مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تبریک به مخابرات ایران از سوی خوانندگان پایگاه خبری مخابرات ما.

مخابرات ما از سوی خود و خوانندگانش دریافت نشان ویژه در کنگره سراسری برندملی, اقتدار ملی توسط شرکت مخابرات ایران را به این شرکت و مدیرانش  تبریک می گوید.

این کنگره بخاطر ایفای نقشی برجسته در امر کار آفرننی مخابرات را  شایسته دریافت لوح تقدیر شناخته شده است.

951730cookie-checkتبریک به مخابرات ایران از سوی خوانندگان پایگاه خبری مخابرات ما.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. همکار رسمی می گوید

    ایا اگر این افتخار ملی را کپی برابر با اصل کنم و ببرم نانوایی محله خودمو ن و تقدیم شاطر کنم 4 تا نان بجای ان به من خواهد داد؟ مسوولین رده بالای مخابرات باید این را بدانند که این افتخار ملی نتیجه تلاش تمام پرسنل شریف و دوست داشتنی و مظلوم بازنشسته و شاغل مخابرات می باشد و لاجرم باید کمی از منافع ان نیز نصیب این مجموعه شود که یکی از انها همان پرداخت رفاهیات و دوم تبدیل بیمه 9 درصد به 7 در صد می باشد که حق قانونی و مصرح و شناخته شده توسط اداره کار و امور اجتماعی و دیوان عدالت اداری است. الحمدالله وزیر جوان جناب مهندس اذری جهرمی و مدیر عامل محترم مخابرات ایران جناب مهندس صدری بر خلاف مدیران گذشته دارند تلاش می کنند که حق ما را پرداخت کنند ما از انها تشکر می کنیم.

  2. جناب خان می گوید

    سلام
    جایزه به مخابرات در چنین شرایطی بمعنی خالی کردن جیب مخابرات توسط فرصت طلبان می باشد.

  3. ناشناس می گوید

    دریافت اینگونه لوح ها و ثبت برندها زمانی ارزشمند است که شرایط کارکنان نیز تحت تاثیر قرار گیرد وگرنه کاغذ پاره و یا گلدانی بیش نیست. اوضاع آنقدر بد است که هیچ جایی برای ابراز خوشحالی برای من کارمند و کارگر آن پیمانکار یا تامین کننده وجود ندارد مگر اینکه تحولی در کار و معیشتمان ایجاد شود که اگر بنابر این بود ابتدا باید این تاثیر مشاهده میشد.

نظرات بسته شده است.