مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر مخابرات منطقه ایلام؛عوامل ناشناسی فیبر نوری در جنوب ایلام را دچار قطعی کرده‌اند

مخابرات ما – مدیر مخابرات منطقه ایلام ؛ عوامل ناشناسی فیبر نوری در جنوب ایلام را دچار قطعی کرده‌اند .عوامل ناشناسی فیبر نوری در جنوب ایلام را دچار قطعی کرده‌اند

مخابرات ما (محمد – فارس) – حشمت‌الله اسدی  اظهار داشت: با توجه به اینکه مسیر ارتباطی بین پهله تا ارکواز ملکشاهی به صورت فیبر نوری هوایی طراحی شده طی دو مرحله زمانی هفته گذشته و دیروز عصر و امروز متاسفانه توسط عوامل ناشناسی این فیبر نوری دچار قطعی شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایلام گفت: این رویداد سبب ایجاد اختلال در تلفن‌ و اینترنت بخش‌های میمه و زرین‌آباد شهرستان دهلران و همچنین روستای چشمه پهن از توابع ملکشاهی شده است.

وی ادامه داد: به محض اطلاع همکارانم در شرکت مخابرات در محل قطعی حضور دارند و در حال رفع خرابی بوده که به زودی و طی ساعت‌های آتی رفع مشکل می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: انتظار است مردم استان به شرکت مخابرات یاری رسانده و در حفظ و نگهداری مسیرهای فیبر نوری نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

از عصر روز جمعه هفته گذشته پوشش اینترنت و تلفن در بخش‌های میمه و زرین‌آباد شهرستان دهلران و همچنین روستای چشمه پهن از توابع ملکشاهی دچار مشکل و اختلال شده است.

 

 

946760cookie-checkمدیر مخابرات منطقه ایلام؛عوامل ناشناسی فیبر نوری در جنوب ایلام را دچار قطعی کرده‌اند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. خاطره باز قدیمی می گوید

    با سلام
    یادم هست چند وقت پیش وقتی کارمند زیر ساخت بودم ؛ مدیر اون موقع ایلام اینقدر بد رفتاری با همکاران کرده بود و دشمن تراشیده بود که همکاران زیر ساخت تصمیم گرفتن مثل مرد فیبر سراسری کشوری رو ازچند ناحیه قطع کرده بودن !!!!!!!!!! تا درس بزرگی به مدیر اون موقع بدهند….مدیر بد اخلاق طی چند ساعت بر کنار شد اونم به خاطر MOR بزرگ 1 هفته ای…که جریمه اش رو هم از جیب مبارک پرداخت نمود…از هر طرف که فیوژن میکردن باز فیبر قطع بود….
    هر چند در مخابرات ثایت و دیتا خبری از امتیاز نگهداری به صورت جدی وجود نداره.اما جناب مدیر بیشتر مراقب باش….

نظرات بسته شده است.