مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اشاره صدری به لزوم عزم عمومی برای افزایش درآمد مخابرات!

مخابرات ما- هیچ فردی از جمع نیروهای شاغل, شرکتی, بازنشسته و قراردادی از آمار و عدد خوشش نمی آید. هیچیک دوست ندارند بدانند مخابرات چه می کند و از کجا می آورد.فقط می خواهند مخابرات بدهد! طلب آنان را بدهد!

حداقل ما مخابراتی ها در حق بودن مطالبات تردید نداریم. یعنی مدیران وقت مخابرات, آنقدر بد رفتار کردند که امروز مطالبات چند ساله روی هم جمع شده است.

حالا یک مدیر عامل است و کارکنانی که صبرشان تمام شده است.

حالا یک شرکت است با دست هایی که خالی است و طلبکارانی که حق دارند.

مهندس صدری صراحتا به همه می گوید تا درآمدی نباشد هیچ پرداختی نیست. او می گوید به محض اینکه 220 میلیارد پول داشته باشم در پرداخت مطالبه بازنشستگان تردید نمی کنم.

او می گوید دلیل اینکه مطالبه شاغلین پرداخت شد تفاوت اندک آن با گذشته بوده است.

حالا کارکنان در یک سو, و مدیر عامل در یک سوی دیگر است!

افزایش تعرفه, حذف آبونمان از قبوض مخابرات و …. آیا به پول ختم خواهد شد؟

چه می توان کرد؟!

هیچکس به راه دیگری فکر نمی کند؟

هیچکس به ادغام دو شرکت ثابت و سیار فکر نمی کند؟

آقایان! تفاوت درآمد همراه اول با ایرانسل در وجود بخش تلفن ثابت و بنیادهای کابلی مخابرات است! چرا نباید مخابرات یا بخش ثابت از آن بهره مند باشد؟

همانطوری که قبلا بارها اشاره شده است -و مخالفین بدون اندیشه مخالفت کردند- بدون پول مطالبات کارکنان, فقط یک وعده است! وعده ای که مخابرات و صاحبانش شاید به این نتیجه برسند که کل صورت مسئله را پاک کنند!

همه باید این را جدی بگیرند! این خط … این هم نشان!

 

965100cookie-checkاشاره صدری به لزوم عزم عمومی برای افزایش درآمد مخابرات!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
16 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    بهترین و ساده ترین راه افزایش نرخ پالس هست و انصافا همین امسا فقط قیمت همه چیز حداقل دو یا سه برابر شده چرا باید نرخ پالس ثابت بمونه

  2. ناشناس می گوید

    بنظر من تا زمانیکه جناب صدری نخواهد از بدنه جوان و پویا، بجای مدیران ازکار افتاده و بعضا بازنشسته استفاده نماید و شوک حاصل از تغییر مدیران تکراری با افکار و تزهای بدون اثر و ناکارآمد و امتحان پس داده را بوجود نیاورد و همچنان از تغییر و دگر اندیشی بترسد ، نتنها قادر نخواهد بود این تغییر و حرکت هماهنگ را بوجود آورد بلکه در این راه تنهای تنها خواهد بود من بارها اخطار دادم که تغییر ابتدا باید از تفکر و اقدام مدیران ارشد و مناطق آغاز گردد و جناب صدری باید مدیران تاریخ گذشته خود را که به هیچ وجه قابل تغییر نمیباشند و حال حاضر مخابرات حاصل هنر نمایی همین آقایون میباشد را کنار بگذارد ، وگرنه وضعیت بدتر از این هم خواهدشد

  3. ناشناس می گوید

    این عزم عمومی بوجود نمی آید، جز اینکه مدیر عامل و هیات مدیره اقدامی جدی در خصوص تغییر بنیادی در مدیران تنبل و امتحان پس داده خود انجام دهند

