مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- تا به آرامش می رسیم خرابش می کنند!

مخابرات ما – در برخی استانها تا کارکنان به قرارداد قبلی و شرکت قبلی عادت می کنند بنا به حکم قانون و برگزاری مناقصه به شرکت دیگری سپرده می شوند.

متاسفانه نظر کارکنان شرکتی اهمیتی ندارد.

بحث ما روی نام و نوع شرکت نیست.در استانی که شسکام قرارداد داشته پس از چند سال, به خدمات اول داده اند.در استانی که با خدمات اول قرارداد داشته پس از چند سال به شسکام داده اند.

در این مهاجرتها همان حقوق اندک کارکنان -مثل حق سنوات- از دست می رود.در این یک میلیون تومان حقوق حتی یک تومان اضافه و کم شدنش هم اهمیت دارد.

بحث بر سر آرامش کارکنان است.در حقیقت مخابرات خودش شرایط نارضایتی را فراهم میکند.

به این کامنت توجه کنید تا عمق نگرانی را درک کنید:

پریشان و خسته …

۱۳۹۷/۰۴/۰۳ در ۱۰:۵۲ ق.ظ ..

واقعا با این همه خبر های بدی که هر روز می شنویم دیگه رمقی واسه کار کردن نمی مونه اگه قرار داد ها بره با شسکام کلی حق ما ضایع میشه سنواتی که با خدمات اول می گرفتیم از حقوقمون کم میشه دیگه حق و حقوقمون مثل قبل روی روال و به درستی پرداخت نخواهد شد توی این چند سالی که با شرکت خدمات اول بودیم همه چی به خوبی پیش میرفت تازه بعد از چند سال بدبختی به یه آرامشی رسیده بودیم چرا با این کارا انگیزه رو از نیروها میگیرن همه از این قضیه ناراحت هستن اون از طبقه بندی مشاغل که توی همه استانها انجام شده غیر از استان ما اینم از واگذاری قرار داد ها به شسکام روز به روز داریم بدبخت ترمیشیم. خواهش می کنم فکری به حال این قشر زحمتکش مخابرات بکنید دیگه خسته شدیم از این همه تبعیض …

 

نگرانی های کارکنان را در کامنتهای مختلف سایت می توانید ببینید.

مدیران مناطق دستشان از نظر قانونی بسته است.باید مناقصه بگذارند.باید پاکتها را باز کنند باید …

ولی آیا واقعا راه دیگری وجود ندارد تا این همه تغییرات نداشته باشیم؟

بطور مثال, تعدادی از شرکتها را (تعدادی محدود در حد 5-6 شرکت) بپذیرند و در سراسر کشور همینها قرارداد ببندند.ضمن اینکه قوانین قراردادی و پرداختهایشان کاملا یکسان باشد.اینطوری خیال کارکنان هم راحت می شود حتی اگر بین همین 5-6 شرکت بچرخند.

 

914290cookie-checkشما نوشته اید- تا به آرامش می رسیم خرابش می کنند!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. شرکتی می گوید

    سلام من از همکاران محترمی که این کامنت های اعتراض آمیز رو نوشتن می‌خوام یه لحظه دلشون رو بزارن جای دل ما . آقای سردبیر ما در استان خراسان رضوی قسمت شبکه خیلی وقته که زیر نظر پیمانکاران محلی و دو سال هم هست که با شسکام هستیم همین همکارانی که الان اینقدر ناراحت هستن و اعتراض می‌کنند تا دیروز به ما می‌خندیدند که ما از شما زودتر حقوق میگیریم ما حق سنوات میگیریم ما فلان اضافه کار رو میگیریم ما حق شیفت میگیریم و ما از همه اینها محرومیم من نمیخوام بگم اشتباه میکنن ولی چرا تا دیروز همین همکاران خدمات اول هیچ خبری ازشون نبود چرا تو هیچ اعتراضی با ما نبودن حالا که احساس خطر کردن اومدن کامنت میزارن و توقع حمایت هم دارن روزی که ما رو به دو دسته تقسیم کردن در سال ۹۳ و این همکاران محترم با خدمات اول موندن و ما رفتیم زیر نظر پیمانکاران محلی خوشبخت ترینم آدمهای دنیا بودن حالا هم چیزی نشده به مقدار از زجری که ما تو این چند سال کشیدیم رو شما هم تجربه کنید تا همبستگی رو یاد بگیرید

