مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

امروز در تلکام 2018, مخابرات چگونه بود!

نویسنده و بازدید کننده : بهشتی فر

مخابرات ما-  امروز  دوست دیگری – بهشتی فر- هم به نمایشگاه تلکام رفت. از او هم خواستم بطور جداگانه و مستقل از گروه دیروز عمل کند.ضمن اینکه تیم دیروزمان هم پیوسته گزارش و عکس ارسال می کرد. آ«چه می خوانید تلفیق نتایج هر دو گروه است.

مخابرات ما – ****

بازدید کننده اول: 

صبح امروز مهندس بیدخام برای پوشش بهتر و آشنایی نیروهایش با شرایط کار جلسه ای نیم ساعته با همکاران  روابط عمومی داشته و موارد لازم را برایشان توضیح داده است.

در نتیجه برخورد حاضران با بازدید کننده ها بسیار بهتر شده بود. هر قدر در این زمینه تلاش شود جا دارد چرا که  ذهنیت همکاران  هنوز همان اتفاقات سال گذشته است و احساس می کردم جلو نمی آیند.یعنی نمایشگاه و مخابرات را کاملا از خود نمی دانند.

برخوردهای سال گذشته  تاثیر منفی خود را گذشاته است.

اما اگر چند بار مثل امروز برخوردهای مناسبی شکل بگیرد آن سابقه ذهنی بکلی از بین خواهد رفت و تاثیر مثبت خواهد داشت.

در  مجموع فعالیت های مخابرات خوب بود. برای اینکه سرویس هایش را بهتر معرفی کند باید راههای دیگری پیدا کند.

د رسالنهای همراه اول و ایرانسل همیشه ازدحام زیادی وجود دارد هر چند که آنها در زمینه تبلیغات و جذب مشتری و ایجاد جذابیت تجربه بیشتری دارند اما مخابرات هم باید در این مسیر قدم بردارد تا دیگران درک کنند اگر تلفن ثابت ما ارزان است  خود این یک مزیت تبلیغی است نه اینکه کیفیتش پایین باشد.

همیشه بازخورد نظرات مردم نتایج بهتری دارد اگر از مردم نظر بگیریم می توانیم راهی برای ارائه برنامه های جذاب تر پیدا کنیم. مثلا همیشه همراه  اول یا ایرانسل سیم کارتهای خاص و المانهای تبلیغاتی خاصی دارند لذا مردم عادت می کنند که همیشه به این غرفه ها بروند.

بازدید کننده دوم:

کار خوب دیگری که امسال  مخابرات انجام داده بود استفاده از رادیو مخابرات بود.

از همان سیستم بلندگوهای سالن استفاده می کردند و هر ساعتی 5- 6 بار سرویس های غرفه مخابرات را معرفی می کردند مثل پابلیک وای فای و ….

این کار خیلی قشنگ بود. من که در کناری رصد میکردم و با مردم حرف می زدم متوجه می شدم که  اکثر کسانی که مراجعه می کردند با شنیدن این پیامها به سمت غرفه مخابرات آمده بودند تا  برای ثبت نام ای دی اس ال یا رفع اشکالات خطشان یا بهبود اینترنتشان از غرفه مخابرات استفاده کنند.

در همراه اول شارژ جیرینگ و قرعه کشی ها مشتری داشت.در اپراتور ها سیم کارتهای خاص با قدرت انتخاب شماره همراه با تخفیف عده ای را به غرفه ها می کشاند.

امشب شنیدم همراه اول پیامکی تبلیغاتی برای مردم فرستاده و اعلام کرده که در محیط نمایشگاهی مودم TD-LTE  و 4G با قیمتی کمتر در اختیار بازدید کنندگان قرار می گیرد. این کارها قدرت جذب غرفه را بالا می برد.

 

بهر حال امروز همکاران ما در روابط عمومی و بخش های فنی تلاش خوبی داشته اند و این تلاش خوشبختانه بخوبی دیده شده است.این تلاش قابل تقدیر است.

این مطلب را با یک پیشنهاد خاتمه می دهم. توصیه می کنیم از بخش های مختلف -بویژه فنی- مدیران و کارشناسان قوی در محل نمایشگاه حضور داشته باشند.امروز این حضور یک بار حس شده بود.

958320cookie-checkامروز در تلکام 2018, مخابرات چگونه بود!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. محمد حاصلی می گوید

    امروز را من از شیفت مرخصی گرفتم بروم نمایشگاه

    در حرکت ته ماشین را در حیاط اداره به میله کوبیدم و پانصد ششصد هزار تومان خسارت شد

    بازدید کننده سوم :
    موضوع : نمایشگاه تلکام ، قراردادیها
    سیمرغ از کنارم پرید،شاید هر دو به بهشت برویم !

    سلام سردبیر محترم ، خسته نباشید و پر از دلار باشید

    در نمایشگاه با مدیر کل محترم خدمات پس از فروش منطقه تهران و مدیر محترم مسئول غرفه های مخابرات ایران و تهران دیدار و با مهربانی و گشاده رویی ایشان گفتگویی کردیم .
    امروز یک روز خوب
    دیدار با یک مرد نیک
    جناب آقای مهندس نجم آبادی ،مدیر کل محترم اداره خدمات پس از فروش
    و مدیر غرفه های مشترک مخابرات ایران و منطقه تهران

    صحبت درباره مخابرات و مردم و دایمی شدن قراردادیها

    خیلی خوشحال شدم

    سپس آقای مهندس ملک جعفریان مدیر محترم منطقه تهران را دیدم و احوالپرسی کردیم و کلماتی از قراردادیها ،راستی موضوع منتشر شده اینجانب در مورد نمایشگاه و کمی ! محرمانه توسط پایگاه خبری مخابرات_ما ، توسط محرم ما ! به تلگرام ایشان ارسال شده است ، اینهم کمی محرمانه !

    غیر محرمانه و کاملا آشکار ! به غرفه روابط عمومی شرکت مخابرات ایران برای خسته نباشید به همکاران و اصحاب قلم رفتم ، ضمن خوش و بش و اونبش (در زبان ترکی یعنی ۱۵ ) از اقبال نیکو با ورود جناب آقای چراغی اولین سردبیر مجله ارتباطات مشعوف و کلامی چند محبت افشان و عکسی با هم توسط روابط عمومی بیادگار ، یادگار از پیر قلم مخابراتی و رسانه مخابرات

    اما دنبال جناب سید بزرگوار صدری میگشتم
    اما ،

    سیمرغ از کنارم پرید

    فردا آخرین روز هم میروم و خدا بخواهد تشریف بیاورد و ۵ دقیقه وقت بدهد
    آنوقت ما و قراردادیها ، شرکت و پرسنل و مردم
    شاید هر دو به بهشت برویم !

    نمایشگاه تلکام ، تهران
    13 مهر ماه 1397
    حاصلی

نظرات بسته شده است.