مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- اقایان بخدا به خاک سیاه نشسته ایم.

مخابرات ما (سردبیر) -مطالبی که ما نویسنده ها خودمان را می کشیم تا به خواننده منتقل کنیم در کامنتها با  یک جمله گفته می شود.بخوانید.

 

مخابرات ما- این کمنت در ذیل مطلبی نوشته شده است که به اعضای هیئت مدیره توصیه میکند طرح رفاهیات را تصویب کنند تا شاید وضع کارکنان تکانی بخورد.

این خواننده خوب مخابرات ما خطاب به سردبیرش نوشته است:

زنبور..

۱۳۹۷/۰۴/۰۹ در ۶:۵۷ ب.ظ

.

سردبیر برادر من، اینقدر ساده نباش. قبل هم کد سازی ما درآمدی تحت عنوان فروش دیتا و adsl نداشتیم یا خیلی کمتر بود. اتفاقا درآمد مخابرات بیشتر شده ولی حرص یه عده هم بیشتر شده که همه ثروت را واسه خواسته خودشون میخوان. کارگر همه هستی اش به ناهستی تبدیل شده اینا فقط به فکر خودشون هستن. مهندس صدری فقط کمتر وعده بده بهتره. سراییان میگفت کارگر را اضافه کار و ماموریت نمیدم تمام. ولی ایشان همه چی را مثبت میگن ولی در عمل نمیخوان انجام بدن. به خاک سیاه نشسته ایم به قرآن.

جمله آخرش بدجوری به دلمان نشسته!

 

916400cookie-checkشما نوشته اید- اقایان بخدا به خاک سیاه نشسته ایم.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. همکار رسمی می گوید

    سلام و خسته نباشید
    قسمتی از گفت‌وگو با دکتر صفری ( رئیس هئیت مدیره فعلی مخابرات ) و سفیر اسبق ایران در روسیه در خصوص فروپاشی اتحاد جماهیرشوروی و در سال 88

    سوال خبرنگار : شما نبرد اقتصادی و سیاسی میان آمریکا و شوروی را مقدم بر نبرد فرهنگی می‌دانید؟
    پاسخ اقای صفری : بله؛ یعنی ابتدا مردم را از راه اقتصاد و معیشت، به ذلت کشیدند؛ بعد مسائل فرهنگی مطرح شد. چون کسی که گرسنه باشد، دنبال کار فرهنگی نیست. زمان شوروی شما نمی‌توانستید حتی یک مجله‌ی مستهجن در این کشور پیدا کنید. فساد علنی در آن‌جا، صفر بود. شغل کسی این نبود. اما بعد از فروپاشی، این‌ها شروع کرد به توسعه یافتن! صادر کردن زن‌ها به خارج، درست بعد از فروپاشی بود. غربی ‌شدن، از این‌جا به بعد بود؛ البته از سوی غرب تشویق هم می‌شدند و برایشان فضا درست می‌کردند.

    واما عملکردها ……
    بقول ضرب المثل ” «مرگ خوبه اما برای همسایه! »

نظرات بسته شده است.