مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد.

مخابرات ما- به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،در این مراسم مهندس شاهین ملک زاده  به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان  معرفی و از زحمات مهندس حمیدرضا عسگری  قدردانی شد.


مهندس مهدی  حیدری زاده مدیر مخابرات منطقه اصفهان ،ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند و ماندگار مهندس حمیدرضا عسگری در زمان تصدی مسئولیت روابط‌عمومی این مجموعه ، اظهار داشت: روابط عمومی به منزله پل ارتباطی دو سویه بین  مردم و سازمان بوده و  به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می تواند یک مجموعه  را در همگامی با پیشرفت و تحولات یاری دهد.

براساس این گزارش در این مراسم حضار  از اخلاق‌مداری، اشراف به كار ،نگاه علمی و تخصص‌گرایی رئیس اداره روابط‌عمومی  تقدیر كردند و خواستار ادامه این روند و موفقیت‌ها از سوی رئیس جدید این اداره شدند.

در ادامه این مراسم مهندس عسگری ضمن اشاره به تعدد و تنوع وظایف این حوزه در درون و برون سازمان و ضرورت حضور در عرصه های مختلف اجتماعی اذعان داشت :  سعی بر  انجام حداکثری وظایف در طول این مدت و  تحقق آنها بوده است .

وی  ضمن تشکر از همراهی ، همفکری و همچنین نقدهای دلسوزانه همه همکاران در سطح مخابرات استان و نیز اساتید عرصه ارتباطات استان در طول 5  سال مسئولیت وی با اشاره به کسب مقامات کشوری و استانی توسط روابط عمومی در این دوره افزود: کسب افتخارات و  رتبه های برتر استانی و کشوری در سالهای پیاپی در زمینه های  مختلف کاری ،تنها با اتکاء به توانمندی درون حوزه ای  و بدون استفاده و تکیه بر  عوامل بیرونی و عدم انجام هزینه های گزاف در این زمینه از جمله دستاوردهای این حوزه و تجلی همت تلاشگران این عرصه بوده است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از سوی مدیر مخابرات منطقه،معاونین و جمعی ازهمکاران  از تلاش های مهندس عسگری  تقدیر و تجلیل بعمل آمد و نیز حکم انتصاب  مهندس ملک زاده قرائت و برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت گردید.

 

959840cookie-checkمراسم تکریم و معارفه رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.