مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیران دهه شصت صندلی‌ها را رها کنند/ مخابرات بعد از نفت پرسودترین صنعت است

مخابرات ما –  مدیران دهه شصت بر صندلی‌هایشان تکیه زدند و فقط صندلی‌ها جابجا شد.

مخابرات ما (محمد – فارس)- حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در دومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری اصفهان اظهار کرد: اصفهان 6 درصد از جمعیت کشور را دارد ولی 10 درصد از جمعیت شهدای کشور مربوط به استان اصفهان است.

وی افزود: باید به جوانان فرصت دهیم؛ اگر به دهه شصت بازگردیم، می‌بینیم که جوانان در آن زمان کشور را از خیلی از چالش‌ها عبور داده‌اند و برخی از وزرا و نمایندگان مجلس در دوره‌های اول از جوانان بودند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به اینکه بسیاری از فرماندهان جنگ هم از جوانان بودند، گفت: امام راحل در جنگ و در دولت‌های ابتدایی به جوانان اعتماد کردند و آن‌ها هم سربلند خارج شدند ولی کم‌کم نقش مدیران جوان کم‌رنگ شد و مدیران دهه شصت بر صندلی‌هایشان تکیه زدند و فقط صندلی‌ها جابجا شد.

وی خطاب به وزیر ارتباطات عنوان کرد: سعی کنید معاونان خودتان را هم از جوانان انتخاب کنید و ما مشکل مدیرپروری داریم و امید است شما بتوانید در وزارت‌خانه خود با انتخاب معاونان جوان این مشکل را برطرف کنید.

موسوی لارگانی ادامه داد: اکثریت دانشمندان هسته‌ای جوانان بودند و اینجا که به جوانان اعتماد کردند، عامل افتخار و سرافزاری کشور شدند؛ بزرگ‌ترین معضل استان آب است و جوانان اصفهانی که پیشتاز در مطالبه‌گری هستند، باید زاینده‌رود از سرآب تا پایاب به صورت دائمی و در بستر رودخانه جاری باشد و امید است این پیام مردم اصفهان به دولت برسانید.

وی تاکید کرد: در همه زمینه‌های انقلاب جوانان اصفهانی پیشتاز بوده‌اند و در هر برهه از تاریخ که نگاه می‌کنیم، نقش‌ جوانان اصفهانی مشهود است؛ در 8 سال دفاع مقدس هم اصفهانی‌ها پیشتاز بودند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان مطرح کرد: همان‌طور هم‌وطنان نسبت به برخی از سیاست‌های مدیران معترض هستند که چرا همه نگاه‌ها به پایتخت معطوف است، مردم شهرستان‌های استان هم نسبت به مرکزیت استان چنین نگاهی دارند و ای کاش مسؤولان بجز مسیر فرودگاه تا هتل عباسی به برخی از مناطق اصفهان هم سر می‌زدند.

وی خاطر نشان کرد: جمعی از بازنشستگان مخابرات در جمع ما حضور دارند که برخی از این عزیزان حقوق 1 میلیون تومانی دارند؛ درست است که مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده ولی صنعت مخابرات پس از صنعت نفت پرسودترین صنعت است که باید فکری برای این عزیزان شود.

951870cookie-checkمدیران دهه شصت صندلی‌ها را رها کنند/ مخابرات بعد از نفت پرسودترین صنعت است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. واقعیت تلخ تلخ تلخ می گوید

    سلام
    آنچه که از سوابق این آقایان بر می آید این است که برای اینکه مجددا توسط مردم شهرستان ها شان وکیل شوند از هیچ فشار و تملق و تهدیدی به دولتمردان و مخابرات فروگذار نخواهند کرد. و متاسفانه …

  2. بازنشسته مخابرات می گوید

    ان شا الله در دور بعدی انتخابات مجلس شما هم شرکت نکنید بلکه تنوعی حاصل بشه.

  3. کسری می گوید

    سلام
    خیلی از همین جوانان جز نیروهای شرکتی هستند که الان حتی نون خوردن هم ندارند تو رو خدا به داد نیروهای شرکتی برسید
    طرح طبقه بندی هم براشون اجرا نشد
    اگه برای خود مدیران میخواستن این طرح رو اجرا کنن دو روزه انجامش میدادن ولی برای شرکتی ها یکسال طول کشیده

    1. ناشناس می گوید

      سلام
      2 ساله دنبال طرح طبقه بندی نیروهای شرکتی درمخابرات هستیم.
      بانماینده شهرمون (سبزوار) درمجلس جلسات متعددی برگزارکردیم حتی برای ملاقات بامسوولین مخابرات درتهران مسافت 11 ساعتی روپیموده ایم ولی نتیجه ای نگرفته ایم

نظرات بسته شده است.