مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

زبون دراز- آقای دیوان عدالت, فقط بگویید برای تشکر از شما کجا جمع شویم, مجلس ختم با ما!

مخابرات ما (زبون دراز)- بر اساس حکم دیوان عدالت اداری شرکت مخابرات – خدا رحمت کند- حق ندارد از مشترکین حق آبونمان بگیرد.

فقط مخابرات حق ندارد بگیرد!

چونکه آبونمان مخابرات, برای هزینه های نگهداری یک سیم نازک و کوچولو گرفته میشه , ولی جایی مثل شرکت گاز, آبونمان  و هزینه های مشابه یعنی هزینه نگهداری لوله به اون درشتی و بزرگی. تازه ممکنه سولاخ هم بشه شاید هم پنچر شد! یا آبونمان و هزینه های مشابه برای برق یعنی هزینه نگهدای تیرهای به اون بلندی و …! تصور کنید اگر تیر چراغ برق پنچر بشود شرکت برق باید چه خاکی به سرش بریزد؟

.

خب حالا برای جلوگیری از پنچری برق و آب, اشکالی ندارد آنها آبونمان یا هزینه های مشابه بگیرند, اما برای مخابرات … پنچری مخابرات که هیچ , پنچری جد و آبادش و صاحبش و کارکنانش هم اشکالی ندارد!

خوشبختانه دیوان عدالت اداری این را فهمیده و ما کارکنان, برای باد هوا شدن تمام امتیازاتی که با بدبختی دراین ایام ا ز مخابرات گرفته ایم, فقط به یک جا نیاز داریم! به یک مکان عمومی!

یک جا برای برگزاری مراسم تشکر از دیوان عدالت اداری!

و در پی آن, برگزاری مراسم ختم برای مخابرات و کارکنانش!

.

تسریع در پاسخ  موجب امتنان است! لطفا به همان سرعتی که به پرونده شکایت رسیدگی شد جواب ما را هم بدهید!

 

930780cookie-checkزبون دراز- آقای دیوان عدالت, فقط بگویید برای تشکر از شما کجا جمع شویم, مجلس ختم با ما!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
11 نظرات
  1. همکار می گوید

    باوجودتلفن همراه این روزاخیلی به تلفن ثابت توجهی نمی شود اگرسری به مراکزبزنید به جای دایری آمارجمع آوری بیشترشده اکثریت به خاطرعدم پرداخت چندماهه آبونمان است عدم توجه به کارکنان هم بی اثرنبوده

  2. ناشناس می گوید

    واقعا که .دیگه از این رآی بهتر نمیشد صادر کرد.واقعا خدا رحمت کنه مخابرات را .هنوزم دست بردار نیستن از این مخابرات..شرکتای دیگه حق دارن به هر عناوینی از مردم پول بگیرند ولی این شرکت نگون بخت برای نگهداری تجهیزاتش نباید پول بگیره .خیلی جالبه.خوب بعد هم انتظار دارن که خدمت هم بگیرن .محابرات په هیزمی تری فروخته نمیدونم.

  3. سوشیانس می گوید

    با سلام
    متاسفانه مدیران ما تعامل بلد نیستند الان نزدیک به 15 سال است که تعرفه های مخابرات در مقابل افزایش تعرفه سایر شرکتهای خدماتی چون آب ، برق ، گاز و حتی شهرداریها نه تنها افزایشی نداشته بلکه با اجرای برخی طرحها من جمله همکدسازی پسرفت هم داشته است و مدیران ما بجای تعامل و چانه زنی برای افزایش نرخ مکالمات که موجب جلوگیری از بیشتر سفرهای درون شهری و کاهش هزینه های خانوارها و کمک به محیط زیست می شود فقط بفکر کاهش هزینه ها آنهم صرفاً هزینه های پرسنلی بوده اند .
    دز زمان هیءت مدیره قبلی متاسفانه بعد از مرحوم دکتر غفاریان تمام هم و غم آقای سید هاشمی صرفاً تقابل با وزیر وقت بوده و در نتیجه زورآزمایی آن دو مخابرات فرصتهای طلایی زیادی را از دست داد بعد از آن نیز جناب قنبری و تیمشان فکری بحال افزایش درآمد شرکت نکرده و صرفاً دنبال بهینه سازی هزینه ها بودند و الان هم که ….
    سئوالی که از آقایان دارم اینه که ما الان 10 سال است که در کاهش و یا بهینه سازی هزینه افتاده و دور خودمان می چرخیم ( البته در مواردی کارهای خوبی هم انجام یافته ) ولی می خوام بپرسم که ما چقد می توانیم در هزینه ها مانور بدهیم ؟
    نوسازی صفر ، نگهداری تاسیسات حد اقل ، پرداختی های پرسنلی هم که دیگر لازم به گفتن نیست ……
    آیا نوبت آن نرسیده که مدیران مخابراتی بجای کله در کله گذاشتن و سر شاخ شدن با شاخ گاو بطرف شیردان آن رفته و از فرصتهای موجود استفاده کنند ؟!
    چرا مدیران ما تعامل بلد نیستند ؟
    اون از وضع تعاملات خارج سازمانی اینهم از تعاملات داخل سازمانی
    آیا مدیران ما خود را تافته جدا بافته می پندارند ؟
    التماس تفکر

