مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

فوری … در مورد طبقه بندی مشاغل

 

خبر اضافه- تمام حرفهای اخیر در باب پرداخت پاداش بهره وری نیروهای شرکتی در ماه جاری شایعه است.

 

مخابرات ما- این روزها حجم زیادی از کامنت های شما در مورد طرح طبقه بندی مشاغل است برای کارشناسانرکتی.

ما هم می‌دانیم شما استرس و فشار روانی زیادی برای این موضوع دارید ولی خبرهای جدیدی نشده است.

همانطور که در اوایل همین ماه برایتان نوشتیم حدود 20 استان کارشان تمام شده است.ده استان باقیمانده در دو بخش و دو هفته مختلف قرار بود در مخابرات ایران اطلاعاتشان را در معرض آزمون و تست کارشناسان معاونت توسعه نیروی انسانی قرار دهند. این اتفاق افتاده است و آخرین گروه از استان‌ها این هفته در حال اجرای امر هستند.

برخی از استان‌ها واقعا کم لطفی کرده اند.

انگار تمامی جلسات و بخشنامه های هماهنگی برای دیگران بوده است و آنها مجاز هستند طور دیگری رفتار کنند.

اطلاعات این استان‌ها بطور کامل باید تغییر کند. آن ها موظف شده اند اطلاعات را طی هفته جاری بیاورند.

این از اوضاع معاونت توسعه نیروی انسانی و کار فشرده ای که در طی این دو هفته انجام داده اند. کار دشواری است.در بین اطلاعاتی که چیزی از آن نمی دانی دنبال نقاط اشکال بگردی تا …. برخی از کارهای استان‌ها متاسفانه جالب نیست.

نمی خواهم از استان‌ها چیز بدی بگویم چرا که این هفته همه امیدوارند اطلاعات تمام شود.

از آنجا که 25 ام حقوق می دهند این اطلاعات به این ماه نمی رسد. معاونت توسعه نیروی انسانی و کارشناسانش انصافا می بینم به شدت قدیم کار می‌کنند و شایعات اخیر تاثیری روی کارشان نداشته است.

هر روز یک شایعه ای سر زبانها می چرخد. هر کسی اطلاعاتی در دست گرفته و در دفتر مدیر عامل و دیگران حرفهایی می زند. اما اینها کار خودشان را کرده اند چرا که اعتقاد به اجرایش دارند. اگر نمی خواستند اجرا کنند دلیلی نداشت این همه کار کنند.

بقیه حرف ها را شما هم شنیده اید.

کلا 10 درصد از نیروهای شرکتی, شامل این طرح می شوند. بقیه شرایطش را ندارند.حالا این 90 درصد دیگر اگر اعتراض داشته باشند عیبی ندارد اما وقتی دیگران را به اشتباه می اندازند و همان ابتدا نمی گویند که مثلا “دیپلم دارم و شامل طرح نشده ام لذا معترضم!”  نه این را نمی گویند. اعتراضشان به این است که هم اتاقی من, با کاری مشابه در طبقه بندی هست ولی من نیستم!

این حرف ها به گوش مهندس صدری و مهندس صفری هم می‌رسد لذا گاهی عصبانی شده و می خواهند طرح رفع اشکال شود!

حالا چه اشکالی دارد در حین اجرا رفع اشکال شود؟

اما این حرف ها همه موقتی و شایعه است. تا وقتی اطلاعات کامل نشود به دفتر مدیر عامل نرود، به جلسه هیئت مدیره نرود، همه حرف های دیگر شایعه است.

من بعنوان سردبیر شما و دوست شما، نه می خواهم برای مدیران زمان بخرم نه نیازی به این کار دارم. چیزی هم از شما پنهان ندارم.

برای حال خودتان خواهش می‌کنم خودتان شایعه را گسترش ندهید وگرنه کار دست همه ما می دهید.

از کسانی که مشمول طرح نشده اند و خود را محق می دانند خواهش می کنم از مسیر خودش اقدام کنند. باور کنید اگر این طرح به دلیل  اعتراضات بی مورد و بی دلیل متوقف شود همه ضرر خواهند کرد.

اولین ضررش به مخابرات خواهد رسید.

من چون نگرانی شما را درک کردم در دل مسافرت و با وجود کمبود امکانات سعی کردم خبر را پیگیری کنم تا شما همه چیز را بدانید. وظیفه من تهیه خبر است. دیگر کاری بیشتر از دستم بر نمی آید.

