مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید – کولر گازی برای صرفه جویی در مصرف انرژی!

مخابرات ما- گله کارکنان این است که همیشه مدیران ارشد اساسا با کارکنان تفاوت های آشکاری دارند.مثلا در حالیکه دستگاههای خنک کننده در کل حوزه ستادی جواب نمی دهد برای بزرگان کولر گازی نصب کرده اند! … این هم نوعی صرفه جویی است؟

 

سوشیانس با سلام
اینگونه طرحها نه که در مخابرات بلکه در سطح جامعه موقعی نتیجه مثبت خواهد داشت که ملت احساس کنند مجریان طرح صاف و یکرنگ بوده و برآمده از بطن همین ملتند و گرنه دستورات فرمایشی کار بجایی نخواهد برد
مسئولین باید از خود شروع کنند ، دیگر مغز ملت از شعارهای الکی و آرمانی پرشده و گول اینوع شعارها را نمی خورند
وقتی در سالهای اخیر سیستم سرمایشی مرکزی ( چیلر ) پاسخگوی گرمای نبوده و آقایون مدیران علاوه بر آن برای اتاقهای خود کولر گازی نصب کرده بودن ( اتاقهای هیأت مدیره ، معاونان و برخی از مدیران ) حالا چطور می توانند انتظار داشته باشند که من کارمند با فراخوان آنها ( گذشته از احساس تلکیفی که در برابر هموطنان مظلوم خود در مناطق گرمسیری احساس می کنم ) آنها لامپها و سایر وسایل برقی را خاموش کنم ؟
آقایان مدیر ، وکیل ، وزیر و ….. یعنی ما را هالو گیر آورده اید ؟!!!!!!!!!!!!

 

923740cookie-checkشما نوشته اید – کولر گازی برای صرفه جویی در مصرف انرژی!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. رساگو می گوید

    سلام بنظر بنده مانباید به دیگران نگاه کنیم .باید ازخود شروع کنیم وپایین دست راببینیم .عدم رعایت صرفه جویی ما برابراست باقطعی برق خانه هایمان و زجرخانواده هایمان.باید فرهنگ ازخود شروع کردن را رواج دهیم (خداوند به نیت مانگاه میکند)

نظرات بسته شده است.