مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

افزایش درآمد با کاهش انحصار دولت در بخش انتقال.

مخابرات ما- راههای بی شماری برای افزایش درآمد هست.این شیوه را یکی از مخابراتی ها و عضو خوب سایت پیشنهاد کرده است.

مخابرات ما – دولت در حال حاضر برای شکستن انحصار در برخی بخش ها اقدام به فروش شرکتهایی کرده است مثل مخابرات.اما هم زمان, در بخش هایی از همین مخابرات انحصار زیادی برای خود قائل است که اجازه حضور به هیچ جایی و هیچ کسی نمی دهد.

آنچه می خوانید یکی از اعضای سایت برای ما فرستاده است.از همه خواهش میکنم دقیقا بخوانند و چنانچه نقدی بر آن دارند بنویسند.

  محمد از کرمانشاه 

می گوید

سلام

سردبیر عزیز بارها بنده یک راه افزایش درامد را در گروههای مخابرات ما عرض نموده ام اما به آن توجهی نشد .

یک راه بسیار خوب برای افزایش درآمد درخواست از سازمان تنظیم و پیگیری از طریق مجلس و ستادهای مرتبط به خصوصی سازی (رفع انحصار دولت) است برای ورود مخابرات به انتقال اطلاعات در حوزه بین استانی و بین الملل .

شرکت مخابرات هم اکنون دارای بزرگترین شبکه فیبر نوری در کشور است که به راحتی می تواند با کمترین هزینه (چون زیرساخت آن را که فیبر نوری و سیستم های انتقال پر ظرفیت است را داریم ) وارد حوزه انتقال دیتا (اینترنت _ مکالمه )در سطح بین استانی و بین الملل شود ولی متاسفانه این مهم هم اکنون بصورت انحصاری در اختیار زیرساخت است و اگر بزرگران و گردانندگان مخابرات از قدرت نفود خود برای گرفتن این مجوز تلاش کنند بنده تعهد میدم که درآمد مخابرات حداقل ۲ برابر خواهد شد .
اگر این مجوز دریافت شود می توانیم با کمترین هزینه درآمد هنگفت شامل ارایه سرویس به isp ها ، ارتباطات بین استانی خود شرکت مخابرات که الان مجبوریم با کلی هزینه آن را از طریق زیرساخت تامین کنیم و ارایه کلی سرویس بین استانی و بین الملل به شرکت های دیگر همچون اپراتورهای سیار و ادارات و سازمان های مختلف را پشتیبانی کنیم که درامد بسیاری در پس آن نهفته است .

پس مدیران مخابرات که الان مشخصه رابطتون با وزرات خوبه ، اگه می خواید خودی نشون بدید و مشکلات درآمدیتون حل شه (گرچه همین حالاشم بنظرم با توجه به سود سهام و … وضعمون توپه ) لطفا این مجوزو بگیرید .
اجراشم بمونه با ما همکاران مخابراتی استانها
درآمدشم واسه هردومون

یا حق

نظر شما چیست؟

 

916450cookie-checkافزایش درآمد با کاهش انحصار دولت در بخش انتقال.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. وحيد ويسي می گوید

    در اينکه در اين بخش درآمد بسياري نهفته است و مخابرات ايران پتانسيل لازم رو براي ورود عرصه انتقال بين شهري داره شکي نيست اما اين فقط بخش فني ماجرا هست. از منظر تجاري شما بايد يک مدل تجاري براي اين موضوع پيشنهاد بديد که طرف مقابل هم که دولت باشه اقناع بشه پاي مذاکره بياد. در حال حاضر مسئله اي که ميتونه گره گشاي اين موضوع باشه يه امکان سنجي اشتراک زيرساخت در ابعاد مختلف هست. شبيه مصوبه bit stream که انصار رو از کافوهاي نوري درآورد. يه راهکار ابتدايي براي مذاکره مخابرات با دولت ميتونه اين باشه که مخابرات روي اشتراک زيرساخت مسي روي خوش نشون بده و زيرساخت روي اشتراک انتقال بين شهري و بين الملل.

  2. ناشناس می گوید

    دولت داره واسه خودش میلیاردها تومن درآمد کسب میکنه و مخابرات رو به این روز انداخته

  3. ناشناس می گوید

    طرح و ایده بسیار خوبی است و به نظر میاد باید کمی جزئیات کامل تر شده و به صورت رودر رو با آقای صدری مطرح شود. مطمئناً پیگری کرده و به واحد تجاری سازی مخابرات ارجاع دهند. باید جدی تر بحث و پیگری شود. همکار محترم باید طرح خود را روی کاغذ آورده و به ملاقات ایشان بروید.

  4. ابوالفضل می گوید

    با سلام
    با تشکر از نظر سنجی همکاران در مخابرات ما
    با همکار محترم موافق نیستم.
    1-مشکلات عدیده امروز که مخابرات ایران با آن روبرو است مربوط به درآمد پایین نیست بلکه مشکلات در واگذاری نادرست و عدم کفایت در تصمیم گیری مدیران ارشد در ادوار مختلف است نتیجه جدا کردن ارتباطات سیار از بدنه مخابرات یا شرکتهای همچون مدیریت املاک وغیره است.اینکه مدیران مختلف هرکدام برای خود امپراطوری به راه انداخته و ساز جدایی از بدنه مخابرات را کوک کرده اند نشانگر این است که این خانواده بزرگ فقدان پدری دلسوز را فریاد میزند.از وقتی که توسعه را متوقف کردیم و راه را برای شرکتهای رقیب باز کردیم قافیه راباختیم.از وقتی کیفیت اینترنت را با مکالمه رایگان نابود کردیم رو به سقوط رفتیم.
    حرف آخر
    نظر بنده اینست که ما منابع در مخابرات کم نداریم که نیاز باشد به دنبال کاهش انحصار دولت باشیم.ما کمبود مدیران دلسوز و کارآمد داریم.

  5. محمود4آزی می گوید

    به نظر شما دولت میاد سود صد در صد خودش از انحصار زیر ساخت رو با چهل درصد و تقدیم شصت درصد سود به اعتماد مبین عوض کنه؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نه

  6. ناشناس می گوید

    دولت به همین راحتی از این درآمد صرفنظر نمیکنه

نظرات بسته شده است.