مهندس صدری از روابط عمومی مخابرات ایران تقدیر کرد.
مخابرات ما – مهندس سید مجید صدری با اشاره به جایگاه ارزشمند برند شرکت مخابرات ایران، از اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل به دلیل ثبت این برند ارزشمند و دریافت گواهینامه ثبت علامت، با اهدای لوح تقدیر تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری حفظ اعتبار و هویت برند شرکت را وظیفه تکتک کارکنان شرکت عنوان کرد و افزود: هویت، پایداری و ارتقای هر برند به جایگاه سازی و تلاش پیوسته بهمنظور حفظ اعتبار آن بستگی دارد و تمام کارکنان بهعنوان وارثان این هویت ارزشمند، همواره باید امانتدار و ارتقادهنده جایگاه برند شرکت مخابرات ایران باشند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه ثبت برند و در اختیار گرفتن مالکیت معنوی نشان شرکت یکی از مهمترین شاخصهای حفظ و تقویت برند شرکت است، افزود: هدف از برند سازی و تقویت هویت برند، ایجاد وفاداری مشتری، ترغیب خریداران به دریافت سرویسهای شرکت و افزایش ارتباطات عاطفی با مشتریان است.
مهندس سید مجید صدری با اشاره به تأثیر وجود یک برند قوی در ارائه تصویری باکیفیت و متمایز از رقبا، از مجموعه روابط عمومی و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران به دلیل تلاش برای ثبت برند و دریافت گواهینامه ثبت علامت شرکت مخابرات ایران تشکر و قدردانی نمود.
اماده ثبت برند های مخابراتی با 1.5 میلیون هستیم همکار باز نشسته
سلام
بعد از خصوصی شدن مخابرات اینهمه هیات مدیره و مدیرعامل و مشاور ایرانی و خارجی آمدند و یکی از آنها برند شرکت مخابرات ایران را بعنوان یک دارایی با ارزش تشخیص نداد و به همین دلیل هیچکس به سراغ ثبت ان نرفت.
یک زمانی که مشاور خارجی شرکت می خواست برند شاپ ایجاد کند تا برند مخابرات را ارتقا دهد همان وقت به ایشان اعتراض شد که برند شرکت مخابرات ایران خودش به تنهایی اینقدر ارزش دارد و شما لزومی ندارد که بخواهید با اقداماتی مثل فروش لبتاپ و الماس و طلا در فروشگاههای برند اینکار را انجام بدهید. ولی متاسفانه آن موقع گوش شنوا نبود و همه چیز از اورنج و … کپی سازی می شد.
خیلی خوب خواهد بود اگر آقای دکتر زارعیان که قبلا متولی برند مخابرات ایران بوده اند توضیح دهند که چرا در زمان ایشان چنین کاری انجام نشده بود.