مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تمدید تغییر ساعات کاری ادارات در خراسان رضوی تا ۱۵ مردادماه

مخابرات ما- به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی؛ علی رضا رشیدیان افزود : با توجه به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر تداوم موج گرما در مردادماه در اکثر نقاط استان و تاکید وزیر نیرو بر ضرورت همراهی در مدیریت مصرف برق و آب ، ساعات کاری ادارات همچنان به روال هفته های اخیر در استان از ساعت 6:30 تا ساعت 13:30 خواهد بود.
 وی عنوان کرد : پایان ساعت کار اداری برای روزهای پنجشنبه ساعت 12:30 می باشد.
 وی تصریح کرد : ساعات کار بیمارستان ها ، مراکز درمانی ، خدماتی ، امدادرسانی و اورژانس به روال سابق است ، افزود : 
وی همچنین تصریح کرد : زمان فعالیت مهد کودک ها به تناسب ساعات کاری ادارات تنظیم می شود و بر این مبنا از ساعت 5:45 دقیقه صبح که کودکان را پذیرش می کنند تا 14:15 دقیقه فعال هستند.
رشیدیان تاکید کرد : به منظور افزایش پایداری شبکه برق سراسری ،مدیران دستگاه ها و نهادها باید ضمن رعایت سایر مفاد این مصوبه ، با هدف به حداقل رساندن مصرف برق طی ساعات کاری ،تمامی وسایل سرمایشی و روشنایی غیر ضروری بعد از ساعات کاری را از مدار خارج نموده و در صورت لزوم از ظرفیت دیزل ژنراتورهای اضطراری در مجموعه های خود بهره گیرند و بدین منظور باید تمهیدات مورد نیاز فراهم تدبیر شود.
این تغییر ساعات کاری ادارات و بانک ها از روز سه شنبه 19 تیرماه بر اساس مصوبه هیات وزیران و تقاضای شرکت های توزیع نیروی برق در استان همانند بسیاری از نقاط کشور اجرایی شده است و با تداوم گرما تصمیم بر تمدید مجدد این زمان تا نیمه مردادماه گرفته شده است.

927630cookie-checkتمدید تغییر ساعات کاری ادارات در خراسان رضوی تا ۱۵ مردادماه

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. یک خدمات اولی مشهد می گوید

    جناب سردبیر
    ممنون از پیگیری هاتون
    میشه لطفا بپرسین وقتی ساعت کاری مهدکودکها رو تا 14:15 اعلام کردن و ما هم همون 14:15 تعطیل میشیم با چه سرعتی باید خودمون رو به مهد برسونیم؟ چرا کاهش ساعت کاری بانوان رو بخاطر تغییر ساعت کار ادارات لغو کردن؟ آخه این درسته آیا؟؟؟؟
    دو هفته به سختی گذشت بر ما و کودکانمون . حالا باید دو هفته آینده رو هم به سختی بگذرونیم. لطفا لطفا حرفمونو به مسئولین برسونین یه فکری واسه ما و بچه های کوچیکمون بکنن.
    بازهم ممنونم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      شما کجا هستید؟
      کی گفته بخاطر تغییر ساعت باید لغو بشه
      من با مدیر امور اداری شما در مشهد صحبت کردیم
      برین پیش ایشون.مطمئن باشید خودسرانه بوده و ایشون خبر ندراه.از نظر سیستم یهم کارشون درسته.
      چرا هر کی هر چی میگه باور میکنید؟

      1. یک خدمات اولی مشهد می گوید

        باور کنید نماینده خدمات اول در مشهد بهمون گفت نباید بریم. حتی امروز هم که بهش گفتم خانومای رسمی از شنبه دارن میرن پس ماهم میتونیم بریم گفت نه هنوز مخابرات کتبی بهمون اعلام نکرده. باورکنید ایشون و روسامون بهمون گفتن لغو شده
        به نظر شما حرف نمایندگی خدمات اول و رئیس ناحیه مون رو نباید باور کنیم؟؟؟!!!!
        حتی امروز صبح با آقای زرینی هم صحبت کردم گفتن واسه خانومای رسمی درست شده و میتونن استفاده کنن و ساعت 13 برن خونه واسه خصوصی ها گفتن خبری نیست و باید نظر شرکت رو بپرسین.
        یک بام و دو هوا متاسفانه در مشهد کاملا مشهود و مبرهن شده.
        البته با پیگیری های زیاد شما و پرسنل روابط عمومی، نیم ساعت پیش بصورت شفاهی از کارکنان اداره مرکزی شنیدم که آقای زرینی واسه خصوصی ها هم اعلام کردن که میتونن ساعت 13 برن و یا صبح ساعت 8 صبح بیان.
        بسیار بسیار ممنونم ازتون بابت پیگیری هاتون

نظرات بسته شده است.