مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- به دادمان برسید آقایان مدیر!

مخابرات ما (نادری 80)- حرفهای شما گاه بسیار دردناک می شود. البته وقتی برای ما شرط می گذارید ما می مانیم که چه کنیم.

مثلا در این مکتوب از ما خواشته شده آن را به مدیر عامل مخابرات برسانیم. این شرط ها وظیفه ما را سنگین تر می کند اما …!

امروز هیچکس نیست که نداند بر ما و شما چه می گذرد. این هم نمونه ای است از آن.

   م.م می گوید

با سلام و احترام خدمت زحمت کشان سایت مخابرات ما

بخصوص سردبیر گرامی

از شما خواهش می کنم نه به خاطر کارگران شرکت خدمات اول بلکه به خاطر فرزندان معصوم و بی گناه انها این متن را به دست مدیر عامل محترم مخابرات ایران برسانید.

اینجانب دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی برق با ده سال سابقه کار کارگر شرکت خدمات اول هستم.

حقوق اینجانب در یک ماه۱۵۰۰۰۰۰ هزار تومان است. یک میلیون کرایه خانه پرداخت می کنم، ۵۰۰ هزار تومان پول باقی می ماند برای سه نفر!

سه ماه است برنج منزلم تمام شده است و نمی توانم حتی یک کیلو برنج بخرم!

فقط نان و سیب زمینی و تخم مرغ و گوجه فرنگی می خرم. از ابتدای سال تا این لحظه ۶ میلیون به فامیل ها و دوستان و همکارانم بدهکارم-دو سال است برای خودم و همسرم هیچ پوشاکی تهیه نکرده ام !هر چه بوده برای فرزندم بوده است. قیمت پوشاک فرزندم ۴ برابر شده است – شیر خشک پیدا نمی کنم برایش !

.
فقط دوست دارم این اقای مدیر شرکت مخابرات بفهمد کارمند شرکت خدمات اول این روز ها چگونه زندگی می کند! این حقوق را او به من یاد بدهد که چگونه خرج کنم تا ۳۱ رو ما سه نفر زنده بمانیم!

.
به دادمان برسید آقایان مدیر – دیگر نفس های آخر را می کشیم .مگر خودتان در این کشور زندگی نمی کنید؟ دیگر خسته شده ایم از قول های شما. تیر ماه ۹۶ معاونت انسانی شما آمد و قول دارد طرح طبقه بندی را اجرا خواهم کرد -الان شهریور ۹۷ است و خبری نیست!
به چه چیزی اعتقاد دارید؟ باور کنید اگر به خاطر فرزاندانم نبود حاظر نبودیم حتی یک ثانیه هم زنده بمانیم!

.
مار اببخشید که آمدیم و شدیم کارمند شرکتی مخابرات ! اگر بگوییم غلط کردیم راضی خواهید شد؟ عمرمان را دراین شرکت گذاشته ایم! دیگر هیچ جای دیگری برای ما کاری وجود ندارد- ما برای این شرکت زحمت کشیده ایم خون جگر ها کشیده ایم! همواره با کمترین حقوق ممکن تا به امروز .ولی حالا خانواده داریم فرزند داریم ….چرا به داد ما نمی رسید؟ ما امروز بدون کمک و ناتوان هستیم داریم از شما خواهش می کنیم برای دستمز دهای ما کاری کنید!

آقای مدیر عامل آیا یکی از مدیران شما راضی می شود که فقط یک ماه پاداشش به تعویق بیفتد؟ آیا یکی از مدیران شما راضی می شود که فقط ۵۰ هزار تومان از حقوقش کسر کنید؟
سال هاست که منتظر بهتر شدن اوضاع دستمزدهای خود هستیم -دیگر نفس های آخر را می کشیم .

 

945460cookie-checkشما نوشته اید- به دادمان برسید آقایان مدیر!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
22 نظرات
  1. منتظر می گوید

    سلام سر دبیر عزیز
    تو رو به شرافتت قسم میدم یکبار برای همیشه تکلیف قطعی طبقه بندی رو مشخص کنید
    تاریخ دقیق برامون بگیرید
    میدونم سخته ولی چشم انتظاری این همه نفر و خانواده هاشون سختره
    منتظریم

  2. باز نشسته می گوید

    سردبیر محترم سلام
    لطفاً در مورد پرداخت هزینه های پزشکی هم از مسولین سوال شود در استان فارس حدود سه ماه است توسط بیمه دانا پرداخت نشده ضمنا مسولین شرکت شسکام چرا سود سهام را پرداخت نمی‌کنند الان دقیقا سه ماه از مجمع شسکام
    گذشته

