مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رزرو اماکن رفاهی از سایت به صورت سهمیه آزاد حذف شده است.

مخابرات ما- بحث اماکن رفاهی در فصل های مسافرتی موضوع صحبت همکاران است.این نوشته را بخوانید:

 

 

   خودم می گوید

همکاران عزیز در تمامی استان ها

متاسفانه رزرو اماکن رفاهی از سایت به صورت سهمیه آزاد را حذف کردند و از این به بعد فقط از سهمیه استانی می توان استفاده کرد در حالیکه در خیلی از مواقع اماکن رفاهی خالی خواهند بود، لطفا بیایید همگی نسبت به این حرکت واکنش نشان بدهیم و اجازه ندهیم به همین راحتی دسترسی به اماکن شمال و مشهد را از همکاران بگیرند در غیر اینصورت دیگر به هیچ عنوان کسی روی اماکن رفاهی را به خود نخواهد دید چون تجربه نشان داده در اینگونه مواقع باب رفیق بازی و رانت بازی چه در استان ها و چه در مخابرات ایران باز خواهد شد و این اماکن سهم مدیران و رفقا می شود. در حالیکه در همه جا صحبت از شفاف سازی و حرکت به این سمت و سو است متاسفانه مخابرات در خلاف جهت حرکت می کند و به راحتی دارند همکاران را از حق رفاهی خود محروم می کنند..

من تعجب می کنم چرا سردبیر عزیز که پیگیر امور مختلف هستند در این زمینه هیچ واکنشی نشان ندادند ؟؟ خواهش می کنم پیگیری بفرمایید..

همکاران محترم!

مدیران گرامی!

مواردی که ایشان گفته اند درست است؟آیا هیچ سهمیه بازی برای استفاده همگان وجود ندارد؟ اگر جایی بدون متقاضی بماند اجازه ثبت نام عمومی داده می شود یا نه؟

حاصل تحقیقات شما را منتشر می کنیم.

*****

این یک نمونه است از موردی که برای یکی از همکاران بسیار مهم است و می خواهم بدانم برای جامعه مخابراتی جقدر مهم است و چقدر موجب واکنش می شود.چرا که نویسنده اعتقاد دارد این موضوع شایسته واکنش مستقیم سردبیر است.

 

935610cookie-checkرزرو اماکن رفاهی از سایت به صورت سهمیه آزاد حذف شده است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
70 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    این طرح … از طرف یک یا چند نفر فقط برای این است که روی اعصاب همکاران و باعث نارضایتی همکاران شوند

  2. فضول باشی می گوید

    کی گفته این اماکن بسته شده و نیست باور کنید که خیلی هم بازه
    اما نه برای من و شما بلکه واسه یه مشت افراد خاصی که بدون هیچ محدودیتی می تونن هر چقدر بخوان از این اماکن استفاده کنند
    پس گلایه نکنید که قابل قبول نیست

    زمانی میشد دم از عدالت زد که سابت بود و هر مقدار سهمیه بلا استفاده بود ما بدبختا می تونستیم اسفاده کنیم حالا یگه بهانه از من و شما گرفتن که فلان مکان جای خالی داره ولی واگذار نمی کنند

  3. رضا می گوید

    امکانات فقط واسه ی یه عده س

  4. جواد می گوید

    واقعا از شرکت مدیریت املاک و امور رفاهی شرکت تشکر میکنم که ثبت نام اماکن رفاهی آنلاین را تعطیل کردند.چه معنی داره در این شرایط تلخ اقتصادی همکاران مخابراتی به راحتی و انلاین و بدون منت کشی از ادارات رفاهی استان مراکز رفاهی را رزرو و استفاده کنن.آخه نور چشمیا تو استانها چکار کنند.از مدیر عامل محترم درخواست دارم که ورود کنند و به این نابسامانی پایان بدهند.ممنون

