مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

(ویرایش جدید) جدول دقیق مالی برای رفاهیات مصوب هیئت مدیره مخابرات ایران.

مخابرات ما- امروز مصوبه هیئت مدیره مخابرات ایران برای رفاهیات سال 1397 منتشر شد.حالا می توانیم بر اساس اعداد و ارقام واقعی حرف بزنیم.البته منظورم ماست وگرنه برخی گروهها که بدون این اعداد هم حرف زده اند و پیش داوری کرده اند.

چند نکته در تهیه این جدول ضروری است.

یکی اینکه اعداد فقط بر اساس کلان شهرها محاسبه شده است.من فقط اعداد و ارقام این گروه را داشتم.

مبلغ 97 در ستون دوم, همان مصوبه جدید هیئت مدیره است.

در ستون سوم (ضریب 89) مصوبه سال 1389 است .عدد آن ضریبی از حداقل حقوق در سال مورد نظر است.در حال حاضر حداقل حقوق را چیزی حدود یک میلیون 110 هزار تومان در نظر گرفته ام.

اختلاف رفاهیات برای یک ماه 619 هزار تومان است که برای 5 ماه معادل این عدد است: سه میلیون 95 هزار تومان.

در پایین سطر یکی مانده به آخر, چمع مصوبه برای اعیاد و مناسبت هایی است که تا امروز در تقویم از آن گذشته ایم. یعتی تا این ماه باید مبغی معاد یک میلیون 330 هزار تومان پرداخت می شد.

بنابراین در جمع, مبلغ که تا این لحظه برای رفاهیات سال 1397 بر اساس مصوبه جدید مخابرات , طلب همکاران خواهد بود عددی است معادل چهار میلیون و 425 هزار تومان که باید 10 درصد مالیات از آن کسر کنید.

این محاسبات نشان می دهد که مصوبه هیئت مدیره دقیقا مساوی است با درصدها و ضرایب سال 1389.

مهمترین نکته این است که از ابتدای امر تا همین لحظه این اعداد و ارقام دست من بود ولی اجازه انتشارش را نداشتم.بنابراین وقتی برخی از دوستان ادعا میکردند این اعداد و این حرفها شایعه است من با وجود داشتن اعداد حرفی نمی توانستم بزنم. شاید هم آنها از این شیوه استفاده می کردند برای رسیدن به کل خبر.ولی بهر حال تجربه اخیر بمن ثابت کرد تا وقتی کل یک خبر را ندیده ام پیش داوری نکنم.

البته در مخابرات ممکن است شرایط کمی فرق کند.

دوشنبه بازنشسته ها غافلگیر می شوند.

932340cookie-check(ویرایش جدید) جدول دقیق مالی برای رفاهیات مصوب هیئت مدیره مخابرات ایران.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
31 نظرات
  1. بهروز عباس لویی می گوید

    مخابرات استان تهران از دادن بن خواربار از ماه دی وبهمن 1400خودداری کرده است.ومیگوید دیگر بن خواربار پرداخت نمی کند .مثل اینکه مدیر عاملان مخابرات به دل بخواه خود هرکاری بخواهند میکنند.زمانی‌که مخابرات واگذار کردن گفتند همه طلبه‌ای کارمندان و بازنشستگان را پرداخت می‌کنند.ولی حالا هرکاری دلشان بخواهند میکنند.لطفا کاربرای ما بازنشستگان مخابرات انجام دهید.

نظرات بسته شده است.