مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید – مردم می بینند اینان کار می کنند و ناله هم می کنند بهشان شیرینی (مثلاً ) می دهند !

مخابرات ما – به هر نکته ای اشاره می کنیم دهها مطلب جالب و البته دردناک بدستمان می رسدودر مورد همین جرائم حقوقی که به سلیقه پیمانکار یا مخابرات یا همراه اول تنظیم شده است مطالبی منتشر کردیم.آنجا نوشتیم که این جریمه ها غیر قانونی است.

در همین رابطه نظرات و دیدگاههای بسیار جالبی بدستمان رسیده است.این هم یک نمونه است:

علی بیغم

۱۳۹۷/۰۵/۱۳ در ۸:۳۶ ق.ظ

 

سلام
این بار میخواهم به گذشته سری بزنم و فلاشبک به زمان حال .خوب توجه بفرمائید :
سالیان دور شاید ۲۳یا ۲۴ سال پیش مدیر عزیزی که خود با رانت بالا آمده بود و با توپ پر صحبت می کرد ما مسئولین واحد ها را جمع کرده بود و می خواست بقبولاند که شما باید بدون صرف هزینه های اضافی مثل اضافه کار از کارکنان کار اضافه بخواهید و باید تا دیر هنگام کارکنند ولی از اضافه کار خبری نباشد من گفتم کارکنان تحت مسئولیت من سیگار فروشی و دست فروشی را به این نوع کارکردن ترجیح میدهند اگه اضافه کاری را بر اساس کارکرد و نظر مسئول پرداخت می کنید من حاضرم با جدیت کار کنم قبول نکرد ولی ما کار کردیم و نتیجه را تحویل دادیم بعد بحضور ایشان رسیدم گفتم کارکنان من چندین مورد به اصطلاح شیرینی از مشترکین گرفته اند که مسئول این وضعیت شما هستید مردم می بینند اینان کار می کنند و ناله هم می کنند بهشان شیرینی (مثلاً ) می دهند شما که کارها را خراب می کنید اضافه کار و حق جذب و جق جلسه و ….می گیرید چرا؟ گفتند ما کار می کنیم گفتم با دستور شما سوئیچ فلان مرکز که نیاز به جابجائی نداشت در عرض سه ماه سه بار جابجا شد کلی اعتراض مردمی داشت و کلی هزینه روی دست شرکت چرا؟ شما باید اضافه کار بگیری کارمند من نه ؟ خلاصه اضافه کار رو با ثابت کردن کار مفید گرفتم . مدیر با من به لج افتاد و چند سال با زحمت خدمت کردم تا دوباره بالاخره بعد بازنشستگی آن عزیز دوباره در قسمتی دیگر مشغول و مسئولیت پذیرفتم .
ببینید جرم هر کسی براساس مسئولیتش مشخص میشود .کسی که پمپ بنزین اجاره می کند و چند نفر به انجا می گمارد و به آنها می گوید من فقط شما را بیمه میکنم و حقوقی در کار نیست چه انتظاری دارید پمپ ها دستکاری نشوند ، کم فروشی نشود ، به اجبار شیرینی نگیرند و خیلی کارهای دیگر !!!!!!!!!مدیر عزیز شما کجای این اتفاقات ایستاده ای چکار می کنی ؟ چرا ؟ نمی بینی ؟ یا خودت را به کوچه علی چپ زده اید ؟
من می خواهم بگویم در هر سازمانی (مثل مغازه ها )ویترینی وجود دارد که وظیف مدیران اینجا بیشتر از جاههای دیگر است شما اگر در درگاههای ورودی سازمانتان از افراد نالایق و ….استفاده کنید ناخوآگاه سازمان را به نیستی برده اید ؟
چرا مامور رفع خرابی ا….. و ……. و …….باید از مردم استمداد بطلبند ؟ مخابرات کاسه گدائی بدست گرفته ؟ چرا از پول قبوض کمی هم صرف این امور نمی کنید که کارکنان شما با افتخار هدایای مردم را پس بزنند و بگویند سازمان من سازمانی است ایدال من را تامین می کند من هم به نوبه ی خودم چنان تعلق سازمانی دارم که حتی اگر زمانی احساس کنم به سازمان صدمه ای وارد شده با هزینه ی خودم جبران مافات خواهم کرد. آقا ی مدیر اره بر دست گرفته اید و شاخه زیر پای خود را میبرید چرا ؟
چرا نمی خواهید ببینید ؟
روزی که ما را فروختند به شرکت اعتمادیان این روز ها را میدیدیم آقا پول خیلی خوبه خیلی ولی آبروی شرکتی مثل مخابرات خیلی بیشتر ارزش داره شاید مشکل با کمتر از ۰٫۵ درصد خیلی راحت حل بشه که : نه سیخ بسوزه نه کباب
حق یارتان

931980cookie-checkشما نوشته اید – مردم می بینند اینان کار می کنند و ناله هم می کنند بهشان شیرینی (مثلاً ) می دهند !

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. عارفیان می گوید

    اینو باید با طلا نوشت و منشور اخلاقیش کرد ولی چه فایده که هیچ وقت در مخابرات اتفاق نمیفته

  2. کسری می گوید

    سلام
    خیلی عالی بود استفاده کردیم
    کاش همه این دیدگاه رو داشتن

  3. همکار شرکتی می گوید

    سلام
    درود بر شرف و غیرت همکار رسمی ما
    اگر آن انگشت شمار همکاران رسمی مخالف ما نیز این عقیده و طرز تفکر را داشتند مخابرات گلستان میشد
    نیروهای شرکتی یکی از دلگیریهای اصلیش زخم زبانها و طعنه های برخی همکاران رسمی است.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      و یکی از دلگیری های رسمی ها زخم زبانهای زننده نیروهای شرکتی
      هر دو طرف آدمهایی هستند که کمتر آدم بودن

  4. همکار اصفهانی می گوید

    درود بر شرف و غیرت این مسئول با وجدان.ای کاش همه مدیران این مرز و بوم این دیدگاه رو داشتند تا شاهد این همه ناعدالتی نباشیم.

نظرات بسته شده است.