شما نوشته اید – 120 هزار تومان جریمه برای یک انتخاب در فرم پاسخگویی! (9990)
مخابرات ما- در نوشته های قبلی ما به این نوشته بر میخورید:
جریمه؛ نوعی برداشت غیر قانونی از حقوق نیروهای شرکتی!
در همین باره این کامنت به مخابرات ما رسیده است:
در ۹۹۹۰ به خاطر انتخاب دلیل تماس بین دو تا گزینه ” اینترنت ” یا ” تنظیمات اینترنت ” گزینه اولی را انتخاب کردم یک خطای بحرانی برایم شده است. یکصدو بیست هزار تومان جریمه شده ام. از بین ۵۰۰۰ تماسی که باید در طول ماه به صورت استاندارد داشته باشیم و هر تماس ۲۸۰ تومن آیا انصاف است به خاطر یک خطای این شکلی یکصد و بیست هزار تومان از حقوق پاسخگویی که مجبور است مشترکین ناراضی را راضی نگه دارد
پاسخگو به خاطر خدمات ناقص سیستم هم پیش مشترکین شرمنده است که چرا نمی تواند مثلا تمدید بسته مشترک را متوقف کند یا چرا نمی تواند خطی را که اعلام وصولی بدهی اش آمده است ولی وصل بنماید و هم پیش خانواده اش شرمنده است که اولا زمانی که باید پیش خانواده اش باشد ( روز تعطیل ، شب هنگام ، لحظه تحویل سال نو ) باید سر کار باشد ثانیا به خاطر خستگی مغز نمی تواند با خانواده اش هم صحبتی بکند و ثالثا حقوقی که سر ماه به خانه اش می آورد نصف اش به خاطر خطاهای بی منطق کسر شده است.
در همان مطلب -که لینکش در بالا گذشته شده است- نوشته ایم که هر نوع کاهش حقوق, بدون نظر کمیته انضباطی غیر قانونی است.شرکت پیمانکار میخواهد خدمات اول باشد یا شسکام, پیمانکار محلی باشد یا مخابرات استان, روزی می رسد که باید میلیاردی جریمه کار غیر قانونیش را پرداخت کند.
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت سردبیر محترم
ضمن تشکر از پیگیری های جنابعالی
از شما سردبیر گرامی تقاضا دارم لطفا بعد از مطرح کردن مشکلات ما در این بخش با توجه به اینکه همه مسئولین پیام های ما رو میبینند و خود را به بی خیالی میزنند
این نوشته ها را همراه با یک نامه به مسئول مربوطه ارسال نمایید و از ایشان بخواهید جواب بدهند تا به اطلاع ما برسانید . ممنون
کارشناس ۹۹۹۰ تبریز
سلام و عرض ادب خدمت همکاران عزیز
من هم در ماه گذشته ۵۰۰ هزار تومان جریمه شده ام بخاطر یک خطای خنده دار در یک تماس که حتی خود سوپر وایزر ها نیز برای پیدا کردن دلیلی برای اثبات خطا بودن آن مشورت کرده اند و هر کدام جوابی به من داده اند
و وقتی از انها میخواهم که حق من را از کسی که خطا زده بگیرند اعلام میکند حتما خطا بوده که خطا گرفته
و جرات تماس با تهران و اعلام این مورد را ندارند،
من نمیدانم این قانون کجاست که برای یک تماس که خطای بی مورد گرفته اند چرا باید بیشتر از یک سوم حقوق ناچیز من را کسر کنند ،
بخدا که نه من و نه همکارانم این ظلم را قبول نمیکنیم و زورمان به جایی نمیرسد و واگذار میکنیم به خود خدا
سلام و خسته نباشید خدمت سردبیر عزیز.سپاسگذارم که مطالبات به حق همکاران را انعکاس میدهید.خدا قوت.بله حق با همکاران است متاسفانه بی هیچ دلیل و منطقی مثل آب خوردن حقوق و حق زن و فرزندمان را از گلویشان میکشند بیرون بی انصافها.وقتی مسئولین رسیدگی نمیکنند من هم باید بگویم که درسته که مخابرات،همراه اول و ۹۹۹۰ صاحب ندارد ولی این دنیا که صاحب دارد
سلام وقت بخیر.همکاران در مرکز تماس ۹۹۹۰ تبریز نه تنها با مشکل کسر حقوق مواجهند بلکه تا به امروز یعنی ۹۷/۰۵/۱۴ پیمانکار محلی مابدتفاوت حقوق فروردین ماه ۹۷ نسبت به سال ۹۶ را هم که نزدیک به ۲۰۰هزارتومان میباشد به پرسنل پرداخت نکرده.بدون هیچ توجیهی.واقعا هیچ مسئولی در مخابرات این مملکت نیست که رسیدگی کند؟
جناب سردبیر سلام علیکم
دقیقا همکارمون رو درک میکنم
همسر من حدود سه سال پیش 9990 می رفت و یک ماه 800 هزار تومن از حقوقش کم کردند
و چون کل حقوقش در ماه حدود 815 هزار تومن میشد واسه اون ماهش که دقیقا یادم نیست دی یا بهمن 94 بود 15 هزار تومن ریختند
بقدری هردو اذیت شدیم که یک ماه بعدش رو رفت و دیگه واسه همیشه قیدش رو زد
شیفت شب بود ساعت 18 تا 1 بامداد
با همه ی خستگی روزش میرفت اونجا و زمانی که خیابونا خلوت بود با ترس و لرز میومد خونه آخرش هم خیلی راحت هر ماه از حقوقش کم میشد و اون ماه دیگه شورشو درآوردند
اتفاقا من به شما راجع به این قضیه خیلی پیام دادم که قطعا به دلیل مشغله زیاد یادتون نیست
متاسفانه این مشکل چندین ساله که وجود داره و کسی هم به فکر رفعش نیست
خداروشاکرم اگه واسه همسر من درست نشد حداقل از حالا به بعد واسه بقیه درست میشه با پیگیری هاتون
خدا خیرتون بده
واقعا در حق پرسنل 9990 ظلم میشه