  4. خخخخ می گوید

    مخابرات حقشه تا وقتی حق ما شرکتی ها رو ندهه خودش هم به جایی هم نمیرسه .
    حالا هی تلاش کنه
    خدا اینجور چشم ادمو در میاره دیگه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بر شاخ نشسته بن می برید!

      1. خخخخ می گوید

        نه پس!!!”
        تا کی یه عده کار کنن یه عده بهره وری شو بگیرن نوش جان کنن
        سردبیر جان شما که درد ما رو میفهمی یکم منطقی فکر کن ببین بهره وری و ….حق همه اونهایی که شاملشون میشه هست به نظرت ?
        در ضمن چه من بگم چه نگم اون بالایی میبینه همه چی رو
        انشاله که حق الناسی گردن مخابرات نباشه 🙁
        از دست منم ناراحت نباش من دوست شمام خیلی هم ازتون بابت سایت و خبر ها تون ممنونم

  5. ناشناس می گوید

    برادر عزیز زبون دراز وقتی 9 سال شرکت مخابرات حق شما و بقیه را میخوره بالاخره باید ابش از یکجائی در بره دیگه مگه نه؟در خلال این 9 سال ابو نمان هم میگرفته ولی حق کارکنان را ادا نمیکرده من که راضیم ان شا الله خدا قبول کنه.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بابا این آبونمان یه سال هم نمیشه

  6. پرنده آبی می گوید

    سلام به همکاران گرامی
    فکر میکنم شرکت مخابرات باید سریعا درخواست افزایش تعرفه تلفن ثابت رو به سازمان تنظیم ارائه کند.

    از آن بهتر این است که درخواست شامل کاهش تعرفه تلفن همراه و افزایش دوبرابر تلفن ثابت باشه بطوری که درآمد کل شرکت مخابرات ایران تغییری نکند در این صورت چند مزیت برای شرکت مخابرات ایران میتواند بوجود بیاید
    اول اینکه تلفن ثابت از ضرر دهی خارج شده و مناطق از ورشکستگی نجات پیدا میکنند دوم اینکه تعرفه همراه اول با کاهش مواجه شده و راه رقابت با اپراتورهای دیگر هموارتر میشود و از طرفی درآمد کل شرکت مخابرات ایران تغییری نمیکند که صد البته در آینده با توجه به عرصه رقابت بهتر خواهد شد

  7. رسول می گوید

    باسلام .زمانی که آدم هایی که هبچ سررشته ای از مخابرات ندارند برای ما تصمیم بگیرند.بهترازاین نمیشه.مخابرات ازاولش مورد بی مهری قرارگرفت.ما کارکنان هم کم مقصرنیستیم.اگه به آن ها نشون می دادیم.نگهداری ارتباطات چقدرمهم هستش ودرنبودآن باچه مشکلاتی روبرو می شوند.آن وقت حساب شده تصمیم می گرفتند وفات مخابرات را به تمامی عزیزان وهمکاران بزرگوارتسلیت عرض می کنیم.
    ازطرف مراکز فنی مخابرات

  8. همکار قدیمی می گوید

    اوه وای پس از فردا حقوق را هم نصف می کنن ، میگن آبونمان حذف شده : قابل توجه جناب دکتر صفری

نظرات بسته شده است.