مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

با حضور مدیر مخابرات منطقه خوزستان مشکلات حوزه مخابراتی شهر بهبهان و بخش های تابعه مورد بررسی قرار گرفت.

مخابرات ما (روتبط عمومی فرمانداری)- محمد حری، فرماندار شهرستان بهبهان:با حضور مدیر مخابرات منطقه خوزستان مشکلات حوزه مخابراتی شهر بهبهان و بخش های تابعه مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری، مهندس فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان با محمد حری فرماندار شهرستان بهبهان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، مهندس فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان با محمد حری فرماندار شهرستان بهبهان دیدار کرد.
فرماندار شهرستان بهبهان در این دیدار ضمن بیان مشکلات و کمبودهای شهرستان بهبهان بویژه بخش های تشان، زیدون و مرکزی در زمینه ارتباطات تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت و دیتا از مدیر مخابرات خوزستان خواستار بررسی جدی موضوع و حل آنها را نمود.
محمد حری گفت: با توجه به رشد تکولوژی و تاکید دولت به توسعه خدمات دولت الکترونیک و نیازهای شهروندان، متاسفانه در بخش هایی از شهر بهبهان هنوز مشکلاتی نظیر نبود امکانات تلفن ثابت و همچنین پوشش ناقص تلفن همراه و سرعت پائین اینترنت را شاهد هستیم که لازم است این موارد بصورت جدی مورد بررسی قرار گرفته و حل شود.
حری افزود: در بخش های تابعه  شهرستان و روستاهای تابعه نیز شهروندان عزیز ما مشکلات ارتباطی بسیاری از جمله آنها عدم آنتن دهی تلفن همراه و عدم پوشش اینترنت دارند که از مسئولان بارها درخواست بررسی و رفع مشکل را نموده ایم.
فرماندار بهبهان در ادامه با بیان نیاز اتصال ادارات شهرستان به شبکه فیبر نوری از مدیر مخابرات منطقه خوزستان درخواست کرد این مورد را در دستور کار قرار داده و اقدامات لازم انجام پذیرد.
مدیر مخابرات منطقه خوزستان در این دیدار گفت: چهار سایت مخابرات روستائی شامل گرمز، آب امیری، علمدار و انبار قدیم مخابرات که تا کنون تحت سیستم جی اس ام بودند تا پایان مردادماه سال جاری به شبکه همراه اول متصل می شوند که با این اقدام ضمن افزایش پوشش شبکه، ارتقای کیفیت تماس و امکان مشترکان از اینترنت همراه نیز فراهم خواهد شد.
وی با بیان پیشرو بودن بهبهان در امر توسعه شبکه فیبر نوری در سطح استان خوزستان گفت: تا کنون چندین اداره و دستگاه در بهبهان به شبکه فیبر نوری متصل شده اند و این امکان برای کلیه ادارات بهبهان مهیا می باشد و در صورت درخواست اینکار بستر آن آماده و سریعاٌ انجام خواهد شد.
مدیر مخابرات منطقه خوزستان در پایان گفت:  کلیه مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان بهبهان بررسی شده و در سفر وزیر محترم ارتباطات به شهرستان بهبهان، دستورات لازم در خصوص حل آنها  توسط شخص وزیر صادر خواهد شد.
936840cookie-checkبا حضور مدیر مخابرات منطقه خوزستان مشکلات حوزه مخابراتی شهر بهبهان و بخش های تابعه مورد بررسی قرار گرفت.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.