مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طلب 20 میلیارد تومانی مخابرات گلستان از مردم

مخابرات ما (فارس)- غلامعلی شهمرادی با حضور در سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری فارس استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار این خبرگزاری اظهار کرد: میزان طلب مخابرات استان گلستان از مشترکان تلفن ثابت 20 میلیارد تومان است که فعلا با بدهکاران مدارا می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه مخابرات استان گلستان در حال حاضر 620 هزار مشترک تلفن ثابت دارد، تصریح کرد: یک میلیون و 500 هزار مشترک تلفن همراه و حدود 60 هزار مشترک اینترنت پرسرعت در استان گلستان از مخابرات خدمات دریافت می‌کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان با بیان اینکه استان گلستان از لحاظ زیرساختی در سطح کشور وضعیت خوبی دارد، افزود: توسعه شبکه فیبر نوری به عنوان زیرساخت مهم و تاثیرگذار در توسعه ارتباطات استان انجام شده است در این راستا سرویس‌های جدیدی سرمایه‌گذاری کردیم که در حال به ثمر نشستن است.
شهمرادی یکی از سرویس‌های مهم قابل ارائه به مشتریان را سرویس FTTH عنوان کرد و گفت: این سرویس فیبر نوری را در محل مقصد تحویل می‌دهیم که تفاوت آن در این مهم است که سرویس‌های مخابراتی روی بستر سیم مسی ارائه می‌شود اما تکنولوژی FTTH روی بستر فیبر نوری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تکنولوژی جدید این امکان را می‌دهد که در راستای کیفیت و سرعت سرویس اقدامات خوبی انجام شود سرویس FTTH مشکل قطع و وصلی و اختلالات شبکه مسی را ندارد هدف ما از ارائه این سرویس افزایش کیفیت خدمات و سرویس‌های مختلف مخابراتی است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان با بیان اینکه سرویس FTTH سرعت‌های بالای 50 الی 100 مگابایت را به مشترکان می‌دهد، گفت: این در حالی است که روی سیم مسی در فاصله کوتاه تا 20 مگابایت سرعت اینترنت قابل انتقال است.
شهمرادی با اشاره اینکه سرویس FTTH با هر سرعتی که مورد نیاز مشتری است قابل واگذاری خواهد بود، افزود: این سرویس جدید فعلا در شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس قابل انجام است.

933080cookie-checkطلب 20 میلیارد تومانی مخابرات گلستان از مردم

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام..لطفا بجای واژه فرنگی و نامانوس اف .تی .تی. اچ زین پس بفرمایید اف تی تی هچ …چرا؟ چون باتوجه به محلهای اجرا طرح و میزان هزینه های انجام شده بعلت استقبال کم مشترکین (بدلایل مختلف) بازدهی آن بسیار کم است

نظرات بسته شده است.