  5. فاطمه می گوید

    از موقعی که سایت رزرواسیون باز شد ما تونسیتم مکانهایی مثل شمال و کیش بریم و گرنه قبل از آن امکان پذیر نبود.حتی تابستان پارسال که موقت سهمیه ها روی سایت گذاشته نشد.وقتی با رفاه تماس گرفتیم ،گفتن سابقه (۱۵ سال) کمه و نوبت شما نمیشه.انشا نزدیک بازنشستگی اتون

  6. مسیح می گوید

    سردبیر جان سلام
    دیگه تقریبا یک ماه شد که این سایت اماکن رفاهی باز نمیشه. علتش چیه ؟ قیمت اماکن رفاهی رو که نجومی بالا بردن الانم که کلا حذف کردن این امکان رو؟
    پیشاپیش ممنون از پیگیریتون

  7. ناشناس می گوید

    بستن سایت رزرو اماکن مخابرات عین بی عدالتی و بی ……در مخابرات است

  8. نادری می گوید

    باسلام خیلی ببخشید بیخودی خودتون را خسته نکنید، همیشه آقایان اگر بخواهند مسیر رانت خواری و رفیق بازی را باز کنند راهش را خوب بلدند الان هم حذف سایت رزرو اماکن رفاهی و … از همین موارد است آقای مهندس صدری این همه از رعایت حال همکار و پرداخت طلب و استفاده عادلانه از اماکن رفاهی و…صحبت میکنند پس این وعده ها کی میخواهد عملی بشه . باتشکر

  9. علی می گوید

    باسلام وخسته نباشید الان از طریق اداره رفاه هروقت نیاز به رزرو داری اعلام میکنن فعلا جای خالی نیست ولی قبلا به صورت آزاد در سایت خیلی راحت وبی منت هرهمکاری از هر شهری بود می تونست رزرو کنه. سپاس

  10. علی می گوید

    سلام آقای سردبیر عزیزو محترم لطفا وخواهشاپیگیر این موضوع مکانهای رفاهی باشین اگررزرو کردن متل قبل از طریق سایت نباش دیگه فکر نکنم کسی ازکارمندای معمولی بتونه مکان رزرو کنه فقط استفاده کردن میشه مال افراد از ما بهترون ومدیران و….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      میشه بگین الان چطوری رزرو میکنید؟

      1. منیر می گوید

        با سلام جناب سر دبیر اصلا سایت باز نمبشه باید به اداره رفاه مراجعه کنیم….جوابس هم از قبل مشخصه جای خالی نداریم

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          لطفا چند روز اگر میشه چک کنید یه گزارش برام بنوبیسید
          اگر زحمتی نیست

      2. جواد می گوید

        سلام سردبیر محترم.الان در اداره رفاه استان فرم پر میکنیم ولی جا نمیدن.الان سه ماهه درخواست میدم رد میشه.فکر کنم خودمون باید آزاد واز جیب مبارک هتل اجاره کنیم.واقعا متاسفم

    2. علی می گوید

      کاشکی مدیران وضعیت رفاهی ارگانهای دیگه رو هم میدیدند،الحمدلله که خودمون با این همه درآمد همیشه آخر صف هستیم

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        علی جان
        وقتی میگی این همه درآمد نمیدونم چی بگم
        استنها همه زیان دادن
        از کدوم درآمد حرف میزنید
        من نمی تونم ارقام رو منتشر کنم ولی خودتون میتونید نگاه کنید
        همراه اول هم که جداست و به ما هیچ ارتباطی نداره متاسفانه

  11. اخوی می گوید

    سلام به سردبیر محترم وکلیه همکاران عزیز
    من هم یک کارمند بازنشسته هستم با ۳۲سال سابقه کار و۳سال سلبقه بازنشستگی که فقط ۷بار انهم درزمان بازنشستگیاز اماکن استفاده کردم.چون در طول خدمت هیچ وقت به ما قرعه نیفتاد.
    حتی یک بار.اما از طریق سهمیه ازاد این چند بار از اماکن استفاده کردم.
    جالب است بدانید بعد انتخاب محل از طریق سایت وقتی به اداره مراجعه کردم جهت پرداخت وجه .کارمند اداره رفاه می گفت جای خالی نداریم.وزمانی که متوجه می شدن که از طریق سایت محل را رزرو کرده ای انگار …………!
    عزیزا اینا دوست دارن ما بریم مثل بچه مدرسه ای با گردن کج و با خواهش و تمنا ازشون تقاضای جا کنیم و اونام با تفاخر بگن اصلا جا نداریم.
    در حال حاضر شما با مراجعه به سایت مشاهده می کنید در این فصل سهمیه ازاد هم کمتر مشتری دارد .اما اجازه استفاده و انتخاب را به شما نمی دهد .زیرا هنر یک عده از مدیران بی هنر اینه که بجای افزایش امکانات جلوی ان چرا که هست را هم ببندد.
    سر دبیر عزیز لطفا پیگیری نمایید.