  3. دوست می گوید

    دلم گرفت و اشک ریختم فقط .با اینکه خودمم وضعیتم عین شماس و اگه کمک خانواده خودم و خانواده همسرم نبود به هیچ کدام از نیازهای اولیه مون هم نمیرسیدم

    خدا به داد هممون برسه
    تو این مملکت با اینهمه ذخایر و ثروت اینهمه بیکار و اینهمه فقر تاسف داره
    ممنون از همکار گرامی که حاضر هستن کمک شون کنن

  4. همکار رسمی می گوید

    به والله راست می گویم اشکم در امد . به خدا اشک ریختم .خداوند انشالله هیچ مردی را شرمنده زن و بچه اش نکند باور کنید خیلی سخت است چون من هم درد بی پولی را چشیده ام. برادر عزیزم همه حرفهای تو را باور می کنم بجز اینکه بگویم من کارمند رسمی جزء ازشما و خانواده شما و همه انهایی که به سرنوشت شما دچارند عذر خواهی می کنم و شرمنده شما هستم . باشد تا مدیران رده بالا کمی بخود بیایند و این درد بی درمان را درمان کنند تا شاید مرهمی باشد بر زخمهای کهنه ما و شما.

  5. مسیح می گوید

    1500000هزار تومان اشتباهه …درستش 1500000تومان یا 1500هزار تومان…کمی دقت کنیم

  6. ناشناس می گوید

    واقعا نفس هامان به شماره افتاده آقای مسٔول!!!!!فهمیده ایم حرفهاتان باد هواست…

    با تشکر از جناب سردبیر

  7. ناشناس می گوید

    خدا ریشه ظلم تواین مملکت بکند. ریشه کسانی که باعث این تبعیض ها ونابرابری ها توی این جامعه شدن. بنظرم مدیران خیلی زیادی گرقتند ، بردند و خوردند . آقای مدیر عامل یک سال پاداش این مدیران را به بچه های خدات اول بدید.
    با تشکر

  8. هستی می گوید

    با این متن فقط اشک ریختم…

    تو کشور غنی و ثروتمندی چون ایران چرا یه کارمند زحمت کش و با آبرو از کمترین حقوقش محروم می مونه . چرا . واقعا چرا؟

  9. کارمندرسمی در شرف بازنشستگی می گوید

    دوست عزیز به عنوان یک کارمند رسمی که درشرف بازنشستگی است . درد دل شما را خواندم و متاسف شدم
    برادر نازنین شاید بچه های شما الان سن کمی داشته باشند و مشکلات دانشجو داشتن و دختر دم بخت یا پسر بدون کسب و کار را در خانه نداری و فعلا از این مشکلات فراغ و راحت هستی و از کوه مشکلات کارمندان رسمی و در شرف بازنشستگی مخابرات خبری نداری
    یک راه حل برای شما دارم که خودم هم به آن عمل می کنم
    راه حل اینه که شما بدون دک و پوز مدرک و شخصیت طلبی باید دنبال شغل یا کار دوم باشی ولو در حد یک کارگر ساختمانی و مثل من روزهای تعطیل کار کنی تا شرمنده اهل وعیالت نباشی
    محض استحضار شما هم عرض میکنم که من شاگرد نخبه خواجه نصیر تهران بودم و فعلا دارم کارهای تزئینات منزل از کف پوش گرفته تا کاغذ دیواری ونقاشی را در ایام تعطیل انجام می دهم و حقوق ام از حقوق دریافتی اداره ام یعنی چهار میلیون تومان بیشتر نباشه کمتر هم نیست . اگرتهران هستی و میخوای کمک حال من باشی من حاضرم با شما مشارکت کنم و شما را با حقوق حداقل سه میلیون در ماه و کار در ایام غیر اداری با خودم همکار بکنم .
    اگر جواب دادی میام مشخصات خودم رو به سردبیر محترم میدم