  4. سربازمیرزاکوچک می گوید

    رضایت پرسنل=رشدوارتقای همه جانبه شرکت
    و در حال حاضر این شرکتیها هستن که بیشترین سهم رو در اداره این سیستم برعهده گرفتن
    اما آیا واقعا رضایتی هست؟؟؟؟؟
    طی روزهای اخیر هم که توی هر اتاقی میری پچ پچ و درگو‌‌شی صحبت کردن عده ای و تفرقه بین پرسنل
    هزار درد و گرفتاری کم بود بجان ما شرکتیها
    این درد جدید هم اضافه شد
    دلسردی بچه های ‌فاقدمدرک کارشناسی
    بیروحیه گی و بی انگیزگی
    جناب سردبیر یک روحیه ای هم ب ما بدی جای دوری نمیره

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سرباز جان
      خدا را چه دیدی
      با همین اسامی معاون توسعه همه حالتهای نیروی انسانی رو به هیئت مدیره می بره
      یه وقت دیدی برای بقیه چیز دیگری تصویب شد

      1. سربازمیرزاکوچک می گوید

        ممنون سردبیر جان
        تی بلا می سر
        ان‌شااله یه روزی برای همه خبرای خوب بیاد
        چه کار‌شناس
        چه بقیه

  5. همکار رسمی می گوید

    اگرمخابرات بدنبال درآمد بیشتر می باشد.درآمد بیشتر.
    1_برنامه ریزی میخواهد
    2_اهداف مشخص را می طلبد
    3_سازو کار مناسب را لازم دارد
    3_سرمایه گذاری مناسب و هدف مند را نیاز دارد.
    اگر موارد بالا را شما در مدیران رده بالای شرکت میبینید. یقینا شرکت موفق خواهد بود و الا خیر.
    ما که تاکنون مدیری با مشخصات بالا ندیدیم.صرف حرف زدن و لفاظی کردن و جملات زیبا بیان کردن شرکت بجایی نمی رسد.
    امروزه نیروی متخصص شرکت از قبل مدیران ناکارآمد دچار سرخوردگی شده و میل و تعلق سازمانی کاملا به برکت مدیران ناکارآمد از بین رفته. در آینده نزدیک هم نیروهای دلسوز بیشتری از بدنه شرکت جدا و باید نظاره کرد آینده شرکت را.
    متاسفانه مدیران شرکت مدیران مخابراتی نیستند.به یکباره با یک سفارش در زمین مخابرات رویش میکنند.چند صباحی درآمد کلان کسب و عزم رفتن میکنند به جای دیگر.
    و این سیکل هم چنان پا برجاست.!!!!!!

  6. نیروی شرکتی می گوید

    با سلام.امروز بیشتر پرسنل مخابرات همان نیروهای شرکتی هستند که با کمبود نیرو هر نیروی شرکتی،جای چندین نیرو کار میکند،ولی آخر سر از همان نیروی رسمی قدردانی شده و اگر پاداشی باشد به جیب او رفته و آخر سر بهره وری به حساب تمامی کارکنان رسمی واریز میشود و آخر ماه یک میلیون تومان به شرکتی میدهند.به نظر شما با این وضعیت نیروی شرکتی تلاشی برای بالا بردن درآمد مخابرات که هیچ فایده ای برایش ندارد،خواهد کرد؟قطعا نه
    پس اول باید به ساماندهی نیروهای شرکتی اقدام شود تا نیروی شرکتی از صمیم قلب و با انگیزه کافی برای بالا بردن درآمد تلاش کند.

    1. رسمی می گوید

      شما با همین شرایط وارد مخابرات شده اید و قبول کردید.

