مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

چه لذتی بالاتر از این که افتخار آفرینی دانشمندان جوان کشور را تماشا کنی؟

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، در حساب توئیتری خود نوشت:

«چه لذتی بالاتر از این که افتخار آفرینی دانشمندان جوان کشور را تماشا کنی؟ امروز ماهواره ⁩سنجشی پیام امیر کبیر با هدف توسعه ‎ایران دیجیتال ⁩با دقت تصویربرداری بالا برای پردازشهای محیط زیستی و کشاورزی آماده پرواز شد. سپاس از شما عزیزان، دست های توانمندتان را می بوسم!»

967740cookie-checkچه لذتی بالاتر از این که افتخار آفرینی دانشمندان جوان کشور را تماشا کنی؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. محمد حاصلی می گوید

    وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات

    اظهارات و موضع گیریهای جنابعالی ، خوب و روبه سمت عدالت است ، اما در شرایط کنونی کشور کافی نیست و از قدرت کافی هم برخوردار نیست ، اجرایی شدن اظهارات جنابعالی آنهم در اسرع وقت میتواند موج مثبت و نقطه کانونی اجرای اصلاحات پیشرفت گرایانه و عدالت محور باشد .

    وزرای دیگر نیز باید در هماهنگی با برنامه مدون موجود و با اصلاح برنامه در هیئت وزیران بصورت لایحه و ادامه سیاست پیشرفت عدالت محور میتوانند ادامه دهند و کارهای عظیمی میتواند انجام گیرد .
    در همین حین و از الان برنامه الگوی اسلامی و ایرانی در برنامه بودجه سال آینده کاملا لحاظ و بنا به شرایط و سناریوها کامل و تدوین گردد ، نیاز به حسن نیت و انگیزه و کار جهادی کاملا مشهود است .
    ارزش کار جنابعالی بالاست و تکمیل کارتان در دولت و ارائه روش و ایجاد موتور محرکه برنامه صحیح از بالاست .
    در پایین افراد دلسوز و صاحب نظر فراوانی وجود دارد اما یا دستشان به جایی بند نیست یا در معادلات قدرت حذف این افراد در دستور کار است و یانمایشهایی از مشارکت صاحب نظران برگزار میشود و نتایج آن در همان صورتجلسات باقی می ماند .
    اگر احساس مسئولیت اسلامی و وجدانی وجود داشته باشد ، این کشور کمبود امکانات ندارد .

  2. بازنشسته مخابرات می گوید

    عرض سلام وادب احترام. به وزیر محترم مخابرات..همینکه بفکر توسعه وپیشرفت هستید..وهمچنین نظرتان با دانشمندان یکی هست نشان دهنده لیاقت وشایستگی جنابعالی درامورپیشرفت کشور وتوسعه مخابراتی می باشد..خواستن یعنی توانستن..موفق پیروز باشید..

  3. ME می گوید

    يادمون هست قبلا هر چند وقت يه بار ماهواره ميفرستاديم و لي تو دولت جديد خيلي کاهش پيداد کرده

  4. همکار مخابراتی در شرف بازنشستگی می گوید

    اقای وزیر افرین بر دیدگاه شما نسبت به دانشمندان و نخبگان . اقای وزیر جوان من هم به نوبه خود دستان شما را می بوسم .امیدوارم در تمام مراحل زندگیتان موفق و سربلند باشید .

نظرات بسته شده است.