  10. حیدر می گوید

    همکار گرامی شاید بدترین چیز آن باشد که پدر خانواده بخواهد کاری بکندولی افرادخانواده تمکین نکنند. مصداق طرح های آقای مدیر عامل نیز به همین روال است البته این روال امروز مدیران میانی نیست که از دستور های مافوق استنکاف می کنندبلکه چندین سال است که هر مصوبه ای که در هیات مدیره تصویب می شود ولی بعضی مدیران که متاسفانه تاثیر گذارم هستند بجد مقابل آن قرار می گیرند شاید بهتر باشد بگوییم این افراد برای خود یک مافیا شده اند که باید علاج واقعه کرد واین افراد علاوه براینکه منافع نامشروع برای خود درست می کنند علاوه بر آن انگیزه فعالیت را از نیروهای کوشا و متخصص و متعهد را اتلاف می کنند و به نظر بنده با توجه به سوابق نزدیک بیست سال یک تفکر جهادی خالص می تواند این موارد را آسیب شناسی و برای همیشه ریشه کن کند و خوشبختانه مدیر عامل محترم و هیات مدیزه یکسری موارد از جمله تغییر بعضی مدیران که با سفارش و رابطه چندین سال سکاندار پست های مهم بودند را به ترتیب آغاز کرده و انشاالله ادامه خواهد وما نیز آماده همکاری برای حفظ منافع شرکت هستیم.و در آخر از سردبیر عزیز استعا می شود در صورت صلاح دید مراتب به مدیر عامل انعکاس شود .

  11. ناشناس می گوید

    متاسفانه مدیران شرکت مخابرات با دیدن این پیامها خم به ابروشون که نمیاد هیچ به نوعی خوشحال هم میشن که زجه کارگر رو ببینن البته فقط شامل مدیران مخابرات نیستو همه مدیران کشوری همچین حسی دارن

  12. شرکتی می گوید

    به قرااااان قسم دیگه داریم نفس های آخر رو میکشیم…..نمیدونم چرا هیچکی اینوو درک نمیکنه????

  13. ناشناس می گوید

    خدائیش آدم می مونه چی بگه به این مدیران ،روی ثروت خوابیده ایم وفقیریم

  14. ناشناس می گوید

    سلام
    وضعيت هممون همين قدر اسفناكه
    حتي نيازهاي اوليه و روزمره رو هم نميتونيم براورده كنيم…
    الله اكبر از اين عدالت و وضعيت???

  15. ایمان می گوید

    سلام مایه تاسف است کسی که سالها درس خوانده تخصص دارد ودر مخابرات کار می کند که روزی شهره آفاق بود اینگونه روزگار بسر برد ما راجه شده است این است ثمره خصوصی سازی و مدیرانی که آمدند وخراب کردند ساخته ها را معاونت منابع انسانی باید سرش را به سنگ بکوبد که برخی همکارانمان اینگونه در وضعیت بدی بسر می برند اسلاف آقای باطنی که هنوز هم مدیرند و نمیگذارند گره ای باز شود چرا تغییر نمی کنند چرا افراذی جایگزین نمی شوند که مرام انسانی داشته باشند تا درد همکاران شرکتی ما کم شود ما انسانیم دلمان بدرد می آید که همکارانمان در وضعیت نابسامانی باشند و شرمنده خانواده بیایید به دادشان برسیم من همکار رسمی تو هستم دلم نمیخواهد که به تو وامثال شما سخت بگذرد یادمان نرود ما انسانیم و مسئولیت داریم به داد هم برسیم کارشکنی نکنید بگذارید همکاران شرکتی وضعشان بهتر شود لبخند وشادی آنها و خانواده شان به زندگی مخابرات برکت خواهد داد

  16. کارکنان پیمانکار محلی... می گوید

    خدمات اولی عزیز لطفا به نکات زیر توجه کن….
    1 – شما باز ماهی 1500 می گیرید ولی ما کارکنان پیمانکار محلی فنی با 1300 چه کنیم.(مدرک لیسانس مرتبط و 10 سال سابقه)
    2- شما تا سی ام هر ماه حقوقتان را می گیرید ولی نمی دونید که انتظار تا 20 هر ماه چه پدری از آدم در می آورد.
    3- سر هر سال عیدی می گیرید.پاداش پایان سال گرفتین-پایان کار گرفتین – پول مرخصی هاتونو می گیرین ولی ما تا الان ریالی نگرفتیم.
    دیگه چه بگم که ناگفتنم بهتر است..

  17. مجید می گوید

    سلام
    خیلی خیلی خیلی وحشتناکه خدا خودش به داد هممون برسه

  18. محمود4آزی می گوید

    تن آدم میلرزه این حرفها. البته تن آدم نه مدیر!

  19. خدمات اولی می گوید

    دقیقا وصف حال تمامی پرسنل بخش خصوصی را گفته ، آقای مدیرعامل لطفا هرچه سریعتر به قول خود در مورد طبقه بندی عمل کنید ، ما منتظریم …. در این تورم وحشتناک….‌.. ما منتظریم….

  20. niaz می گوید

    ????

نظرات بسته شده است.