مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تکمیل زیرساخت بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان دراولویت است

مخابرات ما- محمد جواد آذری جهرمی روز سه شنبه در نشست شورای اداری و معتمدان شهرستانهای سراوان، سیب و سوران و مهرستان تاکید کرد: شرکتهای مخابرات، ارتباطات سیار و زیر ساخت ها تلاشی مضاعف برای تکمیل زیرساخت بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان تا پایان امسال داشته باشند.
وی بیان کرد: امروزه با گسترش ارتباطات زندگی مردم در همه ابعاد بر مبنای تبادلات اینترنتی انجام می شود.
عضو کابینه دوازدهم گفت: شرایط این منطقه بویژه بخش آشار که بیش از 10 روز است با قطعی ارتباط مواجه است قابل قبول نیست و باید هر چه سریعتر پیگیری های لازم انجام شود.
وی افزود: با توجه به گستردگی سیستان و بلوچستان کار کردن در این منطقه سخت و دشوار است و اگر مدیران انگیزه و توانایی خدمت ندارند از مسئولیت خود کناره گیری کنند.
آذری جهرمی اظهار داشت: شهرستانهای سراوان، سیب و سوران و مهرستان در جنوب سیستان و بلوچستان از لحاظ فرهنگی جایگاه ویژه ای دارند که لازمه معرفی این مناطق آماده سازی زیرساخت های ارتباطی است.
وی ادامه داد: با وجود وضعیت نامناسب جاده های سیستان و بلوچستان از لحاظ ارتباطی، تمامی هزار و 400 کیلومتر راههای این استان تا پایان سال جاری از وضعیت ارتباطی مطلوبی برخوردار خواهند شد.
آذری جهرمی اظهار داشت: آماده سازی زیر ساخت‌های مناسب ارتباطی و اینترنت مناطق گردشگری در اولویت قرار می گیرد.
وی افزود: بهبود ارتباطات و اینترنت در روستای گردشگری جهانی کلپورگان سراوان به منظور جذب حداکثری گردشگر مورد توجه است.
عضو کابینه دوازدهم با اشاره به سرقت کابل ها و تجهیزات مخابراتی در برخی از مناطق سیستان و بلوچستان گفت: سرقت کابل ها و وسایل ارتباطی جنبه امنیتی ندارد اما جلوگیری از این معضل نیازمند فرهنگ سازی در این رابطه است.
وی اظهار داشت: ضربه زدن به فیبر نوری و سرقت آن ضربه به عموم مردم است چرا که امروزه ارتباطات از اولویت های اساسی انسان محسوب می شود.
به گزارش ایرنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز /دوشنبه/ به منظور شرکت در چند برنامه به سیستان و بلوچستان سفر کرد.
وی پس از ورود به چابهار و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در نشست شورای اداری این شهرستان حضور یافت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیشب در نشست شورای اداری ایرانشهر شرکت کرد و امروز نیز عازم سیب سوران و سراوان شد.
نشست شورای اداری شهرستانهای مهرستان، سیب سوران و سراوان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در فرمانداری سیب و سوران برگزار شد.
بازدید از قلعه تاریخی سب و روستای هدف گردشگری کلپورگان شهرستان سراوان از دیگر برنامه های سفر محمد جواد آذری جهرمی به جنوب سیستان و بلوچستان بود.
همچنین سفر به زاهدان و حضور در برنامه زنده تلویزیونی از دیگر برنامه های وزیر ارتباطات است.

945060cookie-checkتکمیل زیرساخت بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان دراولویت است

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.