مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طنز امروز- پیش بینی نتایج جلسات

مخابرات ما (زبون دراز)- جایی هست در ناکجا آباد! من نامش را نمیدانم! دلم هم نمی خواهد بدانم!

اما این جا, یک ویژگی جالب دارد!

وقتی در آن (جا) هیئت مدیره هر شرکتی جلسه داشته باشد, قبل از هر جلسه آن  هیئت مدیره,  رایزنی ها به وفور انجام میشود.حداقل در ده جلسه و نشست و سمپوزیوم کل اعضای هیئت مدیره با طرح مطرح شده (هر طرحی) موافقند! حتی در حق طرح آفرین ها (در مقابل کار آفرین ها) دعا هم می کنند!

باور نمی کنید؟ مشکل خودتان است!

حتی ممکن است رئیس در تماس های تلفنی که بصورت غیر رسمی با برخی طرح آفرین ها برقرار می شود کاملا نشان می دهد که با طرح موافق است!

این از این!

در این (جا) , روز جلسه , نمیدانم چه می شود؟ نمیدانم چه ویروسی در هوا پراکنده می شود که یک هو, تمام خاطرات بد و ناجور به ذهن حاضران جلسه خطور میکند! چهره در هم می کشند و با طرح مخالفت می کنند! … همه شان! با هم!

گفته می شود این ویروس, در زمان جلسه آمارهای مخرب را به ذهن می آورد (متبادر میکند).این تصویر را ببینید!

کسی می داند این (جا) کجاست؟

 

914410cookie-checkطنز امروز- پیش بینی نتایج جلسات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. علی بیغم می گوید

    سلام
    مجموع اینهائی که نوشتی میشود مدیران پارتی دار و اپلائی و ….
    یادش بخیر در سال های اوایل خدمت دوستی داشتم می گفت چند سال است که حقوق من حتی یک ریال هم اضافه نشده .گفتم مگر میشود هر 4 سال یک گروه میگیری بالاخره مبلغی اضافه میشود حق اولادی و ماموریتی و … . گفت این فیش های حقوق من است خوب ببین از وقتی که فلانی مسئول شده هر وقت مبلغی به من اضافه میشود حتی اگر شده با ناحق کاری (کم کردن اضافه کار و راههای غیر اخلاقی کم کردن حق جذب و کارانه و حتی غیبت رد کردن )آن مبلغ اضافه شده را کم میکند . یک روز گذری داشتم به دفتر آن مسئوول عزیز دیدم حکم کارگزینی دوستمان روی میزش است بدون توجه به حضور من گفت چه خبره هر روز ی گروه میاد برای این و داشت حساب میکرد چقدر به حقوقش اضافه شده و همان ماه مبلغ اضافه شده را از اضافه کار و کارانه اش کسر کرد
    این حکایت امروز ماست و دقیقا اتفاق افتاده و همه هم میبینید
    ما مثل آنها نیستیم و از خداوند می خواهیم اگر قابل هدایتند اول هدایت و بعد :
    خانه هایشان بلند و همت ها پست خدایا بارالها هر دو را برابر کن

  2. یک خدمات اولی مشهد می گوید

    اینکه مشخصه و عادیه اگه غیراز این باشه جای تعجب داره
    من موندم جز مخابرات ایران آیا جای دیگه ای هم هست که جلساتش اینطوری برگزار بشه؟؟؟!!!!

  3. روشنگر می گوید

    سلام بر همکاران گرامی
    تا قبل از مدیریت آقای صدری خود مدیر عاملان وقت بنوعی سد راه پرداخت مطالبات بودند البته بر اساس آنچه در ظاهر ما می دیدیم ولی فعلا مانع پرداخت ظاهرا مالکان خصوصی شرکت هستند .این نکته مهمی است جهت همکاران تا تکلیف خود را بدانند ومنتظر تعویض مدیر عاملها نباشند و خود راسا جهت احقاق حقوق حقه خود اقدام نمایند.ولی فعلا منتظر نتایج جلسه می مانیم .

    1. علی بیغم می گوید

      سلام دوست عزیز
      شما فکر میکنید مدیر عامل می تواند بدون اذن سهامداران عمده قطره ای آب بنوشد ؟ هیچ وقت مدیر عامل را تافته ی جدا بافته فرض نکنید

نظرات بسته شده است.