مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طبقه بندی نیروهای شرکتی و مراحل فعلی آن.

مخابرات ما- دوستان گرامی سردبیر با شما صحبت می کند ….

 

مخابرات ما- با وجود اینکه برایم بسیار دشوار بود اما وقتی نگرانی های شما را دیدم قول دادم پیگیر طبقه بندی کار شما باشم.

به ساعت نگارش مطلب توجه کنید. دقیقا ساعت گفتگوی من با تعدادی از مدیران مخابرات ایران است.آیا می شود مدیرانی که این ساعت از شب با سردبیر صحبت می کنند حرفشان را نپذیرفت؟ و یا به آن کم اهمیت داد؟کسی که این ساعت تن به صحبت با سردبیر می دهد حتما روی حرفش می شود حساب کرد.

دوستان گرامی.

باور کنید طرح طبقه بندی غلیرغم تمامی علاقمندی ها و مخالفت ها در حال پیگیری است.استانهای مانده نیز تحت فشار شدید, روزانه در جلسات ویژه ای با مخابرات ایران و همکاران پر تلاش ما در معاونت توسعه نیروی انسانی برگزار می کنند تا نفر به نفر اطلاعات را چک کنند.

اینطور نیست که دیگر مثل گذشته هر استانی بتواند چک نهایی اطلاعات را به تاخیر بیندازد.

اکثر استانها تمام شده است.استانهای باقیمانده در برنامه ای منظم این هفته و هفته آینده با حضور در مخابرات ایران کارشان را باید تمام کنند.

من نمی توانم به شما بگویم تا پایان این ماه تمام می شود یا نه.کار است و هزار اتفاق.اما وقتی این همه تلاش را می بینم امیدوار می شوم کارهای اداری و چک کردن اطلاعات تمام شود.باقی می ماند نامه نگاری های اداری و هیئت مدیره ای.

جزئیات کا را من هم نمی دانم پرس و جوی زیادی هم ضرورتی ندارد. باید بپذیریم کار پیش می رود و در این روزهای آخر مسیر خوبی را می رود.

اصلا دلم نمی خواهد به زور به کسی بقبولانم که کار متوقف نشده است.شما هم بر اساس اطلاعات, خودتان تصمیم بگیرید که چه چیزی را قبول کنید.

فقط همینقدر بدانید که نامردمی ترین کار امروز شما می تواند این باشد که “اگر من شامل طرح نمی شوم, آنقدر برایش بزنم که برای هیچکس اجرا نشود!”

آشفتگی دردی از شما درمان نمی کند.واکنش منفی نسبت به خبر ما, دردی از شما درمان نمی کند.دیگر خود دانید.

امروز یکی از مدیران خاطره جالبی تعریف می کرد.می گفت هفته گذشته یکی از کارکنان شرکتی کلی انرژی ما را به خدمت گرفت.از طرف نماینده, استاندار, و ….. تماس و نامه و زنگ بود که در طی یک روز به ما می شد! ایشان گفته بود :”در حق من ظلم شده ده سال سابقه دارم  اینها پارتی بازی کرده اند و ….”

کلی انرژی گذاشتیم تا آخر متوجه شدیم که ایشان دیپلمه است و اصولا شامل طرح نمی شود.

نیمی از انرژی مخابرات ایران صرف این امور می شود.به همه توصیه میکنم :”آقایان! بگذارید طرح اجرا شود! بعدا هر حرف و صحبتی بود پیگیری کنید …. پیش از آنکه مخابرات ایران خسته شود و اتفاق بدی بیفتد بگذارید طرح اجرا شود .جو منفی ندهید …”

.

ا زما گفتن! دیگر خود دانید!

اگر می دانستید با چه حالی این مطلب را نوشته ام بیشتر قدرش را می دانستید! باقی حرفها باشد برای بعد.

