا نه پس شما لطفاً از کانال های ارتباطی خود بپرسید صحت این مطلب را ، امااز طرف خودم و بقیه همکارهای شاغل باز مانده از این طرح در این سه استان، خواهش می کنیم شما به نمایندگی از طرف ما با استان ها مورد بحث تماس بگیرید، می دونم گرفتند اطلاعات سخت هست اما بخاطر ما این کار بکنید با خود مدیران منطقه تماس بگیرید یا مدیران منابع انسانی هر استان ، شاید به واسطه شما ، جوابی از مدیران استان ها بشنویم که باعث آرامش و امید دوباره بشه ، ممنون که با صبوری کامل خواسته های معقول و نامعقول ما را گوش می کنید ، بدانید تنها امید ما بعد خدا شما هستید ، منتظر خبرها شما در سایت مخابرات ما هستیم ممنون باز هم

  2. سینا می گوید

    من اگر مدیر بود پول ماموریت رسمی هایی که ماموریت نمی‌روند و پول می‌گیرند قطع میکردم سقف ماموریت ها رو درست میکردم پنج تا تا نیروی شرکتی و مظلوم به حقش برسه کل هزینه ماموریت رسمی ها بیست میلیارد در ماه میشه چرا باید رسمی دوساعت کار کنه و پول ماموریت بگیره اینا پرده اگه نصف اون پول به شرکتی برسه سود شرکت ده برابر میشه

  3. شرکتی می گوید

    سلام اقای سردبیر . خراسان رضوی دیروز همه قراردادهایی که با خدمات اول بوده و تموم شده رو واگذار کرده به شسکام به جز 9990 و 118 . از این کار جز این برداشت رو می شه داشت که این کارو کردن تا از زیر بار طبقه بندی مشاغل خونه خالی کنن یا اینکه شرکت رو دوباره عوض کردن تا سنوات نیروها بالا نره ؟

  4. ناشناس می گوید

    سلام بر سردبیر گرامی
    خب یک استان هزینه هاش با درآمدش نمی خونه ، اما توی این چهار استان باقی مانده ، ما جز استان های سود ده هستیم و هم تعداد نفرات مون بی نهایت کم هست ، ما به چه گناهی باید از این طرح جا بمانیم ؟؟؟ لااقل مدیر ما هم بیاد بگه دلیل قانع کننده شون رو ، که چرا جلو طرح رو گرفته ، شاید ما هم پذیرفتیم ، ما فقط از نماینده شرکت شنیدیم که مدیر مون گفتند بعضی از نفرات شایسته پشت طرح می مانند ، خب اگر فقط مشکل اینه ، چرا مدیر ما تلاش نکردن تا حالا، که این تعدادرا ، شامل طرح بکنند و اجازه آن را از مخابرات ایران نگرفتند !!! چرا به جای این کار ، جلو این طرح را برای بقیه که شامل میشن گرفتند ، این واقعاً نهایت بی عدالتی هست که یک عده رو از حق شون ، بخاطر یک عده دیگر بگیرن ، سردبیر عزیز جایی براتون نوشتم که این طرح مادام العمر نیست و مخابرات ایران هم زمانی برای پایان آن مسلما در نظر گرفته ، من خبرهایی شنیدیم که فعلا از بازگو کردنش خودداری میکنم چون نمی خوام نگرانی منتقل کنم به همکارهای عزیزم ، فقط از شما خواهش میکنم به عنوان سردبیر سایت یک گزارش ویژه از این استان ها به تفکیک منتشر کنید ، شاید مدیران این چهار استان از خواب بیدار بشن ، بهشون بگید این طرح مادام العمر نیست پس حق کارشناس هاتون رو زیر پا له نکنید ممنون که مثل همیشه سنگ صبور همکارهای مظلوم شرکتی هستید

  5. علی می گوید

    خوب حالا چرا اخبار دیدار امروز رو پوشش نمیدی سردبیر محترم

  6. یکی از بسیار می گوید

    آقای سردبیر ، مانند تازه کارها صحبت میکنی. کار رسانه خبررسانی و احیاناً خبرسازی است ، کار مخاطب آگاه شدن و یا بهره برداری از خبر است. کار یک مدیر نیز انتشار یک خبر ، آنالیز واکنش ها و اگر منفی بود تکذیب آن است. تا اینجا درست گفتید که مرجع و ماخذ خبرهای ما به خودمان مربوط است اما فقط … اما هیچ رسانه ای به مخاطبانش سفارش نمی کند که از این لحظه به بعد هر کسی به نقل از سردبیر چیزی گفت … . کار رسانه در همه جای دنیا اطلاع رسانی است و کار مخاطب تفسیر آنها بر اساس فهم و نیازمندیهایش نه تکلیف و سفارش سردبیرش.حتی رسانه هایی که خط مشی آنها صداقت و امانت داری در خبررسانی است نیز توصیه به نوع برداشت مخاطب نمی کنند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست من
      حالا اگر بروند به مدیر عامل یک استان بگویند “سردبیر مخابرات ما گفته شما هیچ وقت طرح طبقه بندی را اجرا نمی کنید.”
      باید چه بگویم؟
      نقل قولهای خارج از عرف چه؟
      اینها هم جزو کار رسانه است؟
      خبرها را نوشته ایم فقط در همان محدوده مسئولیت می پذیریم نه اینکه در دیدارهای خصوصی هر چه می خواهند به ما نسبت بدهند.

      1. ناشناس می گوید

        جناب سردبیر مگه مدیران خودشون خبرها رو نمیخونن! دلیلی نداره که کسی از شما نقل قول کنه به دروغ… مگه غیر از سایت کانال ارتباطی دیگه دارید ؟! که کسی شما رو متهم کنه
        در مورد خراسان هم خدمتتون عرض کنم مگر فقط هزینه هایی که واسه پرسنل شرکتی میشه هزینه شرکت رو بالا میبره ؟
        چرا جلوی هزینه ها و قراردادهای بی موردی که با مبالغ بالا که با پیمانکاران دردانه خودشون
        منعقد میکنن کسی به فکر کاهش هزینه نیست ؟ ماهنامه بی محتوا ی که بصورت صفحات تمام رنگی با هزینه گزاف که معلوم نیست به کی وصله ، و هیشکی ازش به عنوان کاغذ باطله هم استفاده نمیکنه چرا چاپ میشه و کسی هم نمیگه با کاهش تیراژ ان به فکر کاهش هزینه باشه؟؟؟؟

      2. ناشناس می گوید

        مگه مستندات تو سایت نیست ، چجوری کسی از سردبیر نقل قول دروغ بگه

نظرات بسته شده است.