مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رسیدن شرکت مخابرات به جایگاه واقعی خود، در گرو تلاش بیشتر

مخابرات ما-مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت که در جشن غدیر بین کارکنان و مدیران سخن می‌گفت، با بیان این مطلب افزود: همه ما جزو خانواده مخابرات هستیم، لذا لازم است بدون درنظر گرفتن تفاوت‌های ساختاری، با سعی و تلاش، شرکت مخابرات را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه اکنون زمان همکاری و تعامل است اظهار داشت: طی کردن مسیری که مشکلات در بین راه دارد نیازمند بکارگیری صبر و بردباری ست؛ لذا اگر در طی مسیر صبر پیشه کنیم قطعا سرعت رفع مشکلات بیشتر خواهد شد.

مهندس سیدمجید صدری، چابکی را یکی از ضرورت‌های موفقیت هر سازمان برشمرد و افزود: شرکت مخابرات ایران در شرایط فعلی نیاز به چابکی دارد تا فرآیند امور، سریع‌تر و دقیق‌تر اهداف شرکت را تحقق بخشد.

وی توجه به لایه‌های مختلف شرکت را ضروری دانست و افزود: همه لایه‌های بدنه مخابرات چه مدیران چه کارکنان رسمی، قراردادی، بخش خصوصی و پیمانکاری د. ر. رسیدن به منافع و اهداف شرکت دخیل هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: در حال حاضر تفاوت‌هایی در بین کارکنان به لحاظ ساختاری و حقوقی وجود دارد که با اجرای ساختار جدید که در دست تدوین است، این تفاوت‌ها و تبعیض‌ها از بین رفته و تمامی افراد بر اساس عملکردشان دیده خواهند شد.

مهندس سیدمجید صدری مولفه‌های متنوعی برای افزایش انگیزه در شرکت عنوان کرد و گفت: تنها مولفه‌های مالی باعث افزایش انگیزه نخواهد شد، بلکه، انگیزه‌های غیر مالی مانند توجه به جایگاه و شأن کارکنان در افزایش انگیزه موثرتراست.

وی، مدیریت در هزینه‌ها و حفظ نظم و انضباط کاری را در بین مدیران و کارکنان امری مهم ارزیابی کرد و افزود: مدیریت در هزینه‌ها و صرفه جویی مالی و همچنین نظم و انضباط کاری به تعالی سازمانی کمک موثری خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بخش دیگر از سخنان خود به اهمیت افزایش کیفیت ارایه خدمات پرداخت و خاطرنشان کرد: غیر از توجه به مسایل کارکنان، مسئله توسعه شبکه و کیفیت سرویس در ارتباط با حفظ رضایتمندی مشتریان بسیار مهم است که این مهم نیز در گرو تلاش همه کارکنان است.

مهندس سید مجید صدری در پایان سخنان خود ضمن تبریک عید سعید غدیر خم به کارکنان از خداوند متعال خواستار توفیق تآسی جستن و الگو گرفتن از سیره و رفتار‌های ائمه اطهار و سادات برای همکاران شد.

گفتنی ست، جشن عید غدیر در شرکت مخابرات ایران، امروز چهارشنبه ۷ شهریور ۹۷، پس از اقامه نماز ظهر و عصر با حضور مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مهندس یافتیان و مهندس جباری اعضای هیات مدیره و معاونان و مدیران و کارکنان شرکت مخابرات ایران در ساختمان زنده یاد دکتر غفاریان برگزار شد.

942590cookie-checkرسیدن شرکت مخابرات به جایگاه واقعی خود، در گرو تلاش بیشتر

Please rate this

0 1 2 3 4 5
17 نظرات
  1. ایرن می گوید

    سلام سر دبیر جونم
    سابقه ایثار گری خواستن یعنی خبریه ؟ به طبقه بندی ربط داره ؟
    ای خدا کمکمون کن

    1. ناشناس می گوید

      طبقه بندی کجابودعموجان.۶ماهه هممون سرکاریم

  2. خدمات اولی می گوید

    سلام سردبیر ، لطفا یه چیزی در مورد طرح طبقه بندی بگید ، از این سکوووت خسته شدیم ، فکر کنم شما رو برای اطلاع رسانی در این مورد تحت فشار گذاشته باشند؟ما منتظریم…‌. لااقل تکلیفمون رو روشن کنند……

  3. ناشناس می گوید

    سلام نظر و نیت جناب مهندس صدری خیر است. ونسبت به مدیران قبلی ایشان بسیار انسان شایته و درستی هستند.لیکن رساندن مخابرات به جایگاه واقعیش بعه عوامل زیادی برمی گردد:1- احقاق حق پرسنلی رسمی که قبل از سال 88 دولتی بودن و ناچارا تبدیل وضعیت دادن.2-احقاق حق پرسنل شرکتی که خدا وکیلی نسبت به زحمتی که می کشند باید به انحاء دیگر جبران شود از جمله طرح طبقه بندی .3- کم کردن فاصله طبقانی بین مدیران و کارشناسان.بعد از خصوصی ساز این اختلاف طبقاتی بشدت زیاد شده و خروجی آن کاهش انگیزه پرسنل و کاهش بهره وری نیروی انسانی ، کاهش سهم بازار ،کاهشکیفیت خدمات و …4- ساختار سازمانی نا کارامد در وهله اول ستاد مخابرات دوم در مناطق 5- نداشت برنامه دقیق واستراتژی مدون در هریک ازحوزه های سازمانی.6-بها ندادن به مباحث تعالی سازمانی در همه زمینه ها. 7- دریغ نمودن پرسنل از حداقل منابع و اماکن رفاهی ،ورزشی و….8-مشارکت ندادن پرسنل در تصمیم گیریها یا بعبارتی عدم فقدان نظام تیم سازی در شرکت و8 ….

