مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نویسنده مهمان- آقای صدری! در گناه اتلاف بیت المال سهیم نباشید.

سلام
سردبیر محترم لطفا در صورت صلاحدید مطلب زیر را انتشار دهید.

مخابرات ما (نویسنده مهمان) – در قرن بیست و یکم زندگی می کنیم. در اوج تبلور تئوری های مدیریت سازمانی در کشور ایران که مهد تفکر علوی است و به هیچ عنوان تبعیض و پایمال شدن حقوق دیگران راه به جایی نمی برد.

بارها از تفاوت حقوق مدیران و کارشناسان سخن رفته است. بارها از وام های زیر میزی که به مدیران داده می شود سخن گفته شده است. مدیرانی که متاسفانه بعضا نبودشان باعث بهبود در کارها می شود. و بودنشان جز خسران و ضرر به سیستم عایدی ندارد. حال از عنوان خیانت عبور می کنیم.

اعطای وام های کلان به مدیران، سفرهای خارجی مدیران بصورت مکرر که هیچ فایده ای هم برای شرکت نداشته است. (رجوع به سفر کره جنوبی سال گذشته اقای دهناد، سفر فرانسه پوررنجبر و…شود.) نمونه ای از دریای تبعیض نسبت به کارکنان است. که جز افزودن تنفر برای کارکنان حاصلی ندارد. انگیزه کاری پرسنل روزبروز کمرنگتر می شود. و فعلا هم پرسنل دارند برای اولین حقشان که حقوق مصوب این مدیران است می جنگند.

.
آن چه که تا به امروز مخفی مانده است. مهمانسراهایی در برخی مراکز استان تحت عنوان وزیر سرا و مدیر سرا می باشد. اقامتگاه هایی که به رایگان در اختیار مدیران است و تومانی یک ریال با مهمانسرای  کارکنان متفاوت است. درد اینجاست که مدیران استانی اموال متعلق به شرکت را جهت آمال شخصی اشان در اختیار سایر دستگاهها قرار می دهند. و به رایگان تمام امکانات شرکت را حراج می کنند. اگر بازرسی وارد واگذاری ها شود دیده می شود اکثر مهمانها به سفارش استانداری یا شهرداری و یا …. می باشند. و از این پارچه کلاهی برای پرسنل مخابرات دوخته نمی شود. و فقط هزینه اش برای مخابرات می ماند. هزینه نگهداری ساختمان و خانه داری و پرسنلی.
چیزی که هیچکس از آن راضی نیست.
از اقای مهندس صدری خواستاریم که به این وضع خاتمه دهد. و از هزینه کرد از جیب رفاه شرکت های مخابراتی برای سایرین جلوگیری کند. و استفاده از این اقامتگاهها را برای پرسنل آزاد نماید که خیر دنیا و اخرت برای اوست. و گرنه در گناه اتلاف بیت المال سهیم خواهد بود. و یا اینکه این ساختمان ها را تغییر کاربری دهد.

 

943620cookie-checkنویسنده مهمان- آقای صدری! در گناه اتلاف بیت المال سهیم نباشید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    هرچی میکشیم از دست مدیران فسیل شده بی کفایت است عمر گذشت

  2. ناشناس می گوید

    با سلام. حالا که بحث مهمانسراست یک خواهش دارم و اونهم جواب این سواله “معنی خانواده درجه یک چیه؟؟؟؟؟؟
    من بهمن پارسال برای یک شب اقامت مهمانسرای تهران درخواست دادم به همراه برادرم . گفتن از تهران رد شده درخواستت. دلیلشو پرسیدم گفتن فقط با خانواده درجه یکت میتونی بری.
    از پارساله من هنوز دارم فک میکنم و درگیر اینم که این دلیلو یجوری قبول کنم , نمیشه.
    بهر حال نوش جان کسانی که دارن استفاده میکنن.
    علی برکت الله.