      1. یاحسین شهید(ع) می گوید

        خدمت همکاررسمی سلام عرض مینمایم
        باتوجه به اینکه شماهابیشترازماتجربه کاری داشته وبزرگترهستیداحترام شمابرماواجب هست ایاشماحاظرهستیدخودت یافرزندنت درشرکتی کارچندنفررا انجام دهدومثل یک برده بااورفتارشودبعدکمترین حقوق رادریافت کنید.ماهرگزاین شرایط راقبول نکرده ایم من وشمامقصرنیستیم مقصربانیان وحمایت کننده گان ازشرکتهای خصوصی هستندکه ازمن وامثال من برده داری می کنند.من وهمکارم در48ساعت گذشته تادوساعت قبل دریکی ازمراکزمخابراتی تعدادهزارشماره تلفن راکه درحال برگردان بوداموری ازکارفنی که به مخابرات ربط داشت راانجام دادیم حتی بدون اینکه مدیرمان به مابگویدویکسری مسائل محرمانه که اگربه مدیرمنطقه اطلاع بدهم مدیرم برکنارمی شودکاری که انجام دادیم حتی وظیفه اصلی شغلمان نبوداگرهم انجام نمی دادیم افرادی بودندکه انجام دهندبه جای 48ساعت در240ساعت انجام می دادند.حتی مدیرم باتوجه به اینکه ماهی هشت میلیون تومان حقوق دریافت می کندعین خیالش نبودکه پیمانکارهزارمشترک راقطع کرده چه زمانی وصل می شودفرداهمین مدیربه مدیرمنطقه گزارش کارمی دهدکه 48ساعته کارانجام شده امامدیرمنطقه که ازمسائل پشت پرده خبرنداردکه این مدیراصلادرمحل کارحاظرنشده فقط تلفنی ازنگهبان امارگرفته چه افرادی درمحل کارحاظرشده اندوپنج دقیقه هم مجبورابه ماسرزدچون مجبورشدنیروهای پیمانکارهم ازکارمندان بازنشسته مخابرات منطقه بودندکه ازاین رفتاروعملکردمدیرم تعجب کردندبه من گفت واقعامخابرات باطل شده حالاشمابگومااین شرایط راقبول کردیم نه عزیزم ماهرگزازاینکه به ماظلم می شوددرکارمان کم کاری نمی کنیم که همین مدیربه همکارم درخصوص پیگیری طبقه بندی مشاغل گفته شمارابه دستگاه امنیتی معرفی می کنم فقط به جرم پیگیری حق قانونیش .درصورتی که اگرتخلفات اداری همین مدیربااسنادموجودبه دستگاه امنیتی گزارش شودبایدبرودجوابگوشودوبقیه مسائل
        برادرشمانیروی شرکتی ودرنظرکارمندان رسمی برده درمخابرات

  7. ناشناس می گوید

    سلام
    در متن بالا عنوان شده که مطالبات شاغلین پرداخت شد
    ببخشید میشه بگین کدوم مطالبات؟!!!
    تا اونجا که عیان است فقط رفاهیات سال 97 اون هم سرجای خود و البته نه کامل ( از مناسبتها خبری نیست) پرداخت شده در حالیکه مطالبات سالهای قبل ما هم مثل بازنشستگان محترم هنوز پرداخت نشده است
    اینطور که بنظر میرسه اونقدر در سایت شما در مورد حق و حقوق بازنشستگان عزیز(که البته بحق. هم است) صحبت شده, شاغلین کاملا فراموش شده اند. انگار تمام حق و حقوق شاغلین همان مابه التفاوت 4 ماه اول امسال بود!!!!!!

    1. گلی زاده می گوید

      کلا ظاهرا اولویت اینجوی شده :
      1- بازنشستگان ( که البته بعد از بازنشستگی پاداش ها رو هم گرفتن )
      2- کارگزاران ( که معلوم نیست از کجا یه هویی اومدن )
      3- نیروهای قراردادی 92
      4- نیروهای شرکتی

      اگر جونی موند انشالله کارکنان رسمی . انگار خیلی لطف ها به کارکنان رسمی شده که به دیگران نشده . همه طلب کارن جز رسمی ها . در صورتی که بیش از هر گروهی این نیروها هستند که به فکر شرکت هستند .
      انشالله در زمان های حساس و گیر اون 4 گروه بالا دست به دست هم بدهند و شرکت رو از این حیرانی نجات بدهند .

