مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اعلام ۱۰ مسئولیت مخابرات تهران در ابلاغ انتصاب مدیر منطقه تهران

مخابرات ما – مهندس صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ابلاغ انتصاب مهندس ملک جعفریان بعنوان مدیرمخابرت منطقه تهران، اصول محوری فعالیت ها و برنامه های مخابرات منطقه تهران را اعلام کرد.

مخابرات ما (محمد – ایران اکونومیست) – در متن ابلاغ مهندس صدری خطاب به مهندس ملک جعفریان ، رعایت اصول محوری از جمله نحوه تعاملات با سایر مسئولان استانی، تسریع در اتخاذ تصمیمات بهینه و ایفای شایسته و مقتدرانه مسئولیت ها و بهره گیری حداکثری از توان نیروی انسانی و بسیج کلیه امکانات و مقدورات مخابرات منطقه مورد تاکید قرار گرفته است.

متن کامل ابلاغ انتصاب مهندس ملک جعفریان به سمت مدیرمخابرات منطقه تهران از نظر می گذرد:

بسمه تعالی

جناب آقای سید علی ملک جعفریان

سرپرست محترم منطقه تهران

با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب مفید و ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به سمت مدیر منطقه تهران منصوب می شوید.

انتظار دارد با توکل به ذات اقدس احدیت، عزم راسخ، حسن تدبیر و تلاش آگاهانه، جهت تحقق مطلوب اهداف و برنامه های شرکت در حوزه مسئولیت خطیر محوله، با تاکید بر موارد مهم زیر، مجدانه اقدام فرمایید.

۱- رعایت اصول مهم و اساسی شفافیت، دقت، صحت، سرعت و امانت در فرآیند مدیریت اجرایی مخابرات منطقه تهران.

۲- توجه جدی به ضرورت حمایت از صنایع داخلی، کالای مرغوب ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری.
۳- اجرای دقیق برنامه ها و مصوبات ابلاغی از سوی معاونین و مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران، ارایه به موقع گزارش ها و بازخوردهای لازم و اعمال مدیریت صحیح و دقت کافی نسبت به اجرای دستورات، توصیه ها و تاکیدات مدیرعامل و معاونین شرکت جهت رفع نارسایی ها و کمبودها و جبران سریع عقب ماندگی ها احتمالی.
۴- اهتمام ویژه نسبت به اتخاذ و اجرای تدابیر و روشهای ابتکاری لازم برای کاهش هزینه های غیر ضرور و افزایش درآمدهای منطقه، همگام با سیاستهای کلان شرکت مخابرات ایران و در چارچوب برنامه های مصوب شرکت.
۵- تعامل موجه با مسئولین و مقامات ارشد استان جهت آگاهی دقیق از نیازها و درخواستهای مطروحه بمنظور برنامه ریزی مناسب برای تحقق آنها در چارچوب اهداف شرکت.

۶- بهره گیری حداکثری از توان نیروی انسانی و بسیج کلیه امکانات و مقدورات مخابرات منطقه تهران و ارتباط موثر با مدیران و کارشناسان و کارکنان زیرمجموعه جهت شناخت دقیق مشکلات و موانع احتمالی و برنامه ریزی هدفمند برای افزایش نشاط و انگیزه خدمت در کارکنان آن منطقه بمنظور ارتقای کارآیی و اثر بخشی و نیل به نتایج مطلوب و مدنظر شرکت همراه با ارایه پیشنهادها و راهکارهای عملی مناسب.

۷- برقراری ارتباط مستمر و موجه با کلیه شرکتها و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بمنظور بهره گیری از توان و ظرفیت آنان برای تسریع و تسهیل در ارایه خدمات نوین و ارزشمند با رعایت قوانین، مقررات و صرفه و صلاح شرکت.

۸- رعایت کامل و همه جانبه شئونات و موازین اسلامی و حضور فعال و موثر در برنامه ها و مناسبتهای مذهبی در سطح مخابرات منطقه.

۹- تسریع در اتخاذ تصمیمات بهینه و ایفای شایسته و مقتدرانه مسئولیت ها و وظایف خطیر حوزه تحت مدیریت بنحو احسن با رعایت محرمانگی اطلاعات در موارد ضروری، ضمن التزام به رعایت دقیق نظم و انضباط اداری و اخلاق حسنه اسلامی.

۱۰- نظارت دقیق و هوشمندانه بر نحوه ارایه خدمات شرکت در سطح منطقه جهت جلب و افزایش مستمر سطح رضایتمندی آحاد مشتریان محترم.

بدیهی است در موارد با اهمیت، الزاما پس از مشورت و هماهنگی با اینجانب، اقدام خواهید نمود. سلامتی، توفیق روزافزون و سربلندی شما و همکاران محترم آن منطقه را از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت می نمایم.

 

 

938370cookie-checkاعلام ۱۰ مسئولیت مخابرات تهران در ابلاغ انتصاب مدیر منطقه تهران

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.