  3. کارمند 32 ساله خدمت و منتظر جواب خدا می گوید

    با سلام همکار رنجدیده بنده حقیر شرکت مخابرات دارای اسبان سیاه و سفید میباشد که این اسبان سیاه باید کار کنند و و اسبان سفید از آن بهره برداری کنند شما مکر نمی دانید که تعدادی از این اسبان سفید بعنوان مدیران برکزیده از حیب بیت المال بهره جسده و درحال تلمذ در دانشگاه ….. در تهران می باشند کجای دنیا را سراغ دارید که از جیب سهامدارن خرد و جز هزینه تحصیل یک عده که فردا طلبکار سهامداران خواهد شد هزینه شود و یا اینکه پول شرکت را در یک حساب بخواباند تا برای میدان آن استان وامهای کلان بدون بهره و یا با 4درصد پرداخت شود کجای دنیا سراغ دارید که مدیر ی با پاداش ملیاردی نقدا پداش پایان خدمت خود را گرفته و آن سیمبان که چند صد ملیون تومان آن در چندین قسط پرداخت شود و آن مدیر بعد از بازنشسته شدن در جای دیگر همین شرکت بعنوان مدیر یا معاون مشغول خدمت شود و آن ملیارد پاش در یک معامعله به چندین ملیارد تبدیل شود و لی پاداش آن سیمبان بعد از 12 ماه به نصف تقلیل پیدا کند خلاصه آقای صدری ضمن تشکر از اقدامات حضرت عالی ولی ما پرسنل شرکت به این اقدامات فعلی قانع نیستیم و با توجه به شناخت ما از شما ، شما را با خدای خود و وجدان بیدارتان در محضر خداوند تنها گذاشته و مسئول می دانیم

  4. سعید می گوید

    کاملا درسته

  5. ناشناس می گوید

    در جواب این دوست عزیز: مدیری که خودش با هزار جور داستان و پارتی بازی و رانت وارد این سیستم شده و به عنوان بالاترین مقام شرکت مخابرات ایران در استان می باشد واقعا میتواند به ندای دوستان شفیق خود پاسخ نه بدهد؟ قطعا پاسخ خیر است

  6. فنی ناامید می گوید

    جناب صدری هم جز مشتی شعار چیزی ازشون ندیدیم

  7. بازنشسته مخابرات می گوید

    سلام..ما بازنشستگان شرکت مخابرات.۳۰ سال دراین شرکت کار کردیم با ذوق وشوق.اما شرکت مخابرات مثل تمام ادارات نه زمینی نه ساختمانی ونه رفاهی برای ما درنظر نگرفتند..این موضوع همیشه باعث تاسف هست..وچنانچه مسئولین مخابرات به بهانه های مختلف وام های کلان وسفرهای انچنانی میکنند .ماهم دراین شرکت سهمی داشته ایم ..به هیچ وجه حلال نمیکنیم و این کارهای مسئولین را در پیش خداوند جز حق الناس میدانیم.وبه خدا واگذار میکنیم.چون باید بجای این ولخرجی ها رفاهیات بازنشستگان را پرداخت کنند..یا حق.

  8. ناشناس می گوید

    با سلام .در تایید صحبتهای اقای سر دبیر باید به پلاژهای کذایی بابلسر اشاره کرد که شبی 15000 تومان بعنوان اقامت از پرسنل دریافت میشود اما ضمن تشکر از بچه های رفاه مخابرات بابلسر باید گفت که فاقد کمترین امکانات رفاهی هستند و حتی اب شرب هم ندارند و برای استحمام و دستشویی هم باید از اب دریا استفاده کرد یعنی ابی که واسه شست و شو استفاده میشود اب دریا و کاملا زرد رنگ میباشد و بالشت و ملافه ها کاملا کثیف و غیر بهداشتی بود ….در کل در مخابرات داره به اقایون مدیر خوش میگذره و کارکنان قدیمی ازدرد ناچاری و بی پولی باید با همه چی بسازند

نظرات بسته شده است.