گاهی هم بدلیل اطلاع از برخی مسائل پشت صحنه به شما توصیه هایی می‌کنم که در گوش کردنش کاملا اختیار دارید ولی می دانید که سردبیر همیشه صلاح شما را خواسته است.

 

948950cookie-checkفوری … در مورد طبقه بندی مشاغل

Please rate this

0 1 2 3 4 5
85 نظرات
  1. مایسا می گوید

    باسلام خدمت سردبیر گرامی مخابرات ما و همکاران همراه
    چون خودم یک نیرو از جنس شما در مجموعه هستم و وقتی وارد سایت می شوم و نگرانی همکارهای گرامی رو می بینم ؛تصمیم گرفتم به جای سردبیر جواب همکارها عزیزرا بدهم با اینکه سردبیر چند هزار بار جواب دادند که طرح طبقه بندی کنسل نشده و در حال جمع بندی نهایی هست، مخابرات ایران ؛ اگر هم تا الان به تاخیر افتاد یک قسمتش سهم استان ها و بقیه اش به لطف همکارهایی که شامل طرح نشدن ؛ بوده و هست ؛ چون اینقدر کار شکنی کردن که لازم نیست من حرفی بزنم خودشان می دانند ؛ اما صادقانه به شما همکار گرامی میگم اگر بگذارید این طرح اجرا بشود مطمئن باشید برای شما هم فرجی خواهد شد ؛ بگذریم اما در مورد طرح بیشتر استان ها کار جمع بندی اطلاعاتشون به اتمام رسیده ؛ بعد از مشخص شدن نفرات کلیه استان ها ؛ دستور اجرا با مهندس صدری و هئیت مدیره هست ؛ به ما گفتند تا ۱۵ این ماه قراردادهای جدید برای ما ارسال میشود ؛ و زمان اجرا طرح ابانماه هست ؛ حالا درست یا غلط نمی دانم اما اطلاعاتی که توسط نماینده خدمات اول استان ما در اختیارمون قرار گرفته ؛ چون به ما گفته شده اسامی ما بعد از تاییدی نهایی مخابرات ایران به خدمات اول فرستاده شده ؛ پس اینقدر نگید طرح کنسل شده و … با عرض پوزش از سردبیر عزیزکه در امر پاسخگویی دخالت کردم باز شما اطلاعات کاملتری دارید اگر اطلاعات من ناقص یا اشتباه هست اصلاح و تکمیل بفرمایید ؛ همکارهای گرامی امید داشته باشید به زودی خبرهای خوبی خواهید شنید

  2. powerman می گوید

    با سلام مجدد.باتماس با دفتر آقای مهندس صدری از دوستانی که دردفتر ایشان هستند گفته شده به دستور مهندس صدری طرح طبقه بندی کنسل شده آیا این شایعه حقیقت داره؟ لطفا اگر شفاف توضیح بدید ممنون میشم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      ایشون صراحتا در جایی گفته بودن هرگز قصد کنسل کردن طرح رو نداره.
      او میخواسته پیرایه های اطراف این طرح زده بشه.
      اینا شنیده های منه.فقط دعا میکنیم حالا هم همین باشه

      1. بانوی شرکتی می گوید

        سردبیر مهربون یه زحمت بکشید کنسلی طرح رو پیگیری کنید فقط کنسلی نه اینکه کی اجرا میشه و….

        اگه کنسله یهو خیالمون راحت بشه …….یکساله تو استرسیم بسه دیگه بخدا

        بازم ممنون بخاطر همه تلاشهای صادقانتون

  3. powerman می گوید

    سلام جناب سردبیر میشه در مورد لرستان هم آماری بدید.گویا چند روزه گذشته به مشکلاتی برخوردن و میخوان برای این استان طرح کنسل کنند این واقعیت داره؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      تا بحال ندیدم استانی بتونه طرح رو کنسل کنه.
      ولی اجازه بدین ببینم میتونم از استان خبر بگیرم یا نه

      1. powerman می گوید

        ممنون .انشاالله همیشه سلامت باشید

        1. powerman می گوید

          سلام جناب سردبیر قرار بود درمورد لرستان خبری بگید از طرح طبقه‌بندی.باتشکر مجدد

  4. جواد می گوید

    سلام سردبیرجان خداقوت.توراخدا طبقه بندی چی شد؟ دیگه امیدمون داره کم رنگ میشه یه خبری بده

نظرات بسته شده است.