    1. رضا می گوید

      سلام همکار گرامی
      اولا که خیلی از بچه های شبکه قراردادشون با TCTهستش
      دوما همه همکاران همچین نظری در موردشما نداشتن البته تو هرجمعی افرادی هستن . وانشالله که یک طرح یکسان سازی قراردادها درمورد همه همکاران اجرا کنن .
      سوما بقول بزرگان هیچوقت بد برای کسی نخواه .
      امیدوارم موفق باشی

  2. سینا از گیلان شرکتی می گوید

    واقعا آرامش ما خراب شده با وجود شرکت بی در و پیکری بنام شسکام . در گیلان که شسکام اصلا صاحاب نداره هیچیش معلوم نیست در این انتقالات کلی پول مااز دست میره و کم میشه

  3. مرتضی می گوید

    سلام آقای سردبیر. کی گفته دست مدیران استانی بسته است در این دست موارد؟ مگه همین خراسان رضوی هر سال بون برگزاری مناقصه و ترک تشریفات، قرارداد ها رو بین خدمات اول و شسکام تقسیم نمیکرد؟ مگه الان خیلی از استان ها همین مدل تقسیم کار بین دو شرکت خدمات اول و شسکام با ترک تشریفات و بدون مناقصه رو انجام نمیدن؟

  4. رضا می گوید

    سلام

    درسته متاسفانه از دیروز این سوال همه همکاران هستش . وباعث ناراحتی وسلب آرامش وبهم ریختگی اونا شده ودایم درحال تلفن وپرس وجو هستن .
    متاسفانه شرکت شسکام بواسطه کارهایی که قبلا داشته سابق خوبی در خراسان نداره هستن افرادی که از قبل سال 93 از این شرکت مطالبات معوق دارن . وهیچگونه پاسخ درستی نگرفتن .حالا باز دوباره ؟؟؟ خوب مطمئنا با شنیدن این خبر احوال همه بهم ریخته . لطفا لطفا خرابش نکنید.
    ماتازه داشتیم به آرامش میرسیدم یه کوچولو حسش کرده بودیم .
    جناب مهندس صدری لطفا دخالت کنید.
    متشکرم

  5. همکار شرکتی خراسان رضوی می گوید

    با سلام..
    نمیدانم چرا مسولین و مدیران استان خراسان رضوی انقدر دنبال سنگ اندازی جلو پای کارکنان شرکتی خوداند..
    این شرکت شسکام در این چند سال اصلا سابقه خوبی ندارد ..
    خواهشا انقدر انگیزه کاری نیروها رو با اینجور تصمیمات یکجانبه تضعیف نکنید
    امیدوارم آقای صدری به تعهداتش عمل کند نه فقط برای چند استان…

  6. غرق در بحران می گوید

    فقط راه را برای خودشان فراهم میکنن کی گفته که فلان مدیر عامل به فکر نیروهاست که این دومیش باشه…همین آقای مدیر عامل مگه وضعیت استانهارو نمی بینن. مخصوصا استان خراسان رضوی. مگه مدیر منطقه نیروی مستقیم مدیر عامل نیس پس چرا باید تو استان بر عدم اجرای طبقه بندی اصرار کنن الان فرق مدیر عامل با ی کار مند ساده که نمی تونه حرفشو به مدیران منطقه بقبولانه چیه ….جناب سر دبیر از این دست مدیرا فقط باید به خدا شکایت برد و (…)

نظرات بسته شده است.