مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سزدبیر- در تلاشم با مطلبی شرایط امروز را برای هیئت مدیره و کارکنان تبیین کنم.

مخابرات ما- سردبیر- چه کسی است که نداند 11 سال است بدون چشمداشت, بدون درآمد, با هزینه شخصی و کمک دوستانی عاشق ,فقط تلاش کرده ام مشکلات مخابرات با گفتگو حل شود.

سعی کرده ام فضای پر تنش, ولی خمود روزهای سال 86 تا 91 را به سمت منطق و گفتگو ببرم.

اینها مهم نیست.هدفی داشته ام.درست یا غلط به خودم مربوط است اما از آثارش راضیم.

با همه اعتبارم, سعی میکنم مطلبی بنویسم که درآن شرایط امروز مخابرات را برای هیئت مدیره و کارکنان بار دیگر تبیین کنم.فضایی از آینده پیش روی همه بگذارم که فردا نگویند همکدی اجرا شد و زیان داد!!

جرا؟ روز یکشنبه آخرین فرصت هیئت مدیره است برای یک تصمیم.

می خواهم کمک کنم به تصمیم گیری.

اما آنچه در ذهن دارم, تا روی کاغذ بیاید و روی سایت برود, حداقل یک روزی از من زمان خواهد برد.باید حداقل ساعتها با این مطلب و حرفهایم زندگی کنم تا شاید چیزی از آب در بیاید.

پس از دوستان خواهش میکنم یک امروز مرا آسوده بگذارند.هر هنری داشته ایم در طول هفته بخرج داده ایم.باز از فردا ادامه میدهیم.اما امروز را به من فرصتی بذهیذ با ذهن داشته هایم زندگی کنم شاید بتوانم آینده را پیش روی مدیران و کارکنان بگذارم, آینده ای که شاید هیچیک نباشند!

شاید بتوانم چیزی خلق کنم که بدرد همه بخورد.شاید! … اگر خدا کمک کند.

.

دوست شما

سردبیرتان

 

918560cookie-checkسزدبیر- در تلاشم با مطلبی شرایط امروز را برای هیئت مدیره و کارکنان تبیین کنم.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. دلواپس می گوید

    سردبیر عزیز
    امروز 40 پیمانکار رویروی مخابرات اصفهان تجمع کرده بودند و خواستار پرداخت هزینه های خود شده بودند .
    مخابرات اصفهان الان بیش از 150 میلیارد تومتن بدهی معوقه داره .
    مدیران نالایقی هم که سر کار هستند نمی توانند از پس کار بر بیایند .
    مخابرات را با امان خود رها کرده اند .
    با این وضعیت و استفاده از این مدیران سفارشی بی کفایت دنبال چه حق و حقوقی هستید .
    حقوق ما به تأخیر نیفتد باید خدا را شکر کنیم .

  2. کسری می گوید

    سردبیر جان سلام
    یعنی حقوق تیر هیچ استتنانی با طبقه بندی نیست ؟

  3. ناشناس می گوید

    چی شد چی گفتید .چیزی که معلوم نبود

  4. علی می گوید

    کاش شما با این طرز تفکر یکی از مدیران عالی مخابرات بودین.

  5. پویا می گوید

    سردبیر محترم و اعضای محترم سایت
    با اینکه کلا رسانه بنا به هر دلیل تاریخی، اعتبار برای همه ندارد و هر رسانه ورای ظواهر، اهدافی برای گروهی خاص دارد که این اهداف مز توانند هر چیزی باشند، ولی بنا را بر این می گذارم که شما خواسته اید باب گفتگو را باز کنید کل البته ضرورت جامعه بی اعتماد و پرتنش و اعتراضات دیده نشده جوامع مختلف است. اقلا در این هدف خود موفق باشید.
    بگویم که راهکار جو بی اعتمادی بین پرسنل و مدیران، گفتگوست و درک متقابل، قبل از اینکه دیر شود. و البته نه با نیت وقت کشی که در سالهای اخیر دیده ایم و مشکلات را همچنان اضافه تر و عقده ها را بیشتر کرده است.
    باید نماینده های پرسنل که بلدند مذاکره کنند و حسن نیت و خلوص نیت دارند و به دنبال اهداف سیاسی نیستند، البته اگه پیدا کردید سلام ما را هم به ایشان برسانید، با مدیران دور یک میز بنشینند و منصفانه و با درک متقابل از شرایط هم و شرایط سازمان و در چارچوب نفع همه ذینفعان سازمان مذاکره کنند و هیچ کس سفره را به سمت خود با بی انصافی نکشد، قطعا هر کسی از نیت درونی خود بیشتر از دیگران آگاه است. کمک خواستید ما هم هستیم. همینجا حضور داریم.

  6. محمود4آزی می گوید

    واقعاً کدام منطق قبول می‌کند که تمرکز کارکنان یک شرکت از کار و تلاش گرفته شود و بر روی عدم اجرای آیین نامه پرسنلی شرکت هزینه شود. بهره وری پایین بیاید، فضای اداره و کشور متشنج شود که چه اهدافی بدست بیاد؟ اگر می‌خواهید بگویید کارکنان کارایی ندارند و کارها برون سپاری شود بهتر است تاریخ را مطالعه کنید ببینید بهترین افراد آموزش دیده در ارتباط با سیستم ها کجا بوده اند. اگر به دنبال تشکیل شرکت هایی مثل ناک و شسکام و خدمات اول هایی هستید که سرمایه را از این جیب به آن جیب کنید اعلام کنید. اگر به دنبال اهداف سیاسی و امنیتی خاص خود هستید اعلام کنید و عواقبش را به گردن بگیرید. در روزگاری که بهترین انسانها هم زیر فشار اقتصادی مجبور به تن دادن به اهرم های فساد هستند شما هر روز بیشتر و بیشتر دامنه آن را گسترده میکنید. اختلاف طبقاتی به وجود آورده اید. نارضایتی به بار آورده اید. ثمره خصوصی سازی و اصل 44 این بود؟ اگر اعتماد کارکنان از دست برود اگر دل نسل های پیر و جوان شکسته شود با صدها رفاهیات و تبدیل وضعیت به دائم و طبقه بندی مشاغل نمی‌توانید اعتماد را برگردانید. نوش دارو پس از مرگ سهراب نشود که پشیمانی دردی دوا نمیکند

  7. یکی بود یکی نبود می گوید

    سردبیر سلام،شنیدیم دیوان رای به نفع کارگزاران صادر کرد،ایا صحت داره؟

نظرات بسته شده است.