مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی

مخابرات ما- رسول سرائیان، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و محمدرضا فنایی، رییس مرکز حراست وزارت ارتباطات که در دوره‌ی وزارت آذری جهرمی مسوولیت گرفته اند مشمول مدیرانی بازنشسته ای هستند که باید مسوولیتشان را واگذار کنند.

همچنین حسین صادق عابدین، مشاور وزیر ارتباطات در امور اجرایی که در زمان وزارت محمود واعظی در این وزارت بکار گرفته شد و محمود خسروی که پس از 35 سال در زمان محمود واعظی بازنشسته شد و به عنوان مجری USO بار دیگر در وزارت ارتباطات بکار گرفته شد و هم اکنون نیز نائب رئیس هیات مدیره‌ی موسسه‌ی فرهنگی ورزشی پیام است از جمله مدیران بازنشسته‌ی وزارت ارتباطات هستند که باید با کناره گیری از مسوولیتشان زمینه را برای حضور جوانان در مسوولیت های اجرایی فراهم کنند.

گفتنی است؛ دستگاه‌های مشمول مکلفند ظرف مدت 60 روز از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون آن دسته از افرادی را که برخلاف مفاد این قانون به کار گرفته شده‌اند، از خدمت منتزع و با آنان تسویه حساب کنند. افراد مذکور نیز باید در مهلت قانونی، از سمت و پست خود کناره‌گیری کنند. پرداخت هرگونه وجه پس از این مهلت از هر محل و تحت هر عنوان در حکم تصرف غیرقانونی در اموال دولتی است.

943180cookie-checkاجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. مهندس می گوید

    بسیار عالی، به همین شفاف سازی ادامه بدهید و باز هم اسامی مدیران بازنشسته ی مشغول به کار را منتشر کنید اگر در شرکت مخابرات باشد که خیلی بهتر!!

  2. همکار بالای سی سال می گوید

    سلام
    باعنایت به اینکه شرکت مخابرات ایران سهامی عام می باشد قانون فوق الذکر شامل معاون نیروی انسانی
    که خود از مجریان این قانون می باشد نیزمیشود پس باید منتظر چهره دیگری باشیم باز مسائل کارکنان ( رسمی ها و کارگزاران وشرکتی ها و شسکامی ها و …….) همچنان لاینحل خواهد ماند
    قول های داده شده باد هوا خواهدشد .فقط امید ما بعد از خدا به مهندس صدری عزیز است .

  3. ناشناس می گوید

    سلام
    سردبیر جان این احکام وقوانین شامل مخابرات هم میشود ؟یافقط وزارت

  4. رضایی می گوید

    آقایان یافتیان ,جباری نمایندگان دولت در مخابرات
    قنبری عضو سابق هیات مدیره مخابرات ،جهانگرد. ،
    مشمول این قانون خواهند شد

  5. کارشناس می گوید

    سلام

    از ریاست جمهوری اسلامی ایران و وزیر محترم استدعا دارد در اجرای قانون مجلس و احترام به حقوق حقه کارکنان از بکارگیری مجدد این افراد خودر سایر مناصب خودداری فرمایند.

  6. ناشناس می گوید

    با سلام خدمت دوستان جناب سردبیر بنده جانباز ۱۰ درصد هستم ایا میتوانم اعاده به خدمت کنم برج۷ ۹۶ بازنشست شدم ممنون میشم پاسخ بدید

  7. ناشناس می گوید

    این قانون فعلا از طرف شورای نگهبان تایید نشده، نباید به یکباره کشور را از تجربه خالی کرد

  8. منتظر می گوید

    معاونین وزرا طبق قانون منعی ندارند.

نظرات بسته شده است.