مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اطلاعیه انجمن صنفی آذربایجان شرقی پیرامون حکم اخیر دیوان عالی کشور در مورد ذخیره مرخصی.

مخابرات ما- بدنبال انتشار حکم دیوان عدالت اداری, مبنی بر شکایت مخابرات استان ایلام از اداره کار در این سایت عکس العمل های مختلفی دیده شده است.

گروهی از مدیران بدنبال حفظ منافع کلی مخابرات و حذف پرداخت حق ذخیره مرخصی کارکنان در زمان دولتی هستند.خبرهایش از دیروز به ما رسیده است.

از سوی دیگر تشکل های کارگری نیز سعی کرده اند کارکنان را از برخوردهای فردی دور کنند تا به تصمیمی جمعی برسند.از جمله انجمن صنفی کارگران مخابرات منطقه آذربایجان شرقی در اطلاعیه ای می نویسد:

بسمه تعالی


همکاران محترم

باعنایت به رای اخیرالصدور هیات عمومی دیوان عدالت اداری در رابطه با تسویه حساب تلقی نمودن مبلغ پرداختی در پایان سال ۱۳۸۸ از بابت ذخیره مرخصی استحقاقی و در نتیجه تضییع حقوق مسلم کارکنان شرکت مخابرات ایران ، نظر به اینکه مستندات و مستدلات قانونی در راستای طرح مجدد موضوع در دیوان عدالت اداری ، در حال بررسی از طریق این انجمن و سایر تشکلهای صنفی در سطح مناطق مخابراتی می‌باشد ، فلذا از کلیه شما عزیزان تقاضا می‌گردد از انجام اقدامات شخصی و بدون هماهنگی در این خصوص پرهیز نموده و با پیشنهادات و همفکری‌های خود ما را در این مسیر یاری فرمائید.

لازم به توضیح است نتیجه بررسی‌ها و اقدامات بعمل آمده متعاقبا اعلام خواهد شد.

با تشکر از همکاری شما بزرگواران
انجمن صنفی کارگران مخابرات استان شرقی

انتشار این خبر ظاهرا آنقدر ناگهانی و غیر قابل باور بوده است که عکس العمل ها به تاخیر افتاده. انجمن صنفی آذبایجان شرقی تنها مرجعی است که عکس العمل نشان داده است.

959450cookie-checkاطلاعیه انجمن صنفی آذربایجان شرقی پیرامون حکم اخیر دیوان عالی کشور در مورد ذخیره مرخصی.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. آرمان می گوید

    سلام
    در زمان واگذاری گفتند تعهدات شرکت نسبت به کارکنان ادامه دارد , آیا این شامل ذخیره مرخصی نمی شود ؟
    زمانی که یکی از همکاران ما رای محکومیت مخابرات را برای رفاهیات گرفت ما به استناد آن به اداره کار مراجعه کردیم ولی گفتند این رای تنها برای این شخص است و شما هم باید جدا شکایت کنید , حال میتوان استناد کرد که این حکم فقط برای شرکت مخابرات ا ستان ایلام قابلیت اجرا دارد نه کل کشور ؟
    دوستان انجمن جواب دهند .

    1. حاصلی می گوید

      متاسفانه رای هیات عمومی دیوان ، برای کل شعب دیوان است ، رای وحدت رویه می باشد
      اما این رای با اطلاعات وضعیت مخابرات اگر جامع و کامل بررسی شود ، تطابق ندارد،

  2. ایمان می گوید

    سلام قبلا شنیده بودم بعضی همکارا رای های متفاوتی در استانهای مختلف گرفاند حتی در موزد ذخیره مرخصی که مبلغ قابل توجهیه و شرکت بدون موافقت کارکنان قبل از بازنشستگی پرداخت کرده و بعضیا رای دیگه ای گرفتند لطفا همکارا کمک کنند این مشکل حل بشه اونایی که راهکارهای حقوقی رو بلدند یا آرا متفاوتی گرفتند به انجمن صنفی کمک کنند این موضوع مربوط به احقاق حقوق همه کارامنداس

  3. ناشناس می گوید

    سلام دوستان عزیز توجه داشته باشند در محاکم قضایی به روی همکاران بسته نشده است

  4. ناشناس می گوید

    باسلام-کاش مدیران بجای انکه از روابطشان درادارات برای ندادن حق کارمندان استفاده می کردن از این روابط برای اضافه کردن نرخ مکالمه یا ابونمان استفاده میشد درصورتی که این رای دیوان عدالت اداری در مورد مر خصی ها اجرا شود ما هم خواهان هر چه سریعتر رای دیوان عدالت اداری در مورد تغییر بیمه ها وپرداخت معوقات رفا هیات از سال 88 به نرخ روز میباشیم واز انجمن کارگری خواهشمندیم پیگیری نمایند وما هم پشتیبانی می کنیم چیزی که عوض داره گله ندارد

نظرات بسته شده است.