مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پایان این جلسه هیئت مذاکره کننده با نمایندگان شرکت مخابرات.

مخابرات ما- امروز به دعوت مهندس فرقانی معاونت توسعه نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران اعضای هیئت مذاکره کننده , از سوی شورای عالی تشکل های کارگری و کارکنان مخابراتی به مخابرات ایران رفتند تا جلسه بحث و مشاوره این هیئت با مدیران و نمایندگان مخابرات تشکیل گردد.

در این جلسه تصمیمات بسیار جالبی گرفته شده است که بزودی گزارش کامل آن را از هیئت مذاکره کننده خواهید خواند.

لازم است گفته شود اعضا ی هیئت مذاکره کننده و همچنین نمایندگان مخابرات ایران در این جلسه شامل افراد زیر بوده است:

تمیزی, صادقی, جهانی, میرسیدحسین,مهندس فرقانی معاون توسعه نیروی انسانی مخابرات, از سوی شرکت مخابرات نمایندگی داشته اند ضمن اینکه از سوی شورای عالی تشکل ها و گروههای وابسته لسان صدق, پایست, شجاعی, بنی سپهر, مرادی و مهدی پناه حاضر بوده اند.

گزارش این جلسه تا آخر شب منتشر خواهد شد.

938210cookie-checkپایان این جلسه هیئت مذاکره کننده با نمایندگان شرکت مخابرات.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. همکار رسمی می گوید

    با تشکر از اعضا ی هیئت مذاکره کننده. ای کاش در خصوص کسانی که 30سال خدمت انها سپری شده و همچنان منتظر بخشنامه تشویقی بازنشستگی هستند تصمیماتی گرفته شده باشد. چون ما بشدت منتظر خاتمه خدمت در شرکت مخابرات می باشیم.

  2. مخابراتی می گوید

    مخابرات برخلاف شرکتهای دیگه، که به تحصیلات و تجربه و سواد اهمیت میدن و قدر نیروی رسمی رو میدونن واونا رو الگو قرار میدن تا شرکتی ها هم برای آینده بهتر که رسیدن به حقوق و مزایای مثل رسمی هاست تلاش کنن و منضبط و فعال بشوند، هیچ انگیزه ای به نیروی رسمی نداده بخدا من در قسمتی که هستم گاهی میخام از سلیقه و نبوغ خودم برای نوآوری و بهینه سازی استفاده کنم اما وقتی میبینم بین من و کسی که نشسته چای میخوره فرقی نیست (نه اضافه کاری نه پاداشی نه گروهی نه رتبه ای ) میگم به من چه من چرا خودم رو اذیت کنم منم مثل بقیه .

  3. منتظر می گوید

    سردبیر محترم تا ترا داریم چه غم داریم ایول…

نظرات بسته شده است.