  12. ناشناس می گوید

    خیلی ممنون که به شعورمون توهین میکنی آقای اماکن رفاهی
    بعد از کلی وقت که هیچ سهمیه ای روی سایت نبوده کیش و قشم رو فعال کردن اونم کاملا تصنعی
    همه برای یه تاریخ و یه شهر

  13. Shirazi می گوید

    سلام،
    بعداز سالها بی بهره یا بسیار کم بهره بردن از اماکن رفاهی، چند سالی بود که به لطف امکان رزرو آنلاین و آزاد شدن سهمیه ها میتوانستیم هر از گاهی جایی را بگیریم و خانواده را به مسافرت ببریم. البته متاسفانه همکاران اداره رفاه استان همیشه از این امکان دل خوشی نداشتند و به نظر میرسید کم شدن قدرت و نفوذشان را نمی پسندیدند و ظاهراًً موفق شدند به قصدشان که بسته شدن سایت رزرو آنلاین بود برسند. اینکه بعضیها چندین بار در سال استفاده میکردند و همیشه ساعت 12 شب پای سایت بودند که تعدادشان حتماً کم بوده دلیل نمیشود چنین امکانی را از همه کارکنان بگیرند و دوباره بساط قبلی که امکانات دربست در اختیار ادارات رفاه باشد را راه بیندازند که در اینصورت بطور حتم بسیاری از همکاران از استفاده اماکن رفاهی محروم میشوند.
    امیدوارم در این باره سریعاً تجدید نظر شود و امکاناتی که به حق متعلق به همه کارکنان شرکت هست را در اختیار آنها قرار دهند.

  14. جلال می گوید

    مخابرات دقیقا داره نگاه میکنه هر جا که همکاران مزیتی براشون وجود داره رو حذف میکنه تا نکنه یخورده حالی به همکارا داده باشه
    نکنه یه وقت حواست پرت شه همکارا بهره ای ببرن آقای بالادست
    اگر میخای بفروشی اماکن رو خیلی شرافتمندانه بیا اعلام کن میخوام بفروشمش این بازیا چیه دیگه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      جلال
      یه هدف خاصی رو دنبال میکنی ها
      مطالب رو هم درست نمی خونی ها
      ارتباط مسائل رو هم جور خاصی دنبال میکنی هاچ
      این مطالب همه مال هفته قبل است
      این کار رو نکن بخدا این همکارا گناه دارن
      بی جهت استرس و فشار روانی براشون درست نکن
      این هفته انقدر سوژه خواهیم داشت که کم نیاریم …

      1. ناشناس می گوید

        سردبیر جان
        چه هدف خاصی؟!
        هرکس صداش دربیاد داره هدف خاصی رو دنبال میکنه؟

  15. مهربان می گوید

    سلام
    واقعا که خیلی بی انصاف هستند من با سابقه 21 سال کار هر وقت به اداره رفاه مراجعه میکردم برای اماکن رفاهی میگفتند سهمیه نداریم یا قرعه کشی کردیم اسم شما درنیامده . حالا اسم کی تو قرعه کشی بود الله و اعلم.
    تو این 2 سال اخیر توانستم از طریق سهمیه آزاد جا بگیرم و همین مسئله برای کارمندان اداره رفاه باعث ناراحتی شده بود که نتوانسته بودند برای دوشتانشان سهمیه بگیرند و مرتبا هم میگفتند پیگیری میکنیم که سهمیه آزاد را بردارند و در اختیار رفاه قرار بدهند. حالا هم به مقصود رسیدند و ما هم اگر پشت سرمان را دیدیم سهمیه اماکن را هم میبینیم.