  8. گیلا می گوید

    برای افزایش درامد ابتدا باید مدیران مناطقی که پیر و سنتی هستند با مدیران جوان و فنی و کارامد تعویض شوند.
    شما از مدیری که جهت کاهش هزینه سازمان نصف لیست طبق بندی را خط میزند و یا دستور میدهد برق راهروهای اداره قسمتی خاموش باشند به جای ابنکه وقت بگذارد بر روی مسایل فنی . شما انتظار افزایش درامد دارید؟

  9. ناشناس می گوید

    با سلام خدمت سردبیر گرامی مخابرات ما
    عزم عمومی برای افزایش درآمد !!! لطفاً کسانی که ذی نفع هستند تلاش کنند ، ما تلاش کنیم تا دیگران به مطالباتشان برسند ، این اصلا منصفانه نیست ، چه مدیران قبلی ، چه مهندس صدری چه کار مثبتی برای عظیم ترین و مظلوم ترین نیروهای شاغل در مجموعه مخابرات ایران کردند ، چون ما تشکر کارگری نداریم یا اینکه از ابتدای حضور مهندس صدری تنها گروهی بودیم که به حرف ارشد ترین ، سکاندار مخابرات اعتماد کردیم !!! نه اینکه پرسنل رسمی ، قراردادی ، بازنشسته و کارگزاران هر روز تهدید به اجتماع کردند و از حسن نظر و توجه مدیرعامل جدید برای رسیدن به اهداف خود استفاده کردند ، پس حالا که در این مدت دیده نشدیم حتی به اندازه اجرا شدن یک طرح ، که از ابتدای بهمن ۹۶ ابلاغ شده به استان ها و همچنان مشکل مظلوم ترین نیروها شاغل (شرکتی ) پابرجاست،و با این همه بی مهری ، هنوز هم مدیران حاضر به رفع مشکلشان نیستند و اجرای این طرح کذایی را ماه به ماه به تعویق می اندازند ، پس حالا که درد ما درد نیست مشکل ما مشکل نیست و به قول همین همکاران عزیز ،ما نیروها، کارآمدی برای مجموعه نداریم ، پس خودشان تلاش کنند و درآمد را بالا ببرند تا به مطالبات شان برسند ، نه از بهره وری سهمی داریم نه از دیگر پاداش ها ، پس چرا ما تلاش کنیم تا دیگران بخورند تا الان که برای مجموعه کم نگذاشتم ، اما از حالا به بعد انرژی که خواسته باشیم اینطور هدر بدهیم برای هیچ ، لااقل بخاطر اینکه بتوانیم گذر زندگی کنیم در جایی خرج می کنیم که بابت آن به ما حق و حقوقی پرداخت کنند ، چون بیشتر نیروها شرکتی برای داشتن یک زندگی ساده ساده باید در دو جا کارکنند ، چون این حقوق یک میلیونی مخابرات کفاف اجاره خونه را نمیدهد چه برسد به گذر زندگی ، پس صادقانه می‌گویم بیاید باور کنید که نقش نیروهای شرکتی را و به آنها بهاء بدهید ، بدانید که آنها هم کم نخواهند گذاشت ، اما اگر همین باشد روال ، نتیجه ای حاصل نخواهد شد و مطالباتی هم پرداخت نخواهد شد

    1. احمد رضا درویش می گوید

      جانا سخن از زبان ما میگویی !
      تمام حرفاتون کاملا درست و منطقی بود. خواستم اینو اضافه کنم که نیروهای رسمی همیشه ماهارو به چشم نون خور اضافی مخابرات میبینن. (بلا نسبت همکارای عزیز شرکتی و قراردادی)
      ولی موقع افزایش درامد از ما توقع دارن. یک بار حتی یکبارم نشده چیزی به ما بدن که به اونا نداده باشن همیشه ام طلب کارن. امیدوارم یه بار به ما پاداشی بدن که به اونا ندن تا بفهمن تبعیض و بی عدالتی چقدر دردناکه

  10. شرکتی خدمات اول می گوید

    سلام به ما شرکتی ها و طرح طبقه بندی که رسید همه مطالبه های قبل بازنشسته ها و رسمی ها و قراردادی ها رو شد!!!! وضع حقوقی هیچکدوم به اندازه ما شرکتی ها بد نیست، جناب صدری لطفا ما پرسنل خصوصی را در اولویت خواسته ها قرار دهید و ما را دریابید، ما منتظر اجرای طرحی هستیم که قول اجرایش را در بهار دادید!!!!…..

نظرات بسته شده است.