مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

bts و شبکه فیبر نوری در بخش اسالم اصلاح و به شبکه متصل شد.

مخابرات ما – خسارت ۱۲۸ میلیاردی سیل در شهرستان تالش

مخابرات ما (محمد – فارس گیلان ) – معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری تالش گفت: برآورد اولیه خسارت سیل در بخش‌های مختلف راه، مخابرات، آب منطقه، آب روستایی، گاز، برق و کشاورزی و بخش‌های دیگر ۱۲۸ میلیارد تومان است.

ایرج شاهی درباره آخرین اقدامات دستگاه‌های خدماتی در جریان سیل اخیر در شهرستان تالش اظهار کرد: بازگشایی معابر و مسیرهای تخریب‌شده در بخش‌های مرکزی و اسالم توسط اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تالش با اعزام دستگاه‌های راه‌سازی شامل لودر، بلدوزر و بیل زنجیری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مشکل قطعی برق در اکثر روستاها حل‌شده گفت: برق همه مسیرها جز بخشی از روستای پی سرای جوکندان متصل است.

عاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری تالش با اشاره به اقدامات جمعیت هلال‌احمر تالش برای اسکان سیل‌زدگان تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر تالش با سه دستگاه خودرو امدادرسانی در حالت آماده‌باش و خدمت‌رسانی به مردم می‌باشد و اقلام اولیه و اسکان 12 خانوار سیل‌زده مهیا شده است.

شاهی با اشاره به تعمیرات فیبر نوری توسط مخابرات افزود: bts و شبکه فیبر نوری در بخش اسالم اصلاح و به شبکه متصل شد و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به تلاش نیروی‌های شرکت گاز برای وصل کردن گاز روستاهای سیل‌زده بیان کرد: اتصال گاز 265 خانوار در بخش‌های اسالم و مرکزی به پایان رسیده و در حال حاضر گاز 75 خانوار به دلیل قطع جاده هنوز متصل نشده است.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری تالش با اشاره به برآورد اولیه خسارت در تالش تصریح کرد: برآورد اولیه خسارت سیل در بخش‌های مختلف راه، مخابرات، آب منطقه (تخریب سردهنه‌ها)، آب روستایی، گاز، برق و کشاورزی و بخش‌های دیگر ۱۲۸ میلیارد تومان است.

953560cookie-checkbts و شبکه فیبر نوری در بخش اسالم اصلاح و به شبکه متصل شد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.