  16. علی ا ج می گوید

    سردبیر عزیز سلام
    خیلی از کارها تو مخابرات از سرو سامان افتاده
    تو بحث اماکن رفاهی وضعیت خیلی ناجوره -بنظر من مهندس صدری باید شخصا این قضیه رو مدیریت کرده و برای همیشه به موضوع اماکن رفاهی پایان بدهند -هیچ عدالتی در اختصاص اماکن وجود ندارد -برای کسانیکه بخواهند همیشه جا وجود دارد و برای کسانیکه برایشان مهم نیست هیچ وقت جا وجود ندارد بنده این قضیه رو با چشم خودم دیدم –
    خداکنه یه ادم با انصافی پیدا بشه و یه سر و سامانی به این قضیه بده
    پیشنهاد بنده اینه که اختصاص اماکن رفاهی از دست استانها خارج و بصورت متمرکز و فقط از طریق سایت انجام بشه

  17. علی می گوید

    متاسفانه ادارات رفاه استانها منبع پارتی بازی و رانت بوده و هستند اگر کارشناس باشی خیلی سخت بتوانی جا رزرو کنی ان هم باید از چندین ماه قبل رزرو کنی ولی اگر مدیر باشی و پست بالا حتی دقیقه ۹۰ همه جا برایت خالی است این موضوع را بعد از ۲۰ سال سابقه می گویم تنها امید ما سایت اماکن رفاهی بود که تازه آن هم جاهای معدودی را داشت و شامل همه اماکن رفاهی نمیشد خدا نیامرزه باعث و بانی حذف اماکن از سایت را همکاران همگی یکصدا باید متحد باشیم و کلیه اماکن رفاهی باید وارد سایت شده و شفاف سهمیه ها مشخص شودو نباید ملک مختص مدیران باشد که برای دوستان و اشنایان خودشان و در جهت حفظ منافع اتی خودشان اماکن را در اختیار بگیرند

  18. ابی می گوید

    سلام.سردبیر جان
    بنده ازبچه های کارشناس خدمات اول هستم ومسول یک واحد فنی درادارمون هستم .وبه دلیل مریضی فرزندم به یکی ازاستانهای همجوار سفر کردم وبه دلیل وضع موجود اقتصادی وعدم اجازه همکاران شرکتی از رفاهیات دو شب را درحیاط یکی ازبیمارستانها به صبح رساندم .باور من بجه ام مریض تر شد .لطفا درمورد استفاده همکاران ازرفاهیات استانها با مسول مربوطه صحبت بفرمایید.

  19. محمد می گوید

    با سلام،قبلا سهمیه های آزاد در اختیارتمامی پرسنل قرار می گرفت و این امر موجب رضایت شغلی همکاران و استفاده بهینه از اماکن را فراهم می کرد.ولی متاسفانه بدون هیچگونه اطلاع رسانی یا نظر سنجی از همکاران این امکان ازدسترس خارج شده است ،لذا امیدواریم این امکان مجدد در اختیار پرسنل شرکت قرار گیرد.

  20. ناشناس می گوید

    خدا پدرش و بیامرزه اونی که سهمیه آزاد را در سایت برای استفاده دیگر همکاران به صورت شفاف گذاشت و نیز برای استفاده بهینه از اماکن رفاهی. اینجور شفاف سازیها معمولا به مذاق اونا و رفقا خوش نمیاد و مخالفن، ولی برای امثال ما که دستمون به هیچ جا بند نیست جز درگاه خدا و امیدی به اجرای عدالت از بندگان خدا نداریم بسیار مسرت بخشه.
    در ضمن دوست عزیز در متن اشاره نمودند که مدیران و رفقا. بی انصافی است اگر اضافه نکنیم برخی از پرسنل محترم رفاه و اماکن و املاک و رفقا را. آخه اونا هم سهمی دارن.

نظرات بسته شده است.