مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

روز کارمند, بر کارمندان قدیم و جدید مبارک باد!

مخابرات ما – هر چند دیگر کارمند نیستیم اما به دو دلیل روز کارمند را تبریک می گوییم.

اول اینکه هنوز دوستان و همکاران سابقی داریم که کارمند مانده اند.از همین جا روزشان را تبریک می گوییم.

دوم اینکه هنوز وقتی از مخابراتی ها می پرسند چکاره ای, می گوید : کارمند مخابراتم!

مخابرات ما روز کارمند و آغاز هفته دولت را به تمام دولتی ها تبریک می گوید.

940260cookie-checkروز کارمند, بر کارمندان قدیم و جدید مبارک باد!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام یکسال یادم است بنده ویک نفر دیگر را آن زمان که کار مند بودیم به عنوان کار مند نمونه معرفی کردند یک دست استکان گرفتنند3000تومان به هرکدام ما در مسجد دادند همه کسانی دیگر در ادارات دیگر کادو خوب حداقل 20000تومان ارزش داشت گرفتنند سال بعد دو نفر دیگر که یکی مسئول مالی ودیگری از کار کنان مالی بودند سکه گرفتنند بعد گفتنند از پول خود ما گرفتیم که آبرو اداره نرود وقعا شما باور می کنید

  2. کارمند حرف گوش کن می گوید

    سلام سر دبیر گرامی و دوستان عزیز
    اینکه روزی را بنام قشر خاصی از جامعه نام گذاری کنند کار پسندیده ای است ولی در روز جهانی کارگر که ما مخابراتی ها را به اجبار می فرستند مرخصی تا کلاهی گشادتر بر سرمان بگذارند جای بسی تامل است .کارگر و کارمند فرقی ندارند اصل آن اتفاق خاص است که باید در این نام گذاریها بیفتد مثلا بلا نسبت تکریم و بزرگداشتی و خلاصه جشنی و….اینها که اتفاق نمی افتد هیچ همان مصوبه خودشان که مبلغی بابت روز کارگر باشد را هم به موقع نمی دهند . دل پر کارمندان کارگر شده می گوید آنزمان که کارمند بودیم چکاری برایمان کردند که الان انتظار آنرا باید داشته باشیم عزیزی می گفت سنوات قبل روز کارمند که می شد پارتی دار ها کارمند نمونه میشدند و همه از تعجب شاخ در می آوردند الان که شمشیر را از رو بسته اند دیگر مدیر که نه ، مالک شده اند راستی یادم آمد :
    می خواستم بگم اگه دستتون به او بالائی ها میرسه بپرسید پاداش نیمه دوم 96 را که می دهند سالگردش نزدیک شده میخواهیم برایش سالگرد بگیریم الان 26 روز مانده تا اولین روز سالگرد نیمه دوم 96 لطفا زودتر پرداخت کنند تا بتوانیم کاری کنیم. از همین جا هم اعلام می کنم تمامی مدیران عزیز به این مراسم دعوت میشن تا مرهمی باشند بر دل پاداش ندیده ی کارکنان خدوم و زحمتکش مخابرات ایران .
    بابا اون پولی که پارسال میخواستی بدی ارزشش 1/3 شده خدارو خوش نمی اید اینقدر مردم آزاری کنید .

  3. بازنشسته مخابرات می گوید

    با سلام وعرض ادب واحترام خدمت تمامی همکاران عزیزم در شرکت مخابرات ایران همه عزیزانی که درشرکت مخابرات زحمت میکشن کارمند.کارگر.شرکتی.پیمانی .بازنشستگان گرامی هیچ فرقی نمیکنه ..این روز بر همه شما مبارک وگرامی باد..همچنین سردبیر محترم وکلیه اعضای سایت مخابرات ما..موفق وپیروز باشید..

  4. ناشناس می گوید

    با سلام خدمت سردبیر
    و همچنین کارکنان مظلوم محلی که تو شرکت مخابرات جایگاهی واسه فریاد ندارن..
    هرکی هرجور دلش خواست با این محلی ها رفتار میکنن، انگار این محلی ها کلا تو الگوریتم سازمان تعریف نشده هستن، کار و زحمت واسه ما، ارج و قربت واسه شما..و معلوم نیست این مسیر تا کجا و تا کی ادامه داره..کاش یه روز فقط یه روز مثل ما شرمنده اهل و عیال بشن.. سرشونو از شرم نتونن بالا بگیرن، بدونن ماها چی میکشیم..البته ضمینه شدن این حرفا تو ذهن و دل ادم داشتن انصاف ، مروت و عذاب وجدانه..

    سردبیر جان ممنون واسه همه خوبیهات..ببخشید اگه زیاد حرف میزنیم..بخدا اینا حرف نیستن دردن درد..
    ممنون که هستی

  5. ناشناس می گوید

    سلام دوست عزیز
    شتر مرغ بهتر ه چون گوشت شتر مرغ هم گران و هم مقوی هرکس هرکس استفاده کند ضرر نمی کند بلکه استفاده برایش خییییییییییییییییییییلی داره

  6. ناشناس می گوید

    درود
    روز مرغ و شترمرغ رو به تمامی کارکنان شرکت مخابرات تبریک میگم
    ما مخابراتی ها که نفهمیدیم کدامیم
    در هر صورت مبارکه

نظرات بسته شده است.