مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شرکتهای مخابراتی مثل شسکام محل حضور بازنشستگان شده است؟

نویسنده: نادری 80

مخابرات ما-   شنیده ایم   ورود مدیری جدیدی  در مجموعه شرکت شسکام محتمل است.شسکام شرکتی  است که با سرمایه گذاری اندک کارکنان شرکت مخابرات ایران ایجاد شده است لذا باید در بخش هزینه بسیار مراقب باشد.

مدیری که در شسکام در حال اضافه شدن است  مهندس فلاح اصغری  است که او مدتی را در همراه اول بوده است. اتفاقا سابقه خوبی از او در همراه دیده می شود تا اینکه همانجا بازنشست شده.

پس از آن نیز مدتی مهمان رایتل بوده است.هر چند که رایتل از شکست نجات پیدا نکرد اما سود و زیان رایتل در حساب مدیرانش ثبت شده است.

اینک شرکت شسکام در اندیشه استفاده از این تجربه است.اما یک سوال!

با فشار دولت و بخش های مختلف برای حذف بازنشستگان و استفاده از نیروهای جوان برای امور کشور, ورود بازنشستگان آنهم به شرکتی مانند شسکام  که بخش عمده ای از اعضایش کارکنان و مدیران بازنشسته هستند توجیه مناسبی دارد یا خیر!

 

957260cookie-checkشرکتهای مخابراتی مثل شسکام محل حضور بازنشستگان شده است؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ایمان می گوید

    برخی مدیران بسیار ارزشمند هستند اثرات آنها در شرکتهایی که فعال بوده اند قابل رد یابی است اگر مدیری صرفا نه به خاطر سفارش بلکه بخاطر توان مدیریتی بالا و تجارب بسیار ارزشمندش حتی در صورت بازنشستگی بکار گرفته شود می توان نتایج بسیار خوبی را مشاهده کرد جوان گرایی خوب است اگر بر اساس شایستگی باشد و افراد جوان خوش فکر ، سرآمد و نخبه استفاده شوند ولی در صورتیکه مدیر شایسته و قابلی باشد که حتی بازنشسته شده و توانمند و قابل است و عملکرد مثبتی داشته که تحولات آن مشهود است می توان از این نیروها استفاده کرد مثال روشنی می زنم قبلا در مخابرات ایران مدیر بسیار شایسته ای داشتیم که همکاران هم بسیار طرفدارش بودند آقای مهندس همدانلو که معاون مالی ، اداری و اقتصادی بود ایشان در زمینه نیروی انسانی کارهای بزرگی کرد و زمانی که بازنشسته شد و رفت همکاران بسیار ناراحت بودند دو سال پیش ایشان را در نمایشگاه دیدم و یادی از آن روزها کردم ایشان فرمودند که در دوره آقای مهندس فیضی می خواستند به مخابرات بیایند که با توجه به تغییر ایشان و عدم شناخت مدیریت جدید دیگر استقبالی از ایشان نشد در شرکتهای دیگری هم که بعد از مخابرات مشغول بکار شدند بسیار موفق شدند چه اشکال دارد از جنس این مدیران استفاده شوند بسیاری از سازمانها و شرکتها ی خارجی نیز همین رویه را دارند قطعا در صورت تکیه به تخصص گرایی در سطح محدود می تواند مثمرباشد.

نظرات بسته شده است.