مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیرعامل مخابرات ایران در اردوی تیم ملی وزنه برداری

مخابرات ما – مهندس سید مجید صدری با ملی پوشان وزنه برداری کشور دیدار کرد.

 

مخابرات ما (سیتنا)- وی روز چهارشنبه با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت: به استان زیبای مازندران سفر کرده و در کنار مردم و همکاران عزیز و خونگرم این منطقه حضور یافتم.
خطه سرسبز مازندران منطقه ای غنی و دارای ذخایر مادی و معنوی بسیاری است.
شرکت مخابرات ایران نیز در کنار مسوولیت معین خود رسالتی گسترده و با رویکرد ملی در همه حوزه ها به عهده دارد و بر همین اساس و در راستای التزام به مسوولیت اجتماعی سازمان، توجه به جنبه های سلامت روح و جسم و ورزش به خصوص در سطح ملی بخشی از رسالت مهم اوست.
فرصتی شد تا در اردوی عزیزان ملی پوش وزنه بردار حاضر شوم و با بزرگان و قهرمانان این رشته از جمله بهداد سلیمی و سهراب مرادی گپ و گفتی داشته باشم.
سربلندی ایران در گرو موفقیت و افتخار آفرینی تک تک ما در هر لباس و مسوولیتی است که در نهایت ملتی محکم و مقتدر را می سازد.
برای همه ملی پوشان کشور در هر رشته و لباس آرزوی موفقیت و کامیابی دارم.

918650cookie-checkمدیرعامل مخابرات ایران در اردوی تیم ملی وزنه برداری

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. لطفی می گوید

    مهمترین وظیفه شما جناب صدری تامین معاش کارمندان مخابرات خصوصا در استانها است که با همه کمبودهای ناشی از سو مدیریت ها با چنگ و دندان و از خود گذشتگی تاکنون ا ارتباطات را سر پا نگه داشته اند ولی با افزایش حقوق امسال حتی به نیمه ماه هم نمی رسیم وای به احوال کارمندان قرار دادی. وگرنه انجام کارهای تبلیغاتی اینچنینی نه دردی از مخابرات درمان میکند نه از ورزش.

نظرات بسته شده است.