مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

معرفی مشاغل مختلف از طریق سامانه 118

معرفی شماره های مشاغل مختلف در سامانه 118 برای اولین بار در کشور در استان مرکزی آغاز شد.

مخابرات ما (محمد – خبرگزاری صدا و سیما استان مرکزی) – فرهادی مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه مرکزی گفت : مخابرات آمادگی معرفی نام و شماره تلفن مشاغل خدماتی، عمومی و تجاری را دارد به گونه ای که هر شهروندی که اقدام به ارائه خدمات به مردم می کند این آمادگی از سوی مخابرات وجود دارد که از طریق سامانه 118 به مردم معرفی شود.
فرهادی هدف از اجرای این طرح را بالا بردن و بهبود فضای کسب و کار در استان دانست و افزود: با اجرای این طرح صاحبان مشاغل می توانند از یک بستر کسب و کار امن و مطمئن برخوردار باشند و بتوانند شماره تلفن خود را در معرض عموم قرار دهند و به راحتی قابل دسترسی برای مردم باشد.
وی جلوگیری از ترددهای اضافی در سطح شهر برای تبلیغ مشاغل، جلوگیری از زشت شدن منظر شهری با نصب بنر و چسباندن پوستر و انجام تبلیغ با اسپری و رنگ را از دیگر اهداف اجرای این طرح بیان کرد و گفت: دسترسی آسان مشترکین به خدمات عمومی مهمترین مزیت اجرای این طرح است.
فرهادی گفت: متقاضیان می توانند از طریق معرفی شماره تلفن خود کسب درآمد کنند و به همین منظور با مراجعه به امور مشترکین مخابرات اقدام به ثبت نام می کنند و پس از 48 ساعت شماره تلفن متقاضی در سامانه 118 قرار می گیرد.
وی بیان کرد: خدماتی مانند، تدریس خصوصی، تعمیر لوازم خانگی، درخواست مشاوره و … و حتی یک نیاز ساده می توان از طریق سامانه 118 دریافت کرد.
این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه این طرح برای اولین بار در سطح کشور در استان مرکزی شروع شده است، گفت: مقدمات این کار ظرف روزهای گذشته آغاز و در شهر اراک تاکنون 500 نفر متقاضی ثبت نام کرده اند و امید داریم صاحبان مشاغل از این طریق خدمات خود را به مردم معرفی کنند تا هم شاهد بهبود فضای کسب و کار باشیم و هم دسترسی شهروندان آسان تر شود.
وی بیان کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام عید سعید قربان و عید غدیر پایلوت اجرای رسمی این طرح از شهرستان ساوه آغاز خواهد شد.
وی تاکید کرد: احراز هویت شماره تلفن به نام متقاضی، برخورداری از پروانه کسب از اتحادیه صنفی و ارائه معرفی نامه و نیز پرداخت هزینه سالانه 50 هزار تومان به اپراتور برای معرفی خدمات از جمله مدارک ثبت نام است.

 

 

939440cookie-checkمعرفی مشاغل مختلف از طریق سامانه 118

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. قلندر می گوید

    سلام
    آقای سردبیر فکر کنم استان های دیگر این سرویس را ارایه می کنند. پس چرا بعنوان اولین معرفی شده اند؟

نظرات بسته شده است.