آقای وزیر! ستادی برای پیگیری حرفهایتان تشکیل دهید وگرنه زمین می ماند.
مخابرات ما- تیم جدیدی که بر وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران و ارتباطات کشور مدیریت می کنند شیوه های جالبی برای رفع مشکلات دارند.
اول اینکه مشکلات را به زندگی روزانه مردم می کشند.
مثلا وقتی در شرکت ارتباطات سیار در حق مردم بی عدالتی می شود, بلافاصله در اینستاگرام ها پیامی می گذارند و با مردم حرف می زنند.
دوم اینکه همه چیز را شفاف می کنند.
مثلا اگر قرار است شرکتی را به دادگاه بکشاند صریح و شفاف نام و مشخصاتش را اعلام میکنند.
اما وقتی تعداد این موارد زیاد می شود از دست در می رود.
اجازه بدهید بحث را فقط محدود کنیم به زندگی کاری وزیر ارتباطات, مهندس آذری جهرمی.
در طی هفته گذشته چند مورد اساسی برای پیگیری در مطالب ایشان بوده است.یکی تبلیغات شرکتها با استفاده از شماره تلفن و یا سیم کارت شخصی.
این روزها شرکتهای تبلیغاتی از این شیوه ها برای ارسال تبلیغات استفاده می کنند:
دیدید که نوع پیام طوری تنظیم شده است که شما فکر میکنید کسی پیام اشتباهی به شما داده است.
این پیام ها هنوز هم در حجم وسیعی تگرار می شود.در حالیکه انتظار داشتیم پس از نوشته های وزیر ارتباطات دیگر تکرار نشود.
البته برخی امور در حد و اندازه های پیگیری یک وزیر نیست اما اینجا وزیر جوان چنین توقعی در ما ایجاد کرده است که پیگیر امور زندگی مردم است.
.
بنظر می رسد لازم باشد وزیر ارتباطات ستادی برای پیگیری نوشته ها و فعالیت هایش تشکیل دهد وگرنه پس از مدتی هم مردم به نوشته هایش عادت می کنند هم سوء استفاده کنندگان و هم … خودش!
نظرات بسته شده است.