 

 

944350cookie-checkطبقه بندی نیروهای شرکتی و مراحل فعلی آن.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
22 نظرات
  1. جواد می گوید

    سلام سردبیر خووووبی ؟نیستیا کجاااایی؟

  2. ناشناس می گوید

    با سلام سر دبیر گرامی نسبت ب پاداش شب عید ک قرار بود 450،000تومان ب نیروهای پیمانکار بدهند از طرف چ کسی باید پیگیری بشه. ممنون با تشکر

    1. ناشناس می گوید

      با سلام خدمت سردبیر گرامی و همکار عزیز ، پیمانکارهای محلی به گردن خودشون بوده ، خدمات اول و شسکام که پرداخت کردند ، شما احتمالا جز همکارها زیر نظر پیمانکار محلی هستید ، تنها جای پیگیری همون پیمانکار هست فکر کنم ، باز هم اگر اشتباه گفتم سردبیر جان اصلاح کنید

  3. ماهان می گوید

    سلام خسته نباشی سردبیر امیدوارم حالتتون خوب شده باشد سردبیر جا ن به اول مدارس نزدیک هستیم هزینه مدارس بچه ها و لباس کفش غیره سرسام اوره به مهندس صدری بگو جان امام رضا فکری به حال شر کتیها بکن شرمنده زن وبچه ها نشیم امیدوارم امام رضا پایت محکم کنه و سایت ازسر شرکتیها کم نکند

  4. حسین می گوید

    با سلام و خسته نباشید
    سردبیر محترم با اینکه میدانیم این کارها و پیگیری اخبار و… محبت شما را به ما نشان میده و نه اینکه وظیفه شما باشد، از کلیه خدمات و کارها و پیگیری های شما کمال تشکر را دارم. خواهشمندم زمانی دقیق از اجرای طبقه بندی در اختیار ما قرار دهید.آیا از شهریور و یا مهر حقوق ها با طرح طبق بندی پرداخت خواهد شد؟

  5. کسری می گوید

    سلام سر دبیر جان
    اعتراض نیروها اگه به تفع شرکت باشه بهش بها میدن ولی اگه به صرزش باشه بها نمیده
    کافی بگن نیروهای شرکتی اخراج بشن هر چی اعتراضم بشه مدیران اهمیت نمیدن و همه اخراجبم
    ولی کوچکترین اعتراض نیروهایی که حتی شرایط اولیه طرح رو ندارن باعث شده طرح متوقف بشه یا کند بشه
    درست نیست بخدا
    زودتر اجراش کنن تا یکبار ثابت بشه رو حرفشون هستن و سر کار نبودیم

  6. رضا از خراسان بزرگ می گوید

    باسلام خدمت سردبیر عزیز وپرتلاش
    سردبیرعزیز وبزرگوار ما درهرصورت (چه طرح اجرابشه چه نشه )از شما وهمکاران تون سپاسگزاریم وقدر تلاش وزحماتتون رو میدونیم .
    امیدواریم صحیح و سالم درکنار خانواده محترمتون شاد باشید.
    در ضمن خواهش من از همکاران شرکتی اینه یه خرده صبر داشته باشیم وخدای ناکرده خودمون سنگ اندازی نکنیم .طرح اجرابشه به مرور شامل همه میشه .
    (لطفا بهانه تراشی نکنیم ).متشکرم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام رضاجان
      من با شما موافقم
      البته اعلام و ابراز مشکلات با مشکل تراشی فرق میکنه
      اگر چایی مشکلی هست حتما اعلام بشه بهتره

  7. کسری می گوید

    سلام
    ارزوی قلبی ما سلامتی شماست که با پشتکار پیگیر کار طبقه بندی ما هستید
    امیدوارم با کمک شما و استفاده از نطرات ارزشمند شما این کار به اجرا برسه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      انشا الله

    2. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      اختیار دارین.
      ممنونم از احوالپرسی شما.
      نظرات ارزشمند که هیچ. دور و بر ما پیدا نمیشه !!!! خبر ارزشمند … بله … هست

  8. فرزان از فارس می گوید

    اینا همش بهونه هست برای سرگرم نگه داشتن نیروهای شرکتی.
    آبان 96 قرار بود اجرا بشه.همینجور یک ماه و دو ماه کردن تا شد یکسال. و همچنان همه سر کار گذاشتن.
    دیگه حنای آقایون برای ما رنگی نداره

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      فرزان جان
      خوشحالم که هیچ خبری اعصاب شما رو بهم نمی ریزه
      کار درست رو شما می کنید که براتون مهم نیست چه زمانی اجرا میشه.. اصلا اجرا بشه یا نشه هم براتون مهم نیست.اینجوری اعصابتون سالم تره.نه؟!

