مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس صدری گله آمیز : من کی گفتم طرح کنسل شود؟

مخابرات ما (سردبیر) – دوستان شرکتی. برای اولین بار در سابقه کاریم دراین سایت, من تعدادی از پیام ها و کامنت های شما را برای مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران فرستادم تا مطالعه کند.

یکی .. دو تا … سه تا …

مهندس صدری در پاسخ یکی از پیام ها برایم نوشت: من کی گفته ام طرح طبقه بندی را کنسل کنند؟ کی گفتم طرح متوقف شود؟ این برداشت از حرف های من اصلا درست نیست!

.

 

937710cookie-checkمهندس صدری گله آمیز : من کی گفتم طرح کنسل شود؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
15 نظرات
  1. ح.ک می گوید

    لطفا درمورد پرسنلی که با مدارک بالا و متخصص از دانشگاه های معتبر به دلیل نداشتن پارتی در شغل های نامرتبط درحال کار هستند و حتی اجازه جابجایی به شغل های مرتبط با مدارک تحصیلی به انها داده نمیشود.لطفا تحقیق بفرمایید و به اطلاع اقای صدری برسانید.

  2. نیروی شرکتی بدبخت می گوید

    سلام جناب سر دبیر ایا برای مخابرات ایران خیلی کار دشواری هست که یک تیم خدا شناس برای استانها اعزام کند و هر امار و اطلاعاتی را که لازم دارد جهت اجرای طرح طبقه بندی برداشت نماید ؟؟؟؟بخدا بسه دیگه اینقدر بازیچه قرار ندید این نیروهای بدبخت رو……..

  3. من می گوید

    سر دبیر چی شد
    ببخشید سلام و خسته نباشید
    کی اجرا می شه
    استانها چی شد
    شوک دیروز رو به نوعی رفع کنید
    عیدی شرکتیها یک خبر خوب باشه
    عید قربان پیشاپیش مبارک

  4. محمدرضا می گوید

    سلام ،سردبیرعزیز،فرمودیدآقای صدری ناراحت شدن.خواهشن ازخودشون سوال کنید اگه یه نفرکه ایشون ازشون پول یاهرچیزدیگه طلبکار باشند،هرروزامروزوفرداکنه،بگه فرداپولتومیدم،بعدبگه یک ماه دیگه میدم،بعدبگه معلوم نیست کی میدم،چه حالی پیدامیکنه فقط یکم ازنگاه مابه موضوع نگاه کنه نتنهاناراحت نمیشه بلکه میادازتمام این افراد که یکساله امروزوفردامیکنه معذرت می خواد.

    1. فنی می گوید

      طلبکار؟؟؟

  5. شرکتی می گوید

    سلام مهندس صدری
    اگه طرح کنسل نشده و متوقف نشده پس چرا انجام نمی شه
    اجراش کنید
    اونایی هم که شرایط رو دارند و جا موندن رسیدگی بشه بعد اونا هم اضافه می شن مگه نمی گین پروسه ادامه داریه و هر کی شرایطش فراهم بشه به طرح اضاه می شه

  6. علی بیغم می گوید

    سلام برادر عزیز
    این کار بزرگ شما به پویائی شرکت مخابرات و جلوگیری از گسترش شایعات کمک می کند ادامه این روند شکوفائی و اعتماد سازی را در بر دارد .
    قطعا مدیر پاسخگو نیاز امروز جامعه ی مخابرات کشور است
    موفق و موید باشید

  7. ناشناس می گوید

    سلام …
    سردبیرعزیز سیاست مخابرات از اول نیز شایسته سالاری نبوده هنوز که هنوزه مخابرات طرحهای تشویقی و بازنشستگی با جایگزین کردن فرزند همکار به جای پاداش بازنشستگی میذاره به شکلی که خیلی از افراد با امتیاز فرزند همکار جذب شدند و قراردادی حالا که نوبت به طرح طبقه بندی پرسنل شرکتی رسید که بعد از سالها میخواد اجرا شه سنگ اندازی میکنند که چند ماه دیگه به این بهانه به تعویق بیفته فقط همینو میخوایم بگیم از خدا بترسید ،چوب خدا صدا نداره … این حنا دیگه رنگی نداره ،این فیلمها برای همه تکراری شده …

نظرات بسته شده است.