  4. ناشناس می گوید

    سردبیر جان …پیام داده بودم که کار خصوصی دارم اگر ممکنه ممنون میشم

  5. محمود4آزی می گوید

    شرکت طرح جدید لازم نداره. آیین نامه خودش اجرا بشه همه چیز درست میشه. آنقدر با طرح های نصفه نیمه کاره سفسته کاری کردین که حال همه به هم خورده. چرا باید بدون در نظر گرفتن تفاوت های ساختاری کار کنیم؟ هر که بامش بیش برفش بیشتر. هر کس هرچقدر آیین نامه براش اجرا شده همونقدر کار میکنه.

  6. حسین می گوید

    با سلام و احترام خدمت همه عزیزان و سردبیر عزیز
    آقای مهندس صدری نظر شما کاملا صحیح فقط بحث مالی باعث انگیزه نمیشود ایا تاکنون فکر کرده اید ما نیروهای شرکتی از کوچکترین امکانات مخابراتی هم محروم هستیم.از پارکینگ اداره تا استفاده از ورزشگاه، امکان رفاهی، انواع وام ها و عدم ارائه گواهی و معرفی از سوی مخابرات و هزار مشکل دیگه. نه از لحاظ مالی به فکر ما هستید و نه از لحاظ معنوی و غیره. اقای مهندس صدری عزیز با 1.5 میلیون تومان با این گرانی و همچنین هیچگونه دلگرمی و امکانات و عدم امنیت شغلی، عدم استفاده از امکانات اداری چگونه انتظار شکوفایی را دارید و صد البته این را هم بهتر است بدانید شما دارای بهترین کارکنان هستید که با این شرایط سخت با جان و دل برای مجموعه زحمت میکشند. ایا میدانید از دی ماه سال قبل ما را امیدوار به طبقه بندی کرده اید و در حال حاضر هرروز مخابرات منطقه و همکاران از عدم اجرای طرح میگویند.مهندس صدری فکری به حال زیرمجموعه تان بکنید.به امید موفقیت مجموعه شرکت مخابرات در کلیه سطوح

  7. ما بی کسان می گوید

    سلام
    خدا قوت
    جناب آقای صدری بخدا مردیم از چشم انتظاری داریم به پایان زمان وعده داده شده میرسیم چی شد طبقه بندی ؟؟؟؟
    تابستون داره تموم می شه شش ماه نتظار بهار شد تابستون و اونم داره تموم می شه
    التماس دعا داریم

    1. مریم می گوید

      اون همه توی بوق و کرنا گفتن 92 رسمی میشه ولی نشد حالا شما فکر میکنی طبقه بندی شما درست میشه. بعید میدونم حالا حالا ها کاری انجام شه. میگن شرکت افت درآمد داشته.

  8. همدانی می گوید

    جناب مهندس صدری عزیز
    حرف باد هواست لطفا عمل کنید
    حداقل به قولی که دادید تو دیدار تصویری با همکارها و گفتید طرح طبقه بندی تا پایان بهار انجام میشه عمل کنید.
    حرف زدن و عمل نکردن برای مدیر عامل مخابرات ایران درست نیست

    لطفا به قولتون عمل کنید

  9. علی می گوید

    سلام ما رو هم به مهندس صدری گل و گلاب برسونین و بگین مهندس جان اول از هیت مدیره اجازه بگیر بعد به ۹۲ یی ها قول تبدیل وضعیت رو بده بابام جان . علی برکت الله

  10. فریبرز می گوید

    باسلام خدمت همکاران گرامی

    مهندس صدری عزیز بی صبرانه منتظر بخشنامه بازنشستگی لیسانس ها هستم قربون دستت یه مقدار عجله کنین تا انشااله شرکت مخابرات بارفتن ما چابک تر شود .

  11. سپیده می گوید

    بله توجه به شان و جایگاه کارکنان که درحال حاضرعدم آن از عوامل اصلی رکود درمخابرات فعلی ست و اینکه کارکنان براساس عملکردشان شناخته نمیشوند بلکه صرفا روابط فرصتها را تعیین میکند نه کارنامه فرد .
    و کوتاه کردن فواصل تفاوتهای حقوقی خیال همگان را راحت خواهد کرد .

  12. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر جان کار خصوصی داشتم چطور میتونم با شما صحبت کنم؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      دوست خوبم
      سردبیر فقط در فصای مجازی وجود دارد.
      در عین حال اگر اصرار دارید شماره موبایل (فقط موبایل) بگذارید تماس می گیرم.

  13. مخاطرات می گوید

    رفاهیات باز نشسته ها را لطفا سریعا پرداخت کنید تا نشان بدید مرد عمل هستید

  14. جواد می گوید

    خسته نباشید.سلام مارابه اقای صدری گل وگلاب برسونیدوبگیدشماکه گفتیدطبقه بندی نه متوقف شده ونه به تعویق افتاده.پس چی شد؟کو؟شهریورهم که تمام شد

نظرات بسته شده است.