  9. فقط خدا می گوید

    سلام و خسته نباشید به سردبیر مهربان
    سردبیر جان به کسانی که مسئول اجرای طرح طبقه بندی هستند از جانب ما بفرمایید که در هر مسئله که قرار در هر جایی حل و فصل بشه منتقد و موافق زیاد ا ست اگر تصمیم مخابرات ایران اجرای طبقه بندی مشاغل هست نباید با انتقاد و موافقت افراد اجرا نشود یا بشود … مخابرات ایران دارای هیئت مدیره و مدیر و … هست نباید تحت تاثیر حرفهای کسانی که خودخواهانه برخورد می کنند باشد
    البته ما شرکتی هاهم داریم به حق خودمون با اعتراض نسبت به هم ظلم می کنیم

  10. ناشناس می گوید

    اینهمه به نیروهای رسمی حقوق های میلیونی و مزایا میدهید و ما اینهمه ناراضی و شکایت داریم چطور خدمت به نیروهای رسمی متوقف نمیشه اما اعتراض بخشی از نیروهای شرکتی که طرح شامل حال اونها نشده اینقدر کار رو مختل کرده ؟؟ شما را بخدا بس است . چقدر گول حرفهایتان را بخوریم تبدیل وضعیت از سال 84 همچنان متظریم ا.ین سال سال بعد اخرش هم شده طبقه بندی که اوهم دروغی بیش نیست /

  11. ناشناس می گوید

    اماده کرد اطلاعات نیروهای شرکتی گویا از برجام هم فراتر رفته . عجب اطلاعاتی .؟؟؟؟؟.یعنی اینقدر مشکل که 9 ماه است تمام نشده بابا این نیروهای شرکتی چقدر مهم بودند ما نمی دوستیم

  12. خدمات اولی می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    بابت خبر امیدوار کننده ای که دادید ممنون مطمئن باشید قدر تلاشتون رو میدونیم وهزار بار ازتون سپاسگزاریم جزدعای خیر براتون کاری از دستمون بر نمیاد انشالله زیر سایه اقامون امام رضا همیشه برقرار باشید و سلامت .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنونم قربون شما

  13. ناشناس می گوید

    ممنون که هستین و پی گیری میکنید ممنون

  14. جواد می گوید

    خسته نباشیدسردبیرجان ممنونم. اماطرح رفت براپاییز.

  15. شرکتی می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    امیدوارم خیلی زود حالتون خوب بشه و سلامتی خودتونو بدست بیارین از اینکه با این حال و روز به فکر ما و نگرانیهای ما هستید تشکر میکنیم . علت تاخیر و وقت کشی برای اجرای طرح چیست؟ با این توضیح روی حقوق شهریور هم نمیتوان حساب کرد . مدیران شرایط سخت اقتصادی را نمیبینند حداقل لطفی که جناب صدری میتوانست بکند این بود که برای اول مهر که هزینه تحصیل بچه ها سرسام آور است با دادن حق و حقوق نیروهای شرکتی و اجرای طرح طبقه بندی بک باری را از روی دوش نیروها کم کند حداقل به خاطر بچه های کوچک ما که مشتاقانه منتظرند که برای خرید لوازم مدرسه بروند . بازهم زمان هست این پیام را به مهندس صدری برسانید برای اول مهر دل بچه های کوچک ما را شاد کند به خاطر آنها دستور اجرای طرح را بدهد جواب کارش را خدا میدهد. تشکر

  16. مبینا می گوید

    سلام بر سردبیر گرامی و آرزو سلامتی روز افزون
    ممنون از خبر دلگرم کننده شما ، با وجود کارشکنی های اکثر نیروها ،که به دلایلی شامل طرح نشدن ، اما امیدواریم که هرچه زودتر این طرح به سرانجام برسد ، ممنون از مهندس صدری که با آگاهی و درایتی که در این مدت از خودشان نشان دادند، می دانم که این طرح را به سرمنزل مقصود خواهند رساند ، سردبیر جااان تشکر ما را به ایشان ابلاغ بفرمایید ، باز هم ممنون از شما

نظرات بسته شده است.