مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

چگونه در آیفون و آیپد یک اپلیکیشن را حذف کنیم؟

مخابرات ما- اگر به دنبال آن هستید که مقداری از حافظه اشغال شده آیفون و یا آیپدتان را آزاد کنید، احتمالا اولین گزینه‌ای که به ذهنتان خواهد رسید، حذف کردن اپلیکیشن‌های غیرضروری است. با پلازامگ همراه باشید تا در ادامه نحوه حذف و پاک کردن یک اپلیکیشن در آیفون و آیپد را با هم مرور کنیم.

اینکه به‌تازگی با محیط iOS آشنا شده‌اید و یا یک کاربر حرفه‌ای سیستم عامل iOS هستید، هیچ فرقی ندارد؛ چرا که اولین کار برای رهایی از خطای کمبود حافظه دیوایس، حذف کردن اپلیکیشن‌های غیر ضروری است.

چگونه در آیفون و آیپد یک اپلیکیشن غیر ضروری را حذف کنیم؟

انگشت خود را روی آیکون اپلیکیشن موردنظر گذاشته و نگه دارید.
هنگامی‌که آیکون اپلیکیشن مورد نظر شروع به لرزیدن کرد، کافی است علامت X که در گوشه بالا سمت چپ آیکون قرار دارد را انتخاب کنید.
تائید کنید که قصد دارید اپلیکیشن مربوطه را حذف کنید.
در آیفون 10 و مدل‌های جدیدتر می‌بایست در انتها روی دکمه Done که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد، کلیک کنید. در صورتی‌که تصمیمتان عوض شد و نخواستید اپلیکیشن را حذف کنید کافی است تنها روی دکمه هوم کلیک کنید.
اپل با انتشار iOS 11 این قابلیت را برای کاربران ایجاد کرد که به صورت اتوماتیک، آن دسته از اپلیکیشن‌ها را که برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار نگرفته‌اند را Offload کرد. در این حالت، آیکون اپلیکیشن مورد نظر همچنان روی صفحه نمایش آیفون باقی می‌ماند اما یک آیکون ابری شکل در کنار آیکون اپلیکیشن موردنظر دیده خواهد شد که نشان می‌دهد این اپلیکیشن Offload شده است و هر زمان که کاربر بخواهد می‌تواند مجددا آن را دانلود کند.

967820cookie-checkچگونه در آیفون و آیپد یک اپلیکیشن